• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.599 votes
Profile

Game of Thrones

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

anne J wrote:

Maar, de trailer staat toch nog helemaal niet online? Behalve lelijke camversies. Die ga ik niet kijken, dat is gewoon zonde. Kun je net zo goed ff wachten tot er een goede versie online staat, van GoT zelf.

Officiële versie: https://www.facebook.com/video.php?v=10152715877082734

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

Vind de trailer zeer interessant. Fijne versie van Heroes erbij.. laat maar beginnen dat seizoen. Heb onlangs boek 5 afgerond, dus ik ben benieuwd hoe dit seizoen zich daartoe gaat verhouden. Verwacht een hoop afwijkingen, maar dat maakt het juist ook weer interessanter. Martin houdt een grote vinger in de pap, verwacht niet dat de verhaallijnen enorm uit de hand gaan lopen. Eerder dat er veel gaat worden weggelaten.

filmfan0511

• 1094 messages
  • 1124 votes

Zeer mooie trailer inderdaad. Kan niet wachten totdat het weer begint. En de afwijkingen t.o.v. de boeken zullen vanaf nu wel wat talrijker aanwezig zijn, maar waar ze in de vorige vier seizoenen dingen veranderden paste dat meestal heel goed binnen het verhaal. Ben er van overtuigd dat dat nu ook weer het geval zal zijn. Ik kan in ieder geval niet wachten totdat het april is.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Thanks Illum Sphere!

Timothyvdmeer

• 1540 messages
  • 2391 votes

eindelijk begonnen aan de serie en je wordt er ook echt gelijk ingezogen.

Zeer mooi gemaakt en erg spannend.

filmfan0511

• 1094 messages
  • 1124 votes

Goh, prijs jezelf maar gelukkig dat je deze prachtige serie nog helemaal voor je hebt.

Er staat je nog heel wat te wachten.

Dejive

• 40 messages
  • 62 votes

Deze week ook begonnen met de serie en ben nu bij aflevering 4 van het 1e seizoen.

Vind het nu al helemaal top en ga sinds Breaking Bad eindelijk weer eens een serie helemaal doorkijken denk ik.

Het voordeel als je heel laat met een serie begint is dat je niet een week hoeft te wachten.

Kan nu lekker doorkijken.

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

Dat kon 2 of 3 jaar terug ook al hoor

sean-penn

• 159 messages
  • 110 votes

Prachtige serie, heb ook alles gezien maar hoop niet dat het nog jarenlang doorgaat.

Het is nu nog een succes maar als later veel mensen afhaken omdat het maar duurt en duurt dan ben ik bang dat producers ermee stoppen. Zou toch wel graag willen weten hoe het eindigt. Homeland vond ik geweldig maar nu boeit het me niet meer. Te lang uitgemolken.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Het is wel zo'n beetje zeker dat er 7 seizoenen gaan komen. Alleen is het dan de vraag of het laatste seizoen gesplitst wordt á la Breaking Bad of dat er een grootse film komt ter afsluiting (vandaar dat IMAX experiment.

sean-penn

• 159 messages
  • 110 votes

Met dat concept kan ik wel leven, denk ik. Wil zo graag het einde weten maar dat gaat nog wel een tijdje duren als het waar is wat je zegt.

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat de serie met een film zal eindigen. De nadruk zal dan moeten liggen op actie en spektakel, terwijl GoT veel complexer is dan dat. Vind het juist fijn dat er nu in de serie ruimte is voor dialogen en karakterontwikkeling.

sean-penn

• 159 messages
  • 110 votes

Stel dat de film een gigantisch succes wordt? geheid dat er een serie komt lol

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik verwacht wel meer seizoenen dan 7, gezien het aantal boeken en de populairiteit.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Het vergt schijnbaar nogal veel tijd en energie van de makers, wat ik me goed voor kan stellen. Daarnaast moet je na seizoen 6 volgens mij opnieuw weer gaan zitten met de cast, die hogere salariseisen op tafel zal gooien en lijntjes uit zal zetten naar andere projecten.

Bovendien: in het tempo waarin de makers door de boeken heen gaan (seizoen 4 had zelfs al enkele karakters waarvan hun ADWD-verhaallijnen zo'n beetje besloten werden), zal het rap genoeg gaan met het bronmateriaal. Ook het feit dat enkele (naar het nu schijnt) subplots er uit worden geknipt en men grotendeels de focus houdt op de bestaande cast doet vermoeden dat het "in het beste geval" niet op veel meer dan 7 seizoenen uit zal draaien.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

De boeken en de tv-serie lopen steeds meer uiteen. Ik zie de serie nu los van de boeken en ik denk ook niet dat er meer dan 7 seizoenen zullen komen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Hopelijk komt er nog een seizoen 7B met de laatste 5/6 afleveringen zoals bij the sopranos en breaking bad.

bonzer

• 5 messages
  • 1 votes

sean-penn wrote:

Prachtige serie, heb ook alles gezien maar hoop niet dat het nog jarenlang doorgaat.

Het is nu nog een succes maar als later veel mensen afhaken omdat het maar duurt en duurt dan ben ik bang dat producers ermee stoppen. Zou toch wel graag willen weten hoe het eindigt. Homeland vond ik geweldig maar nu boeit het me niet meer. Te lang uitgemolken.

Ik raad je toch aan om even door te zetten met seizoen 4 van Homeland. Ik had er ook geen hoge verwachtingen van. Maar uiteindelijk alle afleveringen in 2 dagen gekeken. En voor mij was dit misschien wel het beste seizoen.

En ik denk dat GOT nog een lange tijd succesvol zal zijn. Kan niet wachten op het volgende seizoen.

Ik moet wel zeggen dat GOT de meest lastige serie was om in te komen.

Timothyvdmeer

• 1540 messages
  • 2391 votes

bonzer wrote:

En ik denk dat GOT nog een lange tijd succesvol zal zijn. Kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik moet wel zeggen dat GOT de meest lastige serie was om in te komen.

Inkomen met GOT had ik geen last van. Nu einde van seizoen 4 genaderd. Gevecht tussen Viper en de berg liet me wel met een vieze smaak achter.

Maar blijf een mooie serie.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

De Berg

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Zoals in de NL boeken: De berg vs.Rode adder

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

"Lannister, Baratheon, Stark, Tyrell, they're all just spokes on a wheel" - Daenerys Targaryen

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

De trailer is een fijn opwarmertje voor seizoen vijf. Nog een dikke maand wachten.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Vette trailer! Ik kan niet wachten. Het is alweer drie maanden geleden dat ik in A World of Ice and Fire heb gelezen (ben halverwege, maar het staat even on-hold aangezien ik een ander boek eerst moet uitlezen), en seizoen 4 heb ik in december opnieuw gezien. En mijn huisgenoot zit nu voor het eerst te kijken dus ik heb de afgelopen twee weken wat afleveringen meegepikt van seizoen 1 en 2 weer. Maar o mijn god, eigenlijk wordt mijn verslaving nu onvoldoende gevoed . Geen nieuw boek om te lezen, geen nieuw seizoen. Want nogmaals kijken na 3 maanden is wel wat overdreven... En de boeken opnieuw lezen, dat doe ik pas nadat de nieuwe uit is denk ik, dus dat duurt nog wel ff.

Dus.... 12 april mag van mij wel komen !!!!!!!

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

zullen ze Daenerys in seizoen 5 gewoon op Westeros afsturen, waar ze aan het einde van boek 5 vastzit met Drogon op een onbewoond eiland? dat zou nog eens revolutionair zijn!
George R.R.Martin en de makers hebben al toegegeven dat de serie steeds verder van de boeken zal gaan afwijken, dus ik ben benieuwd...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Could be, maar ik verwacht het nog niet. Seizoen 5 wordt, ondanks alles wat geschrapt is, toch wel een propvol seizoen. Ook nog even Dany's complexe Mereen-verhaallijn voltooien gaat denk ik gewoon niet passen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Nicholas wrote:

Het vergt schijnbaar nogal veel tijd en energie van de makers, wat ik me goed voor kan stellen. Daarnaast moet je na seizoen 6 volgens mij opnieuw weer gaan zitten met de cast, die hogere salariseisen op tafel zal gooien en lijntjes uit zal zetten naar andere projecten.

Bovendien: in het tempo waarin de makers door de boeken heen gaan (seizoen 4 had zelfs al enkele karakters waarvan hun ADWD-verhaallijnen zo'n beetje besloten werden), zal het rap genoeg gaan met het bronmateriaal. Ook het feit dat enkele (naar het nu schijnt) subplots er uit worden geknipt en men grotendeels de focus houdt op de bestaande cast doet vermoeden dat het "in het beste geval" niet op veel meer dan 7 seizoenen uit zal draaien.

Het ligt natuurlijk voor een deel aan de cast maar ook aan de eventuele winst die ze dan alsnog maken. GoT is HBO meest populaire serie. Only time will tell. Zolangs ze het maar niet afraffelen.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Ik kan geen maand meer wachten hoor, man man man..

Flavio

• 4897 messages
  • 5231 votes

Bijna bij het einde van season 4. Mooie battle op de Muur. Wat me een beetje stoort is dat de Crows maar met 105 man zouden moeten zijn maar het leken er eerder 500. Iets soortgelijks zag k al eerder, vielen de Crows een groepje van 12 man aan maar dat leken er in de praktijk eerder 30.

Gezeur ik weet het- blijft een geweldige serie.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Overigens heeft HBO interesse getoond in het maken van meer dan 7 seizoenen. Niet zo gek overigens, Game of Thrones is hun parade paardje, hetgeen wat ook zoveel abonnees heeft opgeleverd. Een andere iconische serie met die draagkracht hebben ze op dit moment niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.