• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

Twin Peaks

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

kos schreef:

(quote)
Tja, ik dacht toch echt dat ie zoals Pjotr al zei op de VPRO te zien was of anders Veronica of zo, maar dan in de tijd dat zij nog geen reclames tussen programma's uitzonden.

.

Het was niet de VPRO of welke andere publieke omroep. Het was RTL mét reclame.

(Daar was toen namelijk nog best wat om te doen.)

Wolkenmeter

• 640 messages
  • 1448 votes

Wouter wrote:

Het was niet de VPRO of welke andere publieke omroep. Het was RTL mét reclame.

(Daar was toen namelijk nog best wat om te doen.)

Ik meen me nochtans te herinneren dat Twin Peaks in ongeveer dezelfde periode werd uitgezonden op de Vlaamse commerciële omroep VTM en een Nederlandse zender waar ik ook enkele afleveringen op meepikte. En aangezien we in België alleen de Nederlandse publieke zenders kunnen ontvangen...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik ben er niet echt zeker van, dus als Wouter dat wel is, wil ik hem best geloven hoor.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Ik weet het nu ook niet echt zeker meer hoor...

De Vrij Nederland had wel elke week een rubriek over Twin Peaks met alle huidige ontwikkelingen.

Lizzie J

• 4 messages
  • 9 votes

Ik heb de serie Twin Peaks op de voet gevolgd, zelfs twee keer (is bij ons twee keer uitgezonden). Ik weet dat je Fire Walk With Me op dvd kan kopen, en ook het eerste seizoen van de serie. Maar nu ben ik op zoek naar het tweede seizoen, en naar de film Twin Peaks (de 'pilot'). Kan iemand me hiermee helpen?

Take One

• 195 messages
  • 144 votes

De tweede serie is nog niet uit op dvd helaas. Beetje vreemd aangezien daarop pas het mysterie opgelost wordt. Ben zelf ook op zoek gegaan en het blijkt dat serie 1 niet de verwachte verkoopcijfers heeft gegenereerd. De produktiemaatschappij is dan ook niet happig om een tweede serie op de markt te brengen. Laatste nieuws schijnt te zijn dat een andere maatschappij het wil overnemen en het vervolg wel op de markt wil brengen. Dus nog ff geduld helaas...

De film is gewoon te koop (heb m weleens bij FRS zien staan, weet niet of dat nog steeds het geval is, anders is ie te koop op www.ro-direct.nl)

Dit is trouwens niet de pilot, die staat gewoon op season 1. De film geeft een kijk op de gebeurtenissen voordat Laura Palmer vermoord werd.

Take One

• 195 messages
  • 144 votes

Take One wrote:

De film is gewoon te koop (heb m weleens bij FRS zien staan, weet niet of dat nog steeds het geval is, anders is ie te koop op www.ro-direct.nl)

Dit is trouwens niet de pilot, die staat gewoon op season 1. De film geeft een kijk op de gebeurtenissen voordat Laura Palmer vermoord werd.

Ik bedoel met bovenstaande Fire Walk With Me. Dus ik zit zelf op de verkeerde film, sorry.

Maakt op zich ook niet uit, want de pilot staat dus al op de season 1 dvd's...

Het verhaal van de series klopt echter wel!

Sander D.

• 125 messages
  • 4370 votes

Er zijn (voorlopig) geen plannen om het 2e seizoen op dvd uit te brengen, omdat er te weinig exemplaren van het eerste verkocht zouden zijn. Hard to believe. Maar goed. Shit. Zit ik dan met m´n eerste seizoennetje. Echt zwaar klote, ik heb hem laatst gekocht en er ongelooflijk van genoten, maar die cliffhanger was echt te heavy als je nog jaren op het vervolg moet wachten

Keep our fingers crossed.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Als je al niet tegen díe cliffhanger kan zou ik niet eens aan seizoen 2 beginnen

(how's Annie?)

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Sander D. wrote:

Er zijn (voorlopig) geen plannen om het 2e seizoen op dvd uit te brengen, omdat er te weinig exemplaren van het eerste verkocht zouden zijn.

bron?

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

Sander D. wrote:

Er zijn (voorlopig) geen plannen om het 2e seizoen op dvd uit te brengen, omdat er te weinig exemplaren van het eerste verkocht zouden zijn.

Snel! Iedereen naar de winkel de DVD van het eerste seizoen kopen!

Erg jammer als dat zo zou zijn, ´k zit al heel lang te wachten op het tweede seizoen. Vooral na die irritante cliffhanger.

Lizzie J

• 4 messages
  • 9 votes

Oké, alvast bedankt. Ik heb gisteren ook eens het internet afgeschuimd op zoek naar nieuws over Season 2 op dvd, en er is blijkbaar toch wel goed nieuws: vanaf begin september 2004 zou het eerste deel van deze box al te koop moeten zijn in Europa. Dus als je 'm niet in België of Nederland kan krijgen, dan toch zeker in Duitsland. Verschillende online shops geven je nu al de mogelijkheid om 'm te bestellen. Zoek maar eens bij de Duitse online shops. Op www.amazon.co.uk staat-ie ook al, daar kan je je mailadres opgeven en dan word je verwittigd van zodra er nieuws is (bestellen gaat hier dus nog niet). Verder heb ik ook nog gezien dat Free Record Shop België de dvd in zijn lijst van 'te verwachten releases' heeft staan. Keuze genoeg dus. Hopelijk heb ik hier iemand mee verdergeholpen! (mezelf alleszins :d)

Take One

• 195 messages
  • 144 votes

Klopt, ik sta zelf ook al bij amazon op de lijst

Geduld is nog altijd een schone zaak...

Bovendien, wie A zegt... Dus ze zullen wel over de brug komen

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

Het is wel jammer dat het weer zo lang moet duren. wil graag seizoen 2 zien, het liefst op DVD natuurlijk. Ziet er dus naar uit dat ik nog even afhankelijk ben van de video band.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

Afhankelijk van mij dus...:evil

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Ja, en schiet eens een beetje op as...ik wil weer verder kijken...:z

Sander D.

• 125 messages
  • 4370 votes

Ik had het hier gelezen:

link

De onderste recensie dacht ik. Weet natuurlijk niet of het betrouwbaar is, maar ik ben zo wanhopig dat ik alles wel wil geloven.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Als dat zo is ga ik lynch mailen en vragen of hij ze persoonlijk effe voor me op dvd brandt

pcoussens

• 20 messages
  • 372 votes

wat is nu de beste volgorde om te kijken naar twin peaks? Eerst de pilot, dan de reeks en dan Fire Walk with me of is het beter een andere volgorde te prefereren

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Bekijk gewoon de reeks zoals die op de dvd staat (dus met de echte pilot, en niet met dit idioot filmpje, want de film hier heeft een ander einde dat werkelijk nergens op slaat) En als je dan achteraf nog zin hebt dan kun je Fire walk with me nog zien, daar wordt getoond hoe die moord op Laura Palmer nu juist is gebeurd (dus bekijk dat achteraf, en absoluut niét op voorhand) En als je echt niet genoeg krijgt kun je deze film ook nog zien, maar veel nut zie ik daar niet in.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik durf het haast niet vragen, maar is er inmiddels al enig teken gehoord over dit idiote debacle? Ik ben nu al voor de derde keer al die video's gaan huren, dat kost me een fortuin en de kwaliteit wordt élke keer slechter... Die dvd van de eerste serie is ook niet van de beste kwaliteit, maar alles is beter dan dit!

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik las dit bericht net op http://www.twinpeaksgazette.com .

Brian over at www.dugpa.com has come up with some interesting news, and it's good news in general for anyone living outside of Region 1. According to dugpa.com, Paramount plans to release season 2 on DVD in 2004, probably September 2004 which seems to confirm our previous news below. The added news to this though is that rumor has it that Paramount is asking Lynch to be involved with the DVD. Dugpa.com reminds everyone that this is still very early in production and anything can happen. For those of us in Region 1 (US, Canada), we still don't know what is going on exactly. Sources at Artisan keep confirming they are working on it but who knows at this point. Hopefully with Artisan being purchased by Lion's Gate, we will see something change.

Hoop onduidelijk dus ...

Nog een vraag voor mensen uit Nijmegen (en omgeving). Weet iemand of, en zo ja waar, het tweede seizoen van TP op video in Nijmegen te huur is?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Cinematheek?

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

bij De Site > Users > Favoriete quotes uit Twin Peaks:

Mijn favoriete quotes uit TP zijn allemaal afkomstig van mijn 2 favorieten.

Quotes Dale Cooper

"Damn Good Coffee" - Vaak terugkomend uit de mond van Dale Cooper (de klassieker!!!)

Sheriff, what kind of fantastic trees have you got growing around "here? Big, majestic" - Cooper tegen Harry Truman

Quotes Albert Rosenfield:

"What the hell kind of a two-bit operation are they running out of this treehouse, Cooper? I have seen some slip-shod, backwater burgs, but this place takes the cake." - Albert tegen Cooper

"I've had enough of uh, morons and halfwits, dolts, dunces, dullards and dumbbells, and you, chowderhead yokel, you blithering hayseed, you've had enough of me?" - Albert Tegen Harry Truman

"Sounds like you've been snacking on some of the local mushrooms" - Albert tegen Cooper

"What are you waiting for, paint to dry? We've got work to do, damn it, they're putting the girl in the ground tomorrow, half the day's wasted traveling out here to the middle of nowhere" - Albert tegen Cooper

"Welcome to Amateur Hour" - Albert over het autopsie rapport

"Oh, I've got compassion running out of my nose pal. I'm the sultan of sentiment" - Albert tegen DR Hayward.

Wat een gevoelsmens toch die Albert Rosenfield

Al is cooper zijn grappige kant vooral zijn gezichtsuitdrukkingen.

Denk maar aan de scene bij de dierenarts hoe hij in contact kom met een Lama , zijn gezicht uitdrukking (en ja hoor!) als hij een kop koffie drinkt.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

En ja hoor, ik gooi het topic in de verkeerde categorie

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sterker nog, er is al een Twin Peaks topic waar het prima in kan, bij deze.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

mooi.

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

Ik vond deze pilot nou niet echt fantastisch...de serie hierop zal wel dingen verduidelijken, die hier eindigen.

**1/2

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

De Knip wrote:

Ik vond deze pilot nou niet echt fantastisch...de serie hierop zal wel dingen verduidelijken, die hier eindigen.

**1/2

Zeker doen. Je zal verstelt staan maar een tip, eerst de serie kijken dan Fire Walk With Me, verkeerde volgorde kan de boel verknallen voor je

De Knip

• 1885 messages
  • 3681 votes

Ja zoiets vermoedde ik al, zit 2 jaar tussen.

Maar zal wel ff duren eer ik aan deze serie begin.

Destijds keek ik er niet naar, maar het lijkt wel interessant.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.