• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Criminal Minds

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 6

Seizoen 6 was zo spannend dat ik er vrijwel aan een stuk door ben gegaan!
Ik vond dit een van de betere van de 6 seizoenen. Het haalt een enorm hoog niveau qua
afleveringen. Ik heb stuk voor stuk genoten omdat er afleveringen bijzaten wat de BAU
leden de hoofdrol in speelde qua verhaal.
In eerste instantie vond ik het zonde dat JJ de serie verliet (Later in het seizoen zou bekend worden / zijn dat ze weldegelijk terug zal keren). Emily Prentiss ziet er op de een
of andere manier heel uitdagend uit in dit deel (viel me op). Het verhaal van Ellie in het begin met Morgan is een kleine nuttige toevoeging. Geweldig om Robert ''Bagwell'' Knepper (zie me foto) in Criminal Minds een ziek rol speelt! Heerlijk, hij kan dat als de beste!
De verhaallijn met Prentiss is zeer goed gedaan maar ook over verschillende afleveringen gezien, je gaat je helemaal inleven en zou willen schreeuwen wat ze moet doen.
Wat me wel opvalt in dit seizoen met verschil naar de vorige seizoenen dat de daders meteen in het begin al herkenbaar is te zien. In de eerste seizoenen kwamen de daders pas aan het eind echt in beeld. Dit laatste vind ik zelf toch beter!!!

Mooie momenten:

Afl1: Morgan schiet zijn magazijn leeg op Billy Filley. Morgan knuffelt met de dochter van vermoorde agent Spicer.
Afl2: Reid heeft het net zoals heel de BAU moeilijk mee dat JJ weg gaat. Het beeld van Reid blijft bij.
Alf6: De verdachte Kaman blijkt een zoon te hebben, waardoor hij alsnog voor te leven heeft (Mooi moment). Hotch zijn zoon Jack zegt dat hij zijn vader is, en staat in een net pak.
Afl11: Morgan & Rossi mogen van Strauss geen verdachte met aanzien oppakken, beide doen dit wel en pakken hem op zijn bekentenis.
Afl13: Ray gelooft de woorden die Morgan hem heeft verteld, Syd voert exact uit wat Morgan zei, Ray vermoord Syd.
Afl16: Jongentje speelt piano en voelt bloed langs zijn gezicht druipen (autistisch mannetje). Beelden waar de BAU leden mee bezig zijn (Rossi&Sheaver aan t gamen / Reid piano kopen). Ian Doyle die Prentiss die dingen verteld waar BAU mee bezig was.
Afl17: Tranen in de ogen van Prentiss, terwijl ze wegloopt tijdens persconferentie.
Afl18: BAU komt erachter dat Prentiss hun wilt beschermen tegen Ian Doyle. De terugkomst van JJ. Rossi trekt aan het gewonde oor van Fahey. Emily is 'dood', iedereen barst in tranen uit vooral die van Rossi valt op (schitterend moment).
Afl20: Reid heeft het over horror, Rossi ziet Strauss lopen en zegt als we het over horror hebben.
Afl22: Mooie eerste beelden Morgan&Hotchner zijn iemand aan het reanimeren. Hotchner en Rossi samen als voetbaltrainers (Hilarisch).
Afl24: Morgan geeft de grote stevige verdachte een rechtse hoek en die gaat meteen out.

Al met al een voortreffelijke 6e seizoen. Met aflevering 18 als beste! Ik ben vooral benieuwd naar seizoen 7! Daar wordt het even op wachtten want diemoet nog uitkomen, kan wellicht even op internet kijken of er al iets op staat van de afleveringen!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tot aflevering 10 staat seizoen 7 op internet. Aflevering 11 wordt 19 januari uitgezonden in Amerika.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Elineloves wrote:

Tot aflevering 10 staat seizoen 7 op internet. Aflevering 11 wordt 19 januari uitgezonden in Amerika.

Inmiddels heb ik de eerste aflevering bekeken, en die was weer smullen!!!

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik kijk niet graag series die ik niet ken, maar door de vele tweets van Eline heb ik toch maar het eerste seizoen aangeschaft. Ik heb nu 2 afleveringen bekeken en ik ben verkocht. De serie is echt boeiend en spannend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

*Doet een dansje*

Yeah baby! Ben blij dat het zo goed bevalt en je gaat zoals ik al zei nog heeeel veel plezier en van krijgen. Ben jaloers, wou dat ik alle seizoenen nogmaals voor de eerste keer zou kunnen kijken.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik ben hier een maandje geleden mee begonnen en zit ondertussen al in de helft van seizoen 2, Er zijn maar weinig politieseries die ik zo snel kan kijken en zo verslavend zijn, dit is echt een verrassing! En zalig dat ik nog zoveel seizoenen te gaan heb

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeej! Tof dulcinea! Heb je al een favoriet personage?

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik ga zoals gewoonlijk een beetje voor de nerds, dus Reed en Garcia

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Yeah baby! Spencer is cute!

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik vind Spencer Reid ook het leukste personage. Ik zit nu halverwege seizoen 1 en elke keer ben ik verbaasd. Echt goede serie!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Top! Ben benieuwd naar jullie reviews als jullie wat verder zijn!

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

De laatste aflevering die ik zag was degene waarin Reed werd gevangengehouden door een psycho James Vander Beek, toch wel 1 van de spannendste tot nu toe al was de finale van seizoen 1 ook een nagelbijter!

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Seizoen 1:
Voor ik begon kijken dacht ik dat deze serie zoiets als CSI zou zijn, en ik zie dit niet erg graag. Maar in Criminal Minds gaat het niet zozeer over de misdaad, maar over de misdadiger zelf. Dit vind ik leuker dan dat men steeds op de "crime scene" zelf zit te kijken en onderzoeken.
De eerste aflevering heeft al direct een erg open einde waardoor je direct wil verder kijken.
De eerste tien episodes zijn erg leuk, maar daarna is het eigenlijk meer van hetzelfde. Een paar weken had ik geen zin meer om nog verder te kijken. Maar toen ik mijn ouders overhaalde keken we de aflevering "Riding the Lightning". En ik wist weer waarom ik de serie zo leuk vind. Steeds weet elke aflevering je te raken. Steeds word je wel een beetje ontroerd. Ik moest echt wel bijna huilen bij die ene aflevering dat Sarah Jean zichzelf opofferde voor haar zoontje Riley.Elke episode heeft wel iets unieks.

De personages zijn één voor één erg leuk om naar te kijken. Zelf vind ik Dr. Spencer Reid en Penelope Garcia (met haar toffe reacties: You're a genius! - You just say that 'cause it's true.). De quotes die doorheen de afleveringen worden verteld zijn ook altijd interessant om te weten want die van Ghandi dat hij zelf tegen haat is heef mij een extra punt opgeleverd tijdens een onverwachtse toets van Godsdienst.

De laatste aflevering is echt zenuwslopend, maar ik ga nu nog niet kijken want het wordt al laat en ik heb nog heel wat ongeziene films in de kast staan. Seizoen 2 zal nog even moeten wachten.

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Al een tijdje op vt4 te zien om 22:55u na The Mentalist.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

komt hier ooit een "final season" van?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vast wel, al mogen ze van mij nog even doorgaan.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

van mij ook hoor, maar eenmaal er een slecht seizoen tussen zit vrees ik ervoor, gelukkig is het op dit moment redelijk 'vernieuwend'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het vorige seizoen vond ik niet denderend, maar het niveau seizoen is weer erg tof!

Heb je die gezien met Matthew Lillard? Die vond ik weer verrassend goed.

(afbeelding)

(afbeelding)

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Heb ik gezien en was idd een van de betere afleveringen en ook leuk gedaan met het baseballen in het begin en eind.

Ik mis alleen Emily Prentiss heel erg. Was toch ergens wel mijn favoriete CM-actrice, al zijn JJ en Penelope ook erg goed. Kan maar niet wennen aan die Jeanne Tripplehorn. Weet niet wat dat is. Ze lijkt wel een klik te hebben met Reid, benieuwd wat daar nog uitkomt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

gillie24 wrote:
Ze lijkt wel een klik te hebben met Reid, benieuwd wat daar nog uitkomt.

HELEMAAL NIKS. Want Reid is van mij.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Ik doelde niet op een (sexuele) relatie, maar op het feit dat ze hem beter lijkt te begrijpen dan dat de andere leden van het team dat doen. En dat ze hem in het sociale leven/in de omgang kan helpen, ook gezien het (vooralsnog alleen) telefonische contact dat Reid heeft met een vrouw.

Ik volg deze serie gewoon op TV en loop daarom misschien achter op wat jij al gezien hebt.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh. Vooruit, dat mag.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ik volg deze serie ook op tv,iedere woensdag mijn crime tv avond...heerlijk.

ik vind alle personages leuk in deze serie maar reid is toch wel mijn favoriet.

geweldige serie

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

garcia vind ik ook tof hoor

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

jazeker

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

reid en garcia zouden wel goed bij mekaar passen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee joh! Garcia hoort bij Kevin!

(afbeelding)

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

ja maar op vlak van vriendschap, ze zijn goede vrienden en passen goed by mekaar, het kon broer en zus zijn dat bedoelde ik eigenlijk....

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

excuseer, ik had mij verkeerd verwoord Elineloves sorry,

vind je ook niet dat het broer en zus konden zijn? ze zijn beide een beetje 'nerds'...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jawel, ze zijn erg leuk samen ja.

Dit blijft ook mooi:

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.