• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

South Park

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

southparkstudios.com doet het niet bij mij . Ben ik de enige met dit probleem of hebben anderen dit ook? Ik vroeg me af wanneer er weer nieuwe afleveringen komen want het leven is al te lang South Park-loos.

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

Ik heb ergens gelezen dat ze weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden, maar dan wel op canal +....

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Dat boeit niet, ik (en vele anderen) download(en) het al jaren. Anders kan je het met geen mogelijkheid zien, of je moet naar Amerika emigreren.

tom

• 308 messages
  • 1053 votes

Veronica begint aanstaande vrijdag met het uitzenden van South Park, seizoen 4.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

While in the editing room of Team America Trey Parker and Matt Stone discuss the future and the end of South Park. Sadly it seems that the extremely busy schedule with Team America is too much for Trey and Matt to handle and they want to say goodbye to South Park at the end of season nine.

bron

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Helaas komt aan alles een eind, zelfs aan de beste komedie ooit. Hopen dat ze een geintje maken.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Dat zou echt jammer zijn, aan alles moet ooit een einde komen maar slechts 9 seizoenen? Of is dat Team America zo een goede serie?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Is een film, daarom snap ik ook niet waarom ze ook in de toekomst zo "druk" mee zijn. Geintje ligt inderdaad voor de hand. Of wordt het een serie en heb ik iets gemist?

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

het was gisteravond ieder geval weer dikke lol

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Weer eens even een oude South Park afgestoft. Elke keer als ik er weer een zie vallen me nieuwe dingen op (zeker omdat ik de meeste de eerste keer heb bekeken met een zooi mensen in beschonken toestand). In Here Comes the Neighborhood gaan ze eigenlijk best wel ver. Helemaal op het einde, als ze de rijken hebben weggejaagd, zegt Mr. Garisson: Well, yeah, but at least I got rid of all those damned ni...

En dan mag je zelf invullen wat hij eigenlijk zei .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is nou de sterkte van South Park...

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Precies. Da's de kracht van South Park ... molestured.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Help! Welke aflevering is het ook alweer als ze Kennys geest moeten bevrijden uit een kalkoek? Dan zitten ze in Schotland of zo bij de ouders van Chef die het de hele tijd over het monster van Loch Ness hebben.

I gave em a dolla

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

BoordAppel wrote:

Help! Welke aflevering is het ook alweer als ze Kennys geest moeten bevrijden uit een kalkoek? Dan zitten ze in Schotland of zo bij de ouders van Chef die het de hele tijd over het monster van Loch Ness hebben.

I gave em a dolla

http://www.tvtome.com/SouthPar...

Ik denk dan 34. The Succubus (a.k.a. Chef's Mama)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

BoordAppel wrote:

I gave em a dolla

"one fiddy... one fiddy..."

die?

Zucht ik moet toch echt maar weer 's vanaf het begin alles gaan kijken (heb alles slechts één keer gezien).

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Nee dat is m niet maar misschien haal ik wat afleveringen door elkaar. Het moet iig na seizoen 5 zijn want Kenny is dan namelijk al dood. Ik dacht dat die aflevering ook met het monster van Loch Ness was, want de moeder van Chef probeert dan Kennys geest uit Cartman te kijgen en die komt dan in een kalkoen terecht meen ik.

[edit]Ja Jordy, volgens mij komt dat er ook in voor. Maar was het niet three fiddy? [/edit]

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Threefiddy ja

"I gave 'm a dollar"

Maar volgens mij is die met het Loch Ness Monster idd de Succubus, dus welke bedoel je nou?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ik bedoel die aflevering dat Kennys geest uit Cartman gedreven wordt.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Ah je bedoelt "The Biggest Douche in the Universe"! .. Rob Scheinder is: "Da Derp Dee Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb"

Hier zitten ook die ouders van Chef in ja, beginnen ze weer over dat Monster, hehe. Vandaar

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Kenny's geest in het avondeten:

"What do we do with it now?"

"Well.. I wrap it up with some plasticwrap so you can take it home withya, should last a few months in the freeza"

en..

"Don't give that soul no threefiddy woman!" (oid )

"I'm just tryin' to persuade it"

Hahaha

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Yeah eindelijk! Ik zit dus al dagen allemaal afleveringen van South Park te herkijken omdat ik per se deze aflevering wilde zien, niet dat dat zo erg is maar eindelijk heb ik m gezien! Dank u!

Wel een geniale aflevering dit:

It's his time... it's... running out

En die show van Edwards en Stan ook:

It wasn't a good death, it was a death dat made people sad

Now do you believe me?

Well, I don't know, how did he know my father died in April

geniaal

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nooit echt in verdiept maar het is toch wel de ideale serie om gezellig met je familie om 6 uur te kijken onder het eten .

Haha, niet dus. Gelukkig eten we bijna nooit samen dus ik kan lekker met mijn prakkie op mijn bed zitten met Southpark aan, heerlijk! Vond vooral die aflevering leuk waar The Terminator en Akira op de hak worden genomen .

Of die ene waarbij er voor het eerst "shit" wordt gezegd op televisie.

You're so full of meecrob

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Het is ook altijd geweldig als je ergens mensen tegenkomt die het ook kijken, dan blijf je echt uren aan de praat.

Ehm, you got some shit on the left of your mouth there

A, thanks

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

En Garrisson die enkele episodes ervoor in de Tree of Insight zijn gayness heeft geaccepteerd en vrolijk loopt te zingen .

Shitty shitty fag fag!

Heb de aflevering van vandaag gemist, jammer dat hij niet herhaald wordt vanavond.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Heb de aflevering van vandaag gemist, jammer dat hij niet herhaald wordt vanavond.

Staat wel in de gids, na gammo.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hm, toch maar even kijken dan. Op www.tvgids.nl staat Scrubs na Gammo...

Da Jando

• 1383 messages
  • 1061 votes

Het eind van de aflevering van vandaag met Ben Affleck was geweldig

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Maybe things will get more sophisticated around here

(of zoiets)

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Het is weer bijna zover!

October 27 - Episode 808

November 3 - Episode 809

November 10 - Episode 810

November 17 - Episode 811

December 1 - Episode 812

December 8 - Episode 813

December 15 Episode 814

After episode 814 airs, there will be a short break for Christmas and New Years and the staff will be back to begin season nine sometime in February.

Sweet

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

jammer dat alle nieuwe afleveringen op veronica alweer voorbij zijn, ze zijn begonnen met de herhaling van seizoen 1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.