• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

South Park

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Inderdaad Wat een geweldige aflevering. Beste aflevering van het seizoen, misschien zelfs wel de laatste paar seizoenen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Erg leuk inderdaad. Maar dat zijn afleveringen met Randy erin bijna altijd. En ik heb Game of Thrones nauwelijks gezien, moet je nagaan. Toch was dit erg leuk. Mooie Xbox-Playstation fight.

Benieuwd of volgende week deel II volgt of dat het toch is geëindigd. Ik had de Black Friday toch wel willen zien

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

The Oceanic Six wrote:

Erg leuk inderdaad. Maar dat zijn afleveringen met Randy erin bijna altijd. En ik heb Game of Thrones nauwelijks gezien, moet je nagaan. Toch was dit erg leuk. Mooie Xbox-Playstation fight.

Benieuwd of volgende week deel II volgt of dat het toch is geëindigd. Ik had de Black Friday toch wel willen zien

Ik vroeg me ook af of volgende week het vervolg zou zijn. Dat zou heel goed kunnen, want dit was toch een soort van cliffhanger

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ongetwijfeld zal er een vervolg komen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Deze week inderdaad het vervolg op de Black Friday aflevering, is op de South Park Facebook bevestigd.

YES, the "Black Friday" battle will continue in this week's new episode…

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Commander Mormont

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Wat een heerlijke aflevering weer, om zo'n beetje elke grap gelachen! Volgende week deel 3?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Erg leuk vervolg op vorige week. Het wordt dus een trilogie, volgende week het slot? Ik ga niet uit van 4 afleveringen. Want over 2 weken zit het seizoen er weer op.

Butters bij de bedenker van GoT thuis

Cartman die wordt gedragen naar Kenny's huis

En dan volg ik GoT niet eens, moet je na gaan.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Ik volg GoT ook niet en vind, ondanks dat, deze episode ook weer hilarisch! Die Japanese Princess Kenny!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Wat een zwakke streek trouwens om 200 en 201 niet op de dvd box van Seizoen 14 te zetten, echt een grote teleurstelling

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pepino wrote:

Ik volg GoT ook niet en vind, ondanks dat, deze episode ook weer hilarisch! Die Japanese Princess Kenny!

Erg leuk gevonden inderdaad.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Waarom steeds die vraag of er nog een deel komt. Alle lijntjes hebben nog helemaal geen einde...dat is helemaal niet de stijl van south park.

Goede aflevering. Rest van dit seizoen viel tegen.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

The Oceanic Six wrote:

En dan volg ik GoT niet eens, moet je na gaan.

Maar dat is toch ook niet noodzakelijk? Er vanaf weten en waar het ongeveer over gaat is voldoende.

World war Z niet gezien, maar voldoende voor de verwijzingen, World of warcraft speel ik niet, toch briljante aflevering etc.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(Willie) wrote:

(quote)

Maar dat is toch ook niet noodzakelijk? Er vanaf weten en waar het ongeveer over gaat is voldoende.

World war Z niet gezien, maar voldoende voor de verwijzingen, World of warcraft speel ik niet, toch briljante aflevering etc.

Zulke grappen zijn het leukste als je het echt kent. Zeker de aflevering van WWZ is veel leuker als je de film kent en ook het verhaal van Zimmerman snapt.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Niet mee eens, je hoeft de hele rechtzaak over de dood van Trayvon echt niet compleet te kennen om het te snappen, evenals je de films niet op detailniveau hoeft te kennen. Inception heb ik ook niet gezien, maar die aflevering was ook geniaal, daar zijn ze een stuk beter in geworden.

In de eerste seizoenen ging het nog wel eens over personen die buiten Amerika volslagen onbekend waren, zoals ter dood veroordeelde criminelen die die week waren opgehangen.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

World War Z heb ik ook nooit gezien en hoef ik ook niet meer te zien door South Park.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(Willie) wrote:

Niet mee eens, je hoeft de hele rechtzaak over de dood van Trayvon echt niet compleet te kennen om het te snappen, evenals je de films niet op detailniveau hoeft te kennen. Inception heb ik ook niet gezien, maar die aflevering was ook geniaal, daar zijn ze een stuk beter in geworden.

In de eerste seizoenen ging het nog wel eens over personen die buiten Amerika volslagen onbekend waren, zoals ter dood veroordeelde criminelen die die week waren opgehangen.

Ik zeg niet dat je de details moet weten, maar als je niks weet van dat verhaal over Zimmerman en ook WWZ niet hebt gekeken, dan snap je de meeste grappen gewoon niet, hoe erg je misschien zou willen roepen dat je ze wel snapt.

Zo snap ik vast de meeste grappen in de GoT afleveringen niet, omdat ik de serie niet kijk.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Hoezo snap je die grappen niet? Ik heb ook niks van die serie gezien maar snap de grappen van die penissen wel en dat overdreven vaak 'winter is coming,' kan ik begrijpen, ook dat Cartmen altijd zo droog een bloemetje geeft bij die gesprekken over verraad. Kan dat allemaal wel min of meer begrijpen of voorstellen bij zo'n fantasieserie. En ook dat de draken nooit komen en dat de actie wordt uitgesteld.

Al heb je wel gelijk en is het altijd leuker als je het nog hebt gezien, soms ook qua details nog die je anders mist.

