• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Criminal Minds

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tombstone wrote:

Oh jeugd van Morgan zie ik nou,ben ik nou gek of had je eerst jeugd van Rossi geschreven?

Ik was alle namen door elkaar aan het gooien, was inderdaad mijn fout, bedoelde Morgan en schreef Rossi. (Lijken ook zo op elkaar, kuch). Rossi is saai, ben wel aan hem gewend ondertussen maar Gideon was en blijft mijn held. Naast Reid dan. En Penelope Garcia.

Tombstone

• 13 messages
  • 0 votes

Ja,ben benieuwd of er nog iets gedaan wordt met wat er met Reid aan de hand was in seizoen 7,want die leek een tumor ofzo te hebben?Begreep het niet helemaal en als dat niet meer terugkomt vind ik het wel erg apart,beetje bezoekjes aan een dokter brengen alleen om te horen dat hem niks mankeert?

En voor mij gevoel is Hotch best te vervangen,ik vond bijvoorbeeld Morgan die de nieuwe teamleider werd erg boeiend,voelde zo raar en ongemakkelijk voor hem en helaas was dat best van korte duur.
Gideon terug als leider in plaats van Hotch zou kunnen maar die zal vast niet terugkomen.

Ik zag trouwens de intro van die nieuwe Criminal Minds-serie (het team zag je al in deze serie keer voorbij komen) en Garcia zit ook in hun team.
Vind ik best raar,gaat ze uit deze serie?Ze is veel te druk om beide teams te helpen,dat kan nooit...

Tombstone

• 13 messages
  • 0 votes

Ik vond trouwens wel jammer dat die badguy die achter Prentiss aanzat heel groot werd gebracht maar uiteindelijk beetje simpel mee afgerekend werd.
Op een gegeven moment vertelde die aan Prentiss wat het team aan het doen was,zoals Seaver en Rossi die computerspelletje speelden op de werkvloer,waardoor die dus mensen daar had lopen.
Ik dacht dat die achter het hele team aan zou gaan,liep met een sisser af.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die spin-off bedoel je? Criminal Minds: Suspect Behavior. Ja, heb het een paar afleveringen gekeken maar toch afgehaakt. Team was op zich wel oke, maar ik keek vooral voor Forest Whitaker. Die 'samenwerking' tussen beide teams in Criminal Minds was ook de introductie van de spinoff, vanuit daar zijn ze verder gegaan met de eigen serie.

Wat Garcia betreft weet ik het niet precies, volgens mij staat het 'los' van elkaar en kun je er maar beter niet bij stilstaan dat ze met beide teams 24/7 aan het werk zou zijn, want S.B. koppelt ook niet terug naar Criminal Minds zelf, voor zover ik weet.

Wat er met Reid was, tsja, inderdaad vaag. Moet bekennen dat ik het zelf niet zo goed meer weer (Slechte fan!). Binnenkort valt S7 op de deurmat en dan ga ik het hele seizoen herzien. Hij dacht volgens mij eerst aan schizofrenie en daarna aan een tumor, vandaar al die onderzoeken. Maar wat er nou uit is gekomen zou ik niet durven zeggen. Vond dat gedeelte ook niet echt interessant moet ik bekennen, dus dan was het meer verliefd staren naar Reid en verstand op 0.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tombstone wrote:
Ik vond trouwens wel jammer dat die badguy die achter Prentiss aanzat heel groot werd gebracht maar uiteindelijk beetje simpel mee afgerekend werd.
Op een gegeven moment vertelde die aan Prentiss wat het team aan het doen was,zoals Seaver en Rossi die computerspelletje speelden op de werkvloer,waardoor die dus mensen daar had lopen.
Ik dacht dat die achter het hele team aan zou gaan,liep met een sisser af.

Vond dat ze het hele Prentiss gebeuren te lang hadden getrokken, om vervolgens alles heel snel af te handelen om het maar af te kunnen sluiten. De aanloop naar de daadwerkelijke 'vangst' was te lang en het einde niet helemaal bevredigend. Al was ik wel opgelucht toen ik zag dat Prentiss nog leefde, want toen ik dacht dat ze dood was moest ik huilen. Ik huil eigenlijk best regelmatig bij Criminal Minds. Wellicht ga ik er een beetje teveel in op.

