- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ondertussen staat W.T.F. al online, ik vind die nieuwe aflevering trouwens een van de beste van het 13e seizoen. Die Mexicanen
en eindelijk na enkele seizoenen terug de bekende zinnetjes: 'Oh my god, they killed Kenny' 'You bastards', al is het dan in het Spaans. Heerlijk ook hoe WWE belachelijk gemaakt wordt doordat er in die wrestlingwedstrijden meer gebabbeld word dan gevochten. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
They took our jobbbbs 
Heerlijk dat die zin er weer eens is.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Meh, zodra de leukste grappen uit een aflevering een hele reeks recycles van legendarische klassiekers zijn, weet je dat er iets fout zit.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
haha één van de beste uit South Park.
They took your jobbbb
They took my jobbbb
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Weet iemand in welke aflevering en welk seizoen Cartman politieagentje speelt?
Respect my authorita!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Weet iemand in welke aflevering en welk seizoen Cartman politieagentje speelt?
Respect my authorita!
http://www.southpark.nl/epi...
Vind hem ook meesterlijk
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Wat een magistrale aflevering! Whale whores, instant classic.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
1 van mijn favo aflevering is die waar Cartman doet alsof die een robot is en Butters best friend word. Hilarisch!
Er was toch een reden dat Chef vermoord werd enzo,want die gene die hem insprak had toch commentaar op de serie maar waarop had die ook alweer commentaar?
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Heb net de aflevering Stanley's cup gezien en dit is maybe tot nu toe de enige keer dat ik een aflevering gewoon slecht vind.
Hier en daar iets leuks maar saaie aflevering vooral.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Het zou leuk zijn als ze een keer een aflevering maken die zich in de toekomst afspeelt,als ze allemaal 40 zijn ofzo,of 25,en dan hoe het er dan aan toe gaat met Cartman,Kenny,Timmy,Butters enz enz.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Misschien doen ze dat als aller aller laatste episode, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Anyway, Whale Whores moet samen met Fatbeard gewoon de meest geweldige episode van dit seizoen zijn.
Vooral het einde, en Cartman die Pokerface zingt, (hoe erg ik het origineel ook haat, die versie van Cartman vind ik geweldig), deze episode is briljant!
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Briljante aflevering, beste van het seizoen, onnavolgbaar.. 
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
Er was toch een reden dat Chef vermoord werd enzo,want die gene die hem insprak had toch commentaar op de serie maar waarop had die ook alweer commentaar?
Hij was niet zo opgezet met de aflevering "Trapped in the Closet", waar er met Scientology gelachen wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Op het lompe gedrag van de Jappen na vond ik de nieuwe aflevering niet al te leuk moet ik zeggen.
Ik mis de laatste weken de echt scherpe SP humor. Vooral Cartman mag wel weer eens grotere rollen krijgen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
De punchline van die aflevering is een van de beste ooit. Geniaal. Voor de rest wel een leuke aflevering maar niet heel erg bijzonder.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
De punchline. De hele aflevering werkt naar die laatste zin toe.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
De punchline van die aflevering is een van de beste ooit. Geniaal. Voor de rest wel een leuke aflevering maar niet heel erg bijzonder.
Inderdaad een hele goeie. Een aflevering die sowieso van begin tot einde (met een ietsje minder middenstuk) geweldig is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gisteren weer begonnen aan seizoen 12, erg leuk!
I love Butters!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Ik keek net na jaren weer een keer de allereerste afleverin van south park,en hoewel de stem er wel wat van weg heeft lijkt het toch alsof Cartman door iemand anders ingesproken word dan tegenwoordig maar kan aan mij liggen.
Vind de humor wel wat slapper in die aflevering dan tegenwoordig,ook kinderachtiger.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik keek net na jaren weer een keer de allereerste afleverin van south park,en hoewel de stem er wel wat van weg heeft lijkt het toch alsof Cartman door iemand anders ingesproken word dan tegenwoordig maar kan aan mij liggen.
Vind de humor wel wat slapper in die aflevering dan tegenwoordig,ook kinderachtiger.
Ja, dat ligt aan jou want de stemmen worden alleen in gesproken door de 2 makers van de show: Trey Parker en Matt Stone 
Behalve de vrouwlijke stemmen uiteraard.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha die kop van Scheringa bij seconde 38 is echt grappig .
The money on your account, it didn't do to well haha meesterlijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Stemmen en muziek:(wikipedia)
De stemmen van de meeste personages worden ingesproken door Parker en Stone, met uitzondering van onder andere Chef, Token, Towelie, Mr. Slave en de meeste vrouwelijke personages. Deze werden eerst gedaan door Mary Kay Bergman, maar na haar zelfmoord op 11 november 1999 werd dit overgenomen door Eliza Schneider. De stemmen worden na de opnames verhoogd om ze kinderlijker te laten lijken.
Vaak worden de stemmen van beroemdheden ("zwakjes", zoals de makers het zelf noemen in de openingscredits) nagedaan door Parker en Stone, maar een enkele keer spreekt een beroemdheid zelf een stem in. Zo verzorgden Robert Smith van The Cure, Elton John en Radiohead hun eigen stem. George Clooney sprak in de aflevering "Big Gay Al's Big Gay Boat Ride" de stem in van Stans homofiele hond Sparky. Jennifer Aniston sprak in de aflevering "Rainforest Shmainforest" de stem in van de actievoerster die de schoolklas begeleidde.
De titelsong wordt gezongen door Les Claypool, de zanger van de alternatieve rockgroep Primus.