- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw/Jinek
Pauw/Jinek
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Beauty is ze. Samen met Annechien mogen ze het nog jaren doen van mij. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4509 votes
Tja, iedereen kan wel wat roepen over Hartman, maar als een nieuwslezer er zo bijloopt als in bijgevoegd Dumpert-filmpje zal het land ook te klein zijn. Terwijl Stax in haar bericht lijkt te suggereren dat dit gewoon kan. Maar ik vraag me af of iedereen dat nog steeds vindt of dat men toch hypocrieter is dan men doet geloven.
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet. - dumpert.nl
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Eeuwig respect voor Diederik Gommers die de vleesgeworden domheid tegenover zich weet en toch rustig het gesprek aan gaat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eeuwig respect voor Diederik Gommers die de vleesgeworden domheid tegenover zich weet en toch rustig het gesprek aan gaat.
Famke Louise uit haar frustratie bij Jinek | Superguide
Dit toch?
Heel pijnlijk ja. Allemaal van die c-niveau sterren die denken dat ze iets snappen van volksgezondheidbeleid. Ik heb het niet durven te bekijken uit angst voor kromme tenen die ik niet meer terug ga krijgen.
Warp
-
- 963 messages
- 3044 votes
Zelden zoveel plaatsvervangende schaamte ervaren. Hoe ze met haar ongeïnteresseerd kop en een A4 aan tekst amper uit haar woorden komt, lult zich helemaal klem, sodetering zeg, wat een figuur.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Famke Louise:
‘Ik vind gewoon, dat gewoon, het is sowieso de hele maatschappij, gewoon. Sowieso.’
Warp
-
- 963 messages
- 3044 votes

Zo, ik moest echt lachen. Wat een vertoning, spreekt vijf afgebroken zinnen uit en niemand die er iets van snapt.
'K heb superveel RESTECPT voor die Corona togg'
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je moet ook wel vrij weinig respect voor je medestanders hebben als je Famke Louise als je boegbeeld naar een tv-programma stuurt. Iedereen weet dat ze vrij achterlijk is. Die is voor het karretje gespannen en het hele land lacht haar nu uit. Ergens best zielig, maar het is wel een beste les voor haar. Ze weet niet eens wat haar standpunten zijn, die leest ze van een briefje. Echt heel pijnlijke tv en ik heb alleen nog fragmentjes gezien en niet eens het volledige stuk. Dat durf ik niet aan, uit angst voor televisie dat pijnlijker is dan The Office.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
'K heb superveel RESTECPT voor die Corona togg'
Die was onvoorstelbaar ja.
Treurig stukje tv gister en toch bleef ik er naar kijken. Met hun #ikdoenietmeermee.. ''maar het houdt heel wat anders in, we houden ons wel aan de regels hoor..'' Schreeuw dan wat anders met je #, malloot. Wat een niveau. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dit is wel heel erg treurig. Komt erg over alsof die mensen een hersenbeschadiging hebben, misschien wel van de corona?
Gevalletje van "Hij (/zij) heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt" + IQ van poffertje.
Gijpie zou zeggen ze hebben geen bord voor hun kop, maar een heel appartementencomplex.
Zouden ze ooit in hun leven een krant hebben gelezen? Oh nee dat zullen ze wel nep nieuws vinden.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Het enige wat nog erger is dan Famke is Angela de Jong.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ze was wel leuk in Promenade. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4509 votes
#respectvoorcorona
Dat was wel zappen gisteren zeg tussen Jinek en Op1.