Tombstone

• 13 messages
  • 0 votes

Haha ik vond het juist zo dom dat ze dood leek te gaan op die manier.
Als ze was gestorven in de armen van Morgan was het mooi geweest,aangrijpende scene ('let me go') maar dan sterft ze later onzichtbaar in een ziekenhuisbed,vond ik zo stom.
Maar uiteindelijk bleek ze niet dood dus.
Het team is hecht dus een dode zou een keer leuk zijn als er toch iemand de serie uitgaat,zou een goede suprise zijn.
Of laat bijvoorbeeld Greenaway uit seizoen 1 en 2 vermoorden,en dat het team toch die zaak wil onderzoeken voor een oud collega.

Kun je je trouwens nog die aflevering in het motel herinneren(zat ook Ethan uit Lost in als je die serie kijkt)
Als je de film Vacancy gezien hebt moet je zijn opgevallen dat die aflevering gehad was van deze film,van motel-eigenaar die de dader is,tot het in de gaten houden van een koppeltje,tot het stiekem kunnen binnenkomen en iets achterlaten in de badkamer enz enz,dat vond ik zo jammer!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Yes, let's kill Greenaway! Goed plan, vond haar toch maar irritant.

Haha ja! Ik keek die aflevering toen met een vriendin en zei meteen ; 'Oh leuk, Vacancy.' Alleen vond zij dat het twee verschillende dingen waren, dat er wel elementen gebruikt waren maar niet alles, dus dat werd een eindeloze discussie. Uiteindelijk won ik wel. Althans, riep mezelf uit tot winnaar van een nutteloze discussie.

Ze hebben wel vaker dingen waar ik van denk ; niet al te origineel. Maargoed, blijf het maar eens exclusief houden na, hoeveel was het, 139 afleveringen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Women of Criminal Minds Celebrate: The Band Is Back Together! - TVLine

Blijkbaar hadden veel fans geklaagd over Ashley en vonden zij dat AJ en Paget terug moesten komen. Amen!

TVLINE | Will Timothy Murphy be back as Ian Doyle?
BREWSTER | He’s back, yeah. Everybody loves Timothy Murphy!

O jee, Doyle is back. Was hij niet dood?

Edit: Oh nee, hij was ontsnapt toch. Nu mag ik naar het schaamhoekje.

Tombstone

• 13 messages
  • 0 votes

Volgens mij moet je van je laatste bericht wat dingen in een spoiler zetten(hoewel wij volgens mij de enige zijn die alle seizoenen gezien hebben haha)

Over die Vacancy-aflevering hoeven wij dus geen discussie te hebben haha.

Maarre Doyle is ontsnapt ja,waarom zou Prentiss anders onder moeten duiken en haar dood faken
Hij ging op zoek naar z'n zoon,want Prentiss vertelde hem dat die nog leefde.
Hij moet natuurlijk terugkomen en sterven of gepakt worden voordat Prentiss weer veilig over straat kan.
Leuk om te zien dat er botsingen komen in het team omdat sommigen is verteld dat ze dood was,maar dat zal vast 1 aflevering duren..

Leuke foto van die dames bij de link!
2 Aantrekkelijke dames erop,hoewel Prentiss een grote neus heeft valt me altijd op en het lijkt alsof ze altijd een pruik draagt(zal aan mij liggen) is het een hele mooie verschijning.
Ik vond het jammr dat die tijdelijke vervanger van JJ(toen ze zwanger was,die donkere meid) snel weg was,vond haar ook heerlijk om te zien en leuk karakter.

138 bij the way

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ga maar in het schaamhoekje bij ace leader staan. Foei!

Vanavond ga ik minstens 1 of 2 afleveringen kijken. Tenminste, als ik het niet WEER vergeet

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Morgen wil ik verslag!

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Hier mijn verslag:

Aflevering 1 begon erg leuk met dat Johnny Cash nummer. Helaas was dit het enige leuke moment in de eerste 10 minuten, voordat ik daarna 2 en half uur lang Angry Birds ging spelen . Die zaak vond ik helaas niet zo boeiend. De andere 2 afleveringen heb ik dus ook maar laten schieten, sorry!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je hebt een hele hoop gemist! Eigen schuld!

Ik heb alleen maar een stukje van die eerste episode gezien, daarna zat ik zelf in de bios
.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Sinds een maand of twee kijk ik deze serie ook iedere woensdag op Veronica, lekker drie afleveringen achter elkaar.

