- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
R0cky
-
- 6 messages
- 5 votes
Nog 4 dagen voor de nieuwe episode:D

De nieuwe aflevering zal 'South Park's Got Balls' gaan heten.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Ze mogen eigelijk wel wat meer episodes in een seizoen doen, 7 per half jaar is wel weinig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Insmeren van die "blankets" met van die sars-chineesjes haha.
SP laat altijd lekker duidelijk zien wat heel veel mensen op aarde stiekem ook denken, maar zij komen er mee weg, prachtig.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik ben er wel benieuwd naar, is tenslotte alweer een half jaar geleden dat de laatste aflevering 'Fatbeard' online geplaatst werd op southparkstudios.com.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes

De nieuwe aflevering zal 'South Park's Got Balls' gaan heten.
Nee hoor, het heet Dead Celebrities 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net de nieuwe aflevering gekeken. Leuk, maar niet zeer grappig. Je kan wel verwachten dat Michael Jackson zo snel eens de lul zijn zijn 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Paar grinnik momentjes, maar behoorlijk matig tweede seizoenshelft opener.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Dat stuk met the ghost hunter is idd geweldig xD
Vond het wel een leuke aflevering, vooral dat stukje op het vliegtuig, de ghost hunters en Kyle die maar niet snapt waarom mensen dat ding blijven eten. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja het had wel z'n momenten
Leuke aflevering.
Ik ging echt plat bij die jury, die linker kerel die de 'kus vangt' 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Heerlijke aflevering
Al enkele maanden geen aflevering meer gezien maar men south park verslaving is toch weer helemaal terug. Michael Jackson die ervan droomt om de Little miss contest te winnen
en dan natuurlijk ook nog die juryleden, ze moesten gewoon nog een aflevering over MJ maken..
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik vind dat "AAAAAAAAAAWWWWWW" van grote groepen mensen nog altijd wel één van de leukste dingen van South Park. Kneusjes bij elkaar
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb de laatste afleveringen nog niet gezien.. moet ze maar es op internet gaan zoeken en bekijken, hoor dr namelijk wel goeie verhalen over. Hopelijk veel Butters!
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Heb de laatste afleveringen nog niet gezien.. moet ze maar es op internet gaan zoeken en bekijken, hoor dr namelijk wel goeie verhalen over. Hopelijk veel Butters!
Dan moet ik je toch teleurstellen, want in de laatste aflevering komt geen Butters voor 
Edit : Yay, eindelijk weer een hele butters episode
.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De nieuwste aflevering zal volledig over Butters gaan. Hij gaat heten: Butters Bottom Bitch.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Butters Bottom Bitch is terug een geniale aflevering, ik heb vooral moeten lachen bij die stukken met die undercover-agent. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
hij is wel aardig. De vorige vond ik beter.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Die nieuwste is wel geinig
minder dan de vorige maar die stukken met die undercover-agent zijn 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind hem ook wel geinig maar ik mis toch in afleveringen zonder (of nauwelijks met) Cartman onze dikke vriend.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
I Cartman onze dikke vriend.
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Geweldige aflevering, vooral het einde was zo verschrikkelijk droog dat ik er de slappe lach van kreeg . 
Do you know what I'm saying?
horrorfreak7
-
- 98 messages
- 276 votes
Vaag.. hij hoort normaal nou toch al geaired te zijn?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Butters Bottom Bitch is terug een geniale aflevering, ik heb vooral moeten lachen bij die stukken met die undercover-agent.
Klinkt als iets wat ik maar snel moet kijken, maakt me nieuwsgierig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vaag.. hij hoort normaal nou toch al geaired te zijn?
South Park studios mag ze schijnbaar niet eerder streamen dan dat ze op tv zijn geweest. Tip, www.mrtwig.net
Ik ga hem zo kijken.