- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw/Jinek
Pauw/Jinek
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Omdat Pauw en Jinek aankomend televisieseizoen weer hun televisieprogramma's oppakken; hier dan een topic waarin we het over (onderwerpen uit) de dagelijkse talkshows van de twee televisiecoryfeeën kunnen hebben. Vandaag weer een ouderwets scherp gesprek met Sander Dekker over de inmenging van Erdogan met de zogenaamde Gülen-scholen in Nederland. Je ziet dat de staatssecretaris het moeilijk heeft met het vragenvuur van de drammerige journalist. Heerlijke televisie. Jammer alleen dat het meteen daarna Ad Visser/Hans Klok afstoft om even het obligate entertainment met BN'ers erin te gooien.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
God, wat is Ebru Umar een sneue trien. Jesse Klaver afkatten op zijn kledingkeuze!? Kinderachtig geëtter: Jesse Klaver en de verkiezingscampagne van GroenLinks - pauw.vara.nl
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ebru Umar.
http://i.fokzine.net/s/emo.gif
Typisch gevalletje "nageboorte van een mislukte arbeidersgeneratie".
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Pauw is weer in vorm... Samson heeft het zwaar
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Die Hiddema wat een held. Ik ken niemand in NL met een indrukwekkender vocabulaire
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Spannende televisie (vind ik) tussen 'het linkse establishment' Jeroen Pauw en 'youtube corryfee' Salaheddine Benchikhi: Salaheddine schreef een boek over z’n jeugd en zijn blik op Nederland - pauw.vara.nl
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Had het gezien! Pauw kreeg rooie wangen van het gesprek 
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ja, maar wat een ontzettende kwezel is die Salahedinne! (hoewel hij een punt had dat Pauw hem niet na moest gaan doen, dat was inderdaad een beetje onhandig...) Ik heb dit geplaatst omdat ik er zelf nog niet over uit ben of het zo'n goede zaak is dat zo'n 'echte Marokkaan' - niet dat hij dat is, maar omdat hij zichzelf zo neerzet -een publiek verdient met z'n homohaat en antisemitisme. Ik vind dat je een wereldreligie en een groep mensen met een specifieke afkomst tekort doet als je steeds de onbeschaafde representanten ervan naar je studio lokt.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Ja, maar ook weer typerend hoe hij van de gelegenheid gebruik maakte om de zeer sterke argumenten van Pauw inhoudelijk niet aan te hoeven gaan door de aandacht te leggen op deze triviale onhandigheid van onze anchor.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Dat vond ik eigenlijk ook, ik ben niet een grotere fan geworden van Salahedinne door zijn optreden bij Pauw (en ik volg hem dus wel online, omdat ik vind dat hij iets toevoegt omdat hij een geluid laat horen wat anders ondergesneeuwd raakt) Het is alsof je een 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' krijgt toebedeeld als je het op een 'Marokkaanse/islamitische achtergrond' kunt gooien, terwijl niemand het aandurft om hem te bekritiseren op zijn boude invulling van de islam.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Jinek is terug en we hebben een hippe priester, een make-up tutorial en een staatslotenverkoper die oh zo altruïstisch is.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Mooie dame, maar nimmer een kritisch vraagje. Een hippe priester die de terreurdreiging en spanningen in de wereld duidt met een grote lach op zijn gezicht. De staatslotenverkoper die niet toe kan geven dat het hele verdienmodel is gebaseerd op emotionele chantage. Tenslotte nog even één make-up vlogje geprobeerd 
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ik vond het erg dat ze bijna beschaamd de kritische vraag stelde. Zo van: ik vind het heel vervelend dat ik de vraag moet stellen, maar er wordt van mij verwacht dat ik een kritische journaliste ben. Alsof je iemand niet wat meer tegengas mag geven als die persoon 'altruïstisch' is. Hij noemde hem ook nog even een Amerikaanse held...
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik vond het erg dat ze bijna beschaamd de kritische vraag stelde. Zo van: ik vind het heel vervelend dat ik de vraag moet stellen, maar er wordt van mij verwacht dat ik een kritische journaliste ben.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Klaas Dijkhof betoogt dat je tegen vluchtelingen moet zeggen: je bent beleidsmatig niet welkom. Ik vind je verder een toffe vent en ik gun jou echt een beter leven, maar beleidsmatig kan je aanwezigheid hier niet!
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Nog nooit zo erg met Jinek te doen gehad
ze kreeg ook een knuffeltje op het einde van Connie
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Echt gênante televisie inderdaad. Ook omdat Jules Deelder zichzelf een beetje te kakken zet als een zielige oude man die het detoxen misschien serieuzer moet gaan nemen. Zou zoiets bij Pauw ook gebeuren!?
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Credits naar Jinek die keer op keer - op een rustige manier - Deelder aanspreekt en hem om kalmte vraagt. Daarnaast moet ik ook gewoon toegeven dat ik lachend op de bank heb gezeten.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Arme Deelder, het was ook een nachtmerrie tafel met die Charrol Greenhouse en Connie. Hij is te oud en te geleefd om daar nog scherp mee om te kunnen gaan.
Maar de tafel van Jinek verdiende zijn gedrag wel degelijk.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
een zielige oude man die het detoxen misschien serieuzer moet gaan nemen.

Zou zoiets bij Pauw ook gebeuren!?
Nee, want Pauw snoert querulanten meteen de mond. Kijk maar naar de Marokkanen vloggers.
Mooie Eva is te lief
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nee, want Pauw snoert querulanten meteen de mond. Kijk maar naar de Marokkanen vloggers.
Mooie Eva is te lief
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Connie Palmen ging er tbh ook hard tegenin met die opmerking: 'Dat is een volstrekt lege opmerking!'
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Toch even gaan spieken (adhv de discussie hier) en gelijk al irritant, Deelder. Zulke types heb ik in mijn familie ook, die door elke discussie heen jengelen met lege opmerkingen. Wacht op je beurt kind.
Zo simplistisch ook haha.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Toch even gaan spieken (adhv de discussie hier) en gelijk al irritant, Deelder. Zulke types heb ik in mijn familie ook, die door elke discussie heen jengelen met lege opmerkingen. Wacht op je beurt kind.
Zo simplistisch ook haha.
Ergste is dat sommige mensen dat nog leuke TV vinden ook. Je zal er maar naar zitten kijken op een weekavond, na een dagje werk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mooi toch? Eindelijk eens wat reuring op de late tv-avond.
Beetje host snoert Jules na twee waarschuwingen definitief de mond of schopt hem de uitzending uit.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Je kan je kont ook niet keren op de Nederlandse televee of ze zijn Trump (of zijn aanhang, of zijn familie) aan het bashen. Soort bezigheidstherapie zeker. Vermoeiend zo op de late avond (of elk ander tijdstip op de dag) is het zeker 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Een hour long de interessantdoenerij van American-born Jinek aanhoren seems al tiresome genoeg for me. Ik kan die vrouw echt niet serieus nemen. Dat Pauw maar weer snel terug moge komen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Een hour long de interessantdoenerij van American-born Jinek aanhoren seems al tiresome .
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Mooi toch? Eindelijk eens wat reuring op de late tv-avond.
Dit soort "reuring" mag wmb in de jaren '90 blijven, de tijd van Brood en van Gogh enzo.