• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.326 votes
Profile

Utopia (NL)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Mijn beoordelingsvermogen heeft me eerder serieus in de steek gelaten, ik geef het toe. Ik heb mij laten misleiden door het geweldige concept en ben bedrogen door de ranzige werkelijkheid. Mea culpa.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Het is gewoon een half uur durende Hornbach-reclame, meer is het niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gecancelled in de VS .

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Weet je ook waarom het gecancelled is in de VS? Lijkt me commercieel en dat is de grondslag alsnog wel een programma waar je geld mee kan verdienen..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Constant lage kijkcijfers. Ook liep het intern onder producers niet lekker.

Klik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niet zo gek, dat het hier zo lang duurt is me nog een wonder. Eergisteren gingen mijn vriend en ik boodschappen doen in het winkelcentrumpje in onze wijk, staat Hakim daar op de parkeerplaats met zijn oliebollenkraam. Wel een leuke vent verder hoor, heel hartelijk.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het schijnt in Nederland na 31/12 gewoon op de oude voet verder te gaan, dwz dezelfde mensen, locatie...

Doodzonde natuurlijk, had je creatieve verlies gepakt en er wat moois van gemaakt in Utopia 2. Een afgelegen eiland vol hoopopgeleide en hoogdravende idealisten, lijkt me prachtig.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Daar hebben we dwdd toch voor?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De grachtengordel is toch geen afgelegen eiland?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Als je die steeds terugkerende gasten ziet zou je denken van wel.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Overigen >> Televisie >> The Island (NL) komt in de buurt van wat ik van Utopia wilde.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.