• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Pauw/Jinek

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

otherfool wrote:

Beetje host snoert Jules na twee waarschuwingen definitief de mond of schopt hem de uitzending uit.

Mwah, ik vond dat ze het prima deed, respectvol naar alle gasten en niet redeloos gemeen Deelder afkatten (die duidelijk onder invloed was van drugs/alcohol, dus die was niet bij zijn volle verstand) Het verbaast me dat zij er relatief hard op afgerekend wordt en in de media zelfs 'negatieve' typeringen krijgt als schooljuf en ze heeft het er moeilijk mee, terwijl ze m.i. het beste deed wat ze had kunnen doen naar omstandigheden. Bij een Pauw zou er toch anders gereageerd zijn.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Bij Pauw gaat het ook wel eens mis: denk aan die fanatieke vrouw die met de bijbel in haar hand kinderen wil behoeden van inenten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

danuz wrote:

(quote)

Dit soort "reuring" mag wmb in de jaren '90 blijven, de tijd van Brood en van Gogh enzo.

Tja, dergelijke querulanten (in mildere vorm zou ik B. Buch en J. Mulder nog willen toevoegen) worden wmb node gemist in het huidige tv-landschap.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

mikey wrote:

Bij Pauw gaat het ook wel eens is: denk aan die fanatieke vrouw die met de bijbel in haar hand kinderen wil behoeden van inenten.

Oh ja, dat was ook gênant inderdaad. Dat een medisch expert wordt afgeblaft door krijsende wijven die eigenlijk geen benul hebben van wat ze aan het uitkramen zijn. En de dame maar lief en respectvol terug reageren, omdat ze niet de verdenking op zich wil dat zij hun positie niet serieus neemt.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Vind ik ook: al dat ''fatsoen en respect' dat je constant te verduren krijgt. Dat was vroeger wel interessanter.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Dus de oplossing is er dan maar een bezopen kind tussen te zetten?

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Onderhond wrote:

Ergste is dat sommige mensen dat nog leuke TV vinden ook. Je zal er maar naar zitten kijken op een weekavond, na een dagje werk.

Wat anders? Een Netflix Original???

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Zielige man

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Ergens kon ik wel gniffelen om: 'het land staat op z'n kop, dat vind ik niet pleiten voor het land.'

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Jezusleeft!

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Jinek denkt dat Henry Fonda nog steeds leeft.

Het was Peter in de reklame.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Ik ben geen fan van Deelder maar ik vond het wel heerlijk om te zien. Jinek werd niet echt boos, ze was er ook wel blij mee natuurlijk. Ze wist dat de media dit ging overnemen en dat haar programma daarmee meer aandacht kreeg. Oeoeoe wat zal er morgen gaan gebeuren in Jinek!

Probleem met Deelder was, dat Deelder niet aan het acteren was en daardoor kwam hij over als een verwarde en verdwaalde man die zijn relevantie begint kwijt te raken.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Jinek heeft vanavond Paay gepaaid! Maar wel een belangrijk onderwerp: slut shaming en hackers die seksfilmpjes van anderen op het wereldwijde web zetten. Niet oké.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Die Paay heeft het over een voor me alternatief universum... dumpert, geenstijl, boulevard daar kijk ik nooit naar.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Social media verloedert de maatschappij.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

In alle eerlijkheid: alleen Dumpert en GeenStijl vallen onder de Telegraaf Media Groep (TMG), Boulevard niet. Rotprogramma's maken is m.i. onschuldiger dan bewust sekstapes online zetten.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

de grunt wrote:

Social media verloedert de maatschappij.

Daar hebben we geen sociale media voor nodig ...

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Vond het best heftig allemaal. Die vrouw is compleet gesloopt.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Zo gesloopt dat ze lekker in een TV programmatje komt opdraven om nog even haar verhaal te doen voor de camera?

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Donkerwoud wrote:

In alle eerlijkheid: alleen Dumpert en GeenStijl vallen onder de Telegraaf Media Groep (TMG), Boulevard niet. Rotprogramma's maken is m.i. onschuldiger dan bewust sekstapes online zetten.

Niet helemaal mee eens Donkerwoud, programma's als Boulevard zie ik toch wel degelijk als voedingsbodem voor dit soort excessen. Roddelen is gewoon iets verwerpelijks, komt alleen maar ellende van. Dat zagen we wel in 1997 met Diana.

Maar ze zoekt zelf ook regelmatig de roddelpers op, nu ook weer met Peter r. de Vries aan haar zijde.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

In een eerder gesprek bij Jinek zegt een verdedigend advocaat van PowNed ook dat het hypocriet is om de sextape verlekkerd onder de aandacht te blijven houden in roddelrubrieken en aan talkshowtafels. Dat de media het 'nieuws' moet doodzwijgen en negeren, maar niet steeds zelf de nadruk erop moet blijven leggen om kijkers/lezers/luisteraars binnen te harken. Valt ook wat voor te zeggen, natuurlijk. Maar het neemt niet weg dat TMG twee veelbezochte websites faciliteert die er geen moeite mee hebben om strafbaar materiaal en public op het wereldwijde web te plaatsen. En dat Patricia Paay een media-persoonlijkheid is die achteraf haar podium grijpt om één en ander te verduidelijken, vind ik geen reden om de ernst van het gebeurde in twijfel te trekken. Of om een indicatie te geven van of ze er genoeg psychisch onder heeft geleden omdat ze er redelijk onbewogen over spreekt. Ze kan bijna niet anders dan via deze route zowel haar carrière als haar eigen waardigheid verdedigen.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Het was hoe dan ook niet echt een plezierige sekstape... Paris Hilton deed dat wel stukken beter. Ik miste een soort context of structuur in die video. De belichting was ook behoorlijk matig. Het deed me vooral denken aan het vroegere werk van Polanski voordat hij echt greep kreeg op zijn stijl.

Bewust of onbewust maakt Patricia hier wel een taboo meer mainstream of bespreekbaar. Seksplas moet meer bespreekbaar worden in klaslokalen en op het werk en seksplassers moeten zich niet gediscrimineerd of vervreemd voelen van de maatschappij. Daarom wil ik plasseks onder de aandacht brengen om met zijn allen zaterdagmiddag elkaar onder te pissen op de Binnenhof in Den Haag. Ook wil ik graag special wc's voor seksplassers onder ons zodat we ons niet hoeven te schamen als we elkaar onder zeiken! Seksplas is voor iedereen! Dik of dun! Zwart of wit!

Maar even zonder grappen en grollen laat dit een les zijn om nooit iets seksueels op camera vast te leggen en mocht dat uitlekken dat is dat gewoon je eigen schuld! Het is hoe dan ook een ontzettend banale video en zoiets vastleggen zodat je daar op een later tijdstip nog een keer daarop kan aftrekken is nog banaler! later we dat op geen enkele manier verdedigen en hopelijk leert de jeugd vooral dat je zoiets niet moet filmen! Dat is vooral de les die je hieruit moet (af)trekken! Mocht het dan toch nog uitlekken dan is het gewoon je eigen schuld!

Wat is plasseks eigenlijk? Daar zit iets heel psychologisch in wat de maken heeft met je zelfbeeld en eigenwaarde etc. etc. Wat wil dat zeggen over Patricia Paay.... best veel denk ik en niks daarvan is noodzakelijk positief en Paay zal hier nooit eerlijk over gaan spreken lijkt mij terwijl dat wel heel interessant is. Ikzelf heb echt nooit de behoefte om iemand in zijn bek te zeiken en ik snap het ook niet helemaal... Ik denk dat heel veel mensen het totaal niet snappen dus iemand (Patricia) die dat kan uitleggen waarom iemand dat zou doen zou fijn zijn denk en geeft een extra dimensie aan Paay.

laten we eerlijk zijn verder... who cares about Patricia. Ze staat voor oppervlakkigheid, leegheid, domheid en ze had eigenlijk al geen carrière of respect van iemand dan ook eigenlijk toch... behalve haar toyboys die om onduidelijke reden bij Patracia willen zijn. Ofja onduidelijk, preuts zal ze niet zijn in bed

Patricia had eigelijk min of meer alles al gedaan en het was moeilijk om nog met iets te komen waardoor Paay weer relevant of actueel was. Ze had ooit een trio met David Bowie gehad in haar jongere jaren dat ze kwam vertellen bij de DWDD in een Bowie item. Hoe kan je een trio met David Bowie de legende nog overtreffen. Wat blijft er nog over? Juist!

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

Die bespreking over filmmuziek in Jinek is wel ontzettend kortzichtig zeg... Zou daar graag aan tafel willen zitten ipv Jan Versteegh en wat scherpe opmerkingen maken. Laat ik het zo zeggen: De focus ligt enkel op de overbekende thema-deuntjes (James Bond, Pirates of The Caribbean), maar die kenden we toch allang? Met name die John Williams-deuntjes zijn schijtirritant aan het worden, terwijl zijn filmmuziek natuurlijk vrij briljant is.

Het is telkens weer van een koude kermis thuiskomen wanneer films en filmmuziek worden besproken op de televisie. Zo zou een kleine cursus Tarkovsky, Fellini of Kurosawa (ga maar door) bij DWDD, Pauw of Jinek echt geen kwaad kunnen. Of is dat niet voor iedereen geschikt?

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

SergioMalick wrote:

Het is telkens weer van een koude kermis thuiskomen wanneer films en filmmuziek worden besproken op de televisie.

Is dat niet per se zo als ze het over films gaan hebben? Ze snijden zelden interessante of originele invalshoeken aan. Meer een soort goedkope opvulling omdat het onderwerp film sowieso al tot de verbeelding spreekt.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Een kleine cursus Cliff Martinez!!

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

de grunt wrote:

Een kleine cursus Cliff Martinez!!

Ik moest hem even googelen, maar dat klinkt als een groot multi-talent.

Donkerwoud

• 8660 messages
  • 3940 votes

Die heeft inderdaad een paar belachelijk goede producties op z'n naam staan. Bekende ook.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Alle politieke berichten of berichten over politici die te gast waren verwijderd. Het werd hier teveel een politieke discussie en daar doen we op Moviemeter niet aan. Dat mag je op een andere site doen.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.