Snap het racisme ding van WWZ niet helemaal zeg maar of ik denk dat er gewoon veel gekleurde zombies in voorkomen? Maar die super idyllische familie van Brad Pitt snap ik meteen, daarom wil ik die film ook niet zien.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Grappig: de World War Zimmerman-episode heeft mij er tot nu toe ook van weerhouden om World War Z te bekijken Maar een belofte is een belofte, Ajax&Litmanen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fortune wrote:

Hoezo snap je die grappen niet? Ik heb ook niks van die serie gezien maar snap de grappen van die penissen wel en dat overdreven vaak 'winter is coming,' kan ik begrijpen, ook dat Cartmen altijd zo droog een bloemetje geeft bij die gesprekken over verraad. Kan dat allemaal wel min of meer begrijpen of voorstellen bij zo'n fantasieserie. En ook dat de draken nooit komen en dat de actie wordt uitgesteld.

Al heb je wel gelijk en is het altijd leuker als je het nog hebt gezien, soms ook qua details nog die je anders mist.

Snap het racisme ding van WWZ niet helemaal zeg maar of ik denk dat er gewoon veel gekleurde zombies in voorkomen? Maar die super idyllische familie van Brad Pitt snap ik meteen, daarom wil ik die film ook niet zien.

Je kan er moeilijk of makkelijk over doen, maar je mits gewoon vaak inside jokes als je het bronmateriaal waar South Park een parodie op maakt niet hebt gezien of hebt gehoord. Dat geldt voor iedereen. Zo zal ik ook ongetwijfeld grappen missen uit diverse afleveringen, maar ik snap er ook heel veel doordat ik andere dingen weer wel ken.

Verder is het me geen hele discussie waard, maar het bovenstaande ontkennen is gewoon krom.

Pepino wrote:

Grappig: de World War Zimmerman-episode heeft mij er tot nu toe ook van weerhouden om World War Z te bekijken Maar een belofte is een belofte, Ajax&Litmanen!

Goedzo, ik hou je eraan!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Er zit zelfs een echte spoiler in die laatste aflevering.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geniale 3e aflevering over Black Friday! Super bedacht!

Bill Gates met zijn MS Dos tatoeage

Princess Kenny en al die geilende Japanners

De winkelcentrum invasie van de shoppers

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Alweer een geniale aflevering!

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Het was inderdaad weer een fijne aflevering! Die stereotiepe Japanse anime was hilarisch

Wat ik wel ietwat vreemd vond was dat Cartman geshockeerd werd door het gevecht tussen de Japanner en Bill Gates. De jongen deinst er niet voor terug om mensen te vermoorden die in zijn weg staan (de ouders van Scott Tenorman, de baas van Fox, Kyle, ...) maar vond dit gevecht wél aanstootgevend? Heel consistent zijn ze toch niet met hem.

Maar goed, afgezien van dat, was dit een zeer leuke trilogie!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Toch een mindere aflevering dan de eerste 2. RRW vond ik wel geinig gevonden.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Nicholas wrote:

Toch een mindere aflevering dan de eerste 2. RRW vond ik wel geinig gevonden.

Dit is dan zo'n voorbeeld die je als niet GoT kijker niet zal snappen, geniale verwijzing, maar geen grap.

Ik zie nu wel dat onze Litmanenadept ook gaat voor alles snappen i.p.v. het meeste snappen.

Het is dan wel balen voor hem dat hij die hele aflevering van Kenny en zijn slettenvriendinnetje ook niet snapt omdat hij hopelijk nooit luistert naar de Jonas brothers en nog nooit bij TGI fridays is geweest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(Willie) wrote:

(quote)

Dit is dan zo'n voorbeeld die je als niet GoT kijker niet zal snappen, geniale verwijzing, maar geen grap.

Ik zie nu wel dat onze Litmanenadept ook gaat voor alles snappen i.p.v. het meeste snappen.

Het is dan wel balen voor hem dat hij die hele aflevering van Kenny en zijn slettenvriendinnetje ook niet snapt omdat hij hopelijk nooit luistert naar de Jonas brothers en nog nooit bij TGI fridays is geweest.

Je bent wel druk met mij zeg..

Ik snapte die aflevering over de Jonas Brothers prima, omdat die gewoon simpel te volgen was. Schijnbaar kennen ze bij die band vriendschapsringen, meer informatie was het niet. De rest was gewoon een aflevering over een hitbandje.

Niet te vergelijken met een politiek verhaal over Zimmerman of de inside jokes van een film. Maar het boeit me verder ook niet als je het oneens bent hoor.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik dacht dat wij een meningsverschil hadden, dan is het toch logisch dat men op elkaar reageert? En het boeit u wel degelijk, anders zou er geen reactie meer komen.

Vriendschapsringen, tja, dan is het niet vol te houden dat je er iets van begrepen hebt. En er zit wel degelijk veel meer achter, maar het is prettig dat u zelf bevestigd er niet zo veel van te snappen als u zich er niet in verdiept hebt, maar de fout die u maakt is dat u uw eigen tekortkomingen projecteert op anderen en het brengt als een algemeen iets.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nouja, ik zal de aflevering vast niet volledig gesnapt hebben nee. Maar dat is dan ook het punt dat ik een tijdje terug maakte. Dat je niet alle grappen snapt als je niet volledig in die materie zit.

Pepino

• 473 messages
  • 826 votes

Dat is de laatste tijd een enorme zwakte geworden bij South Park: ben je niet mee met een soort van trend, dan gaat de aflevering soms volledig aan je voorbij. Ik vond in het verleden bijvoorbeeld "Faith Hilling" best goed omdat ik de "Oh Long Johnson Cat" al jaren kende, maar niemand van mijn vrienden was bekend met dat filmpje en vond dus niets aan die episode.

Niet dat popculture en actualiteit volgen niet mag, maar volgens mij is heel het laatste seizoen vollédig gericht op het laatste nieuws. Echt tijdloos kan je het niet meer noemen. De makers mogen best wel weer eens wat creatiever zijn en zich niet steeds als op automatische piloot baseren op wat nu "hot" is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.