• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.961 votes
Profile

Jersey Shore

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik wil juichen maar...heb je een linkje?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh god, dan krijg je dus echt een hysterische Snooki, als die weg moet blijven bij de alcohol.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Top! Zolang ze maar allemaal samen zijn Die eigen spin-offs kunnen me gestolen worden, dat werkt toch niet..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Verwacht ook niks, maar denk dat ik 't wel eens ga kijken.

Had trouwens gelezen dat Jwoww en Snooki ruzie hadden en dat daarmee de spinoff in gevaar kwam.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Shocked! Sam en Ron uit elkaar. Niet verwacht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iemand The Pauly D Project gezien? Niet veel aan, al blijft Pauly zelf wel cute.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Waar gaat dat 'project' precies over dan? Was het van plan een kans te geven, maar ben het tot nu toe vergeten. Misschien dat ik het binnenkort even een kans geef.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pauly D die plaatjes draait, Pauly D die meisjes versiert, de dikke vrienden van Pauly D, en dan weer van voor af aan.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pauly is echt geweldig, heerlijke gozer.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Jersey Shore Season 6 is ook weer begonnen. Ik dacht er gisteren plots aan, er zijn nu 2 afleveringen al binnen te slepen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nog mensen die dit gevolgd hebben, of is iedereen afgehaakt? Ik ga ze in ieder geval missen! Keek er toch elke week naar uit.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik stiekem ook hehe . Alles nog gezien, dadelijk maar eens de laatste bekijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik moest een traantje laten op 't einde. Zoek alleen 'The reunion' nog.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die ruzie van Ron en Sam sloeg weer nergens op, vooral dan van Ron's kant. En dan daarna weer wijs in de camera praten welke les hij er uit heeft geleerd... Jammer dat het nu is afgelopen ja, maar we zullen vast nog wel iets van ze horen hoor.

Mike die over 6 maanden in een hotelkamer wordt gevonden met een fles wodka in zijn handen, Ronny die een jaar celstraf krijgt omdat ie een uitsmijter dood heeft geslagen, Pauly D die de wereld veroverd met zijn plaatjes, Jenny in de Playboy, dat soort dingetjes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

..Snooki die Lorenzo II gebaard heeft, Sam die plastische chirurgie laat doen, Deena die opgenomen is vanwege een zenuwinzinking en een eetstoornis en Vinny die homoseksueel blijkt te zijn.

En Paula die werkt als banketbakker.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

waarom heet snooki eigenlijk snooki?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Polizzi received her nickname, Snooki, in middle school when her friends named her after "Snookie", a male character in Save the Last Dance, because she was the first of her friends to kiss a boy. ''

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

heeft niks te maken met biljarttafels?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien dat ze daar op ontmaagd is, ik zou 't niet weten. Dit stond me nog bij, van STLD.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Wel een geinig seizoen, jammer dat het nu echt afgelopen is.. Anderzijds logisch, want het werd allemaal wel een heel stuk braver.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Voor de volledigheid The Reunion nog maar even bekeken, maar wat zijn die toch tenenkrommend slecht. Een zaaltje met 30 fans die braaf klappen als het lichtje brandt, een host die alles voorleest, de cast die te popiejopie act, Pauly's catchphrases die niet aanslaan etc.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waar heb je die gezien? Kan hem niet vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha inderdaad verschrikkelijk. Pauly er telkens tussen met Hell Yeah! Oh Yeah! Yeah buddy! Erg hoog ADHD gehalte.

En die presentatrice mag echt nooit meer voor de televisie, behalve dan in Saw 9 ofzo... Je vraagt je af waar ze haar vandaan hebben gehaald.

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

Toch spijtig dat het er op zit. Misschien weer bij seizoen 1 beginnen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.