• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.950 actors
  • 9.370.968 votes
Profile

Van God Los de serie

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Goede eerste aflevering. Bo Maerten zou ik graag meer willen zien doen dan 'het vriendinnetje van' (zat zij ook niet in Wolf?) en ik vond het verhaal af en toe iets te toevallig, maar sfeer was sterk en goede rolbezetting. De aanwezigheid van Flip van der Kuil was me niet opgevallen tot de eindcredits.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Flip van der Kuil? Dan heb ik iets gemist.. Tim Haars was obvious, maar wie speelde flip dan?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Iemand enig idee waar ik aflevering 2 van seizoen 3 kan terugkijken?

leendert135

• 50 messages
  • 604 votes

SelmaDuim wrote:

Iemand enig idee waar ik aflevering 2 van seizoen 3 kan terugkijken?

Uitzending gemist wordt niks meer, bij series staan deze er meestal maar een bepaalde tijd op.

De aflevering is daarintegen wel te downloaden op dutplanet.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Laatste aflevering was echt schitterend gespeeld.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ben het derde seizoen nu pas aan het kijken op DVD. Prima eerste aflevering, met een zeer sterke Michiel Romeyn. Waar iedereen lyrisch is over Kees Prins in Overspel, dit is toch minstens zo briljant. Sowieso erg sterke televisie (voor zover je daar nog over kunt spreken) dit, op alle fronten.

Jammer dat het dit keer maar zes afleveringen zijn.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Vond het wel pas echt sterk worden toen Romeyn ten tonele verscheen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iemand gister eerste aflevering van nieuwe seizoen gezien? Ik vond het weer gaaf! Henry van Loon heeft zijn rol weer top neergezet.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik heb deze serie nooit eerder gevolgd (zelfs de film nog niet gezien), maar regisseur Michiel ten Horn en cinematograaf Robbie van Brussel hebben van wat ik zag wel een bijzondere eerste aflevering van het nieuwe seizoen gemaakt met al die fraaie long takes. Zie dat iedere aflevering op zichzelf staat, dus dat is makkelijk instappen en selectief kijken.

morpheus2000

• 599 messages
  • 10381 votes

Elineloves wrote:

Iemand gister eerste aflevering van nieuwe seizoen gezien? Ik vond het weer gaaf! Henry van Loon heeft zijn rol weer top neergezet.

Die van vorige week was al goed, maar die van vanavond was toch ook wel erg sterk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

morpheus2000 wrote:

(quote)

Die van vorige week was al goed, maar die van vanavond was toch ook wel erg sterk.

Inderdaad! Goed gespeeld ook weer. Zat echt in zo'n "het zou je (partner) maar overkomen" vibe. Heb nog gegoogled na afloop, maar de "echte case" niet kunnen vinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.