Normaal volg ik dit soort series niet, heb gewoon geen zin om verplicht iedere week te kijken, maar voor deze maak ik een uitzondering.

De afleveringen kijken lekker weg, zijn spannend en het team bestaat uit leuke mensen.

Het zwakke aan de serie vind ik wel, dat iedere keer de zaak veel en veelte makkelijk opgelost wordt. Men heeft natuurlijk iedere keer maar zo'n vijftig minuten de tijd om een verhaal te vertellen over een nieuwe zaak, maar in de laatste tien minuten komen ze praktisch altijd een eens, bijna toevallig, achter de identiteit van de dader en weten ze hem te pakken. Dat gaat dan zo snel en makkelijk dat het me steeds meer tegen gaat staan.

Ik ben met de serie begonnen toen nog Gideon (Patinkin die ik vooral ken met zijn hilarische rol in The Princess Bride met 1 vd leukste degengevechten ooit!) even meedeed, maar Rossi vind ik ook goed, Mantegna vind ik al jaren een goed acteur.

biver75

• 4 messages
  • 0 votes

Kan iemand mij vertellen hoe de acteur Sam (bad guy) van de aflevering van vanavond heette? Het gaat om de laatste aflevering van vanavond waarbij de SVU van JJ opgeblazen wordt...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Forest Whitaker.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Nee, joh! Die zat er helemaal niet in.
Hij bedoelt die jonge gast, die na de explosie kwam helpen, maar (een van) de dader zelf bleek te zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik dacht Sam en Criminal Minds, kijk deze serie overigens niet .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je bedoelt Michael Steger ... Sam. Denk ik.

biver75

• 4 messages
  • 0 votes

@ Elineloves: Klopt helemaal, dank je wel!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gelukkig is seizoen 7 ook weer sterk. Meteen was dat oude, vertrouwde gevoel weer terug na de pilot. Het blijft een heerlijk team, en ook blijven de zaken die ze behandelen interessant. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen dit seizoen.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 1

Omdat seizoen 6 eind deze maand uitkomt ben ik nogmaals begonnen om hem helemaal te bezien. Zo kom ik weer er lekkerst erin. Het eerste seizoen heb ik er inmiddels weer op zitten.
Criminal Minds, is een sterke serie die je helemaal pakt. Je komt er heel goed in te zitten
en krijg het gevoel dat je zelf erin speelt. Ik vind dat Jason Gideon in het eerste seizoen draagt als ervaren kracht. De moeilijkste rol is weggelegd door DC Spencer Reid, dat is gewoon weg de moeilijkste rol die gespeeld moet worden. De leukste rol vind ik zelf die van Derek Morgan. Die speelt zijn rol op een leuke en geinige manier. De rest van de kast is een goede toevoeging waarbij Hotchner een latere uitschieter wordt...

In deze afleveringen zitten in sommige delen een paar prima / leuke stukjes.

Afl3: Adrian Bale die Jason Gideon op het laatste wilt 'helpen'. De verkeerde draad noemt en Jason de goede beslissing neemt en hem in de gevangenis de groeten wenst.
Afl5: Gideon die bij de ontvoeringszaak, de ontvoerder Vincent Shyer treitert door om de enkele seconde de telefoon erop te hangen waardoor de ontvoerder boos wordt.
Afl6: Het schieten van Reid op Phillip Dowd, met de voorgeschiedenis van Reid eerder in de aflevering.
Afl8: Ratten bij undercover agent Jimmy. Leuk om de ''Sandman'' alias Patrick Kilpatrick keer terug te zien.
Afl12: Vader van vermistte dochter die aan kanker leidt, Gideon die hem vraagt net zo te vechten als bij zijn ziekte.
Afl14: Gideon die in zijn oortje doorkrijgt wat Sarah Jean haar moeder heeft geschreven, Jean wordt hierdoor boos. Hotch die foto laat zien aan Jacob van een recente Riley net voor zijn executie. Gideon die Sarah Jean knuffelt en Hotch die doorgeeft aan Morgan dat hij Riley bij het pleeggezien kan laten.
Afl18: Reid met Lila in het zwembad. Derek Morgan zijn geintje richting Reid over zijn voorpagina nieuws in het blad.
Afl21: Gideon die doorheeft dat Bruno de mol is, Bruno dacht hiermee weg te komen.

Cliffhanger: Spannende eind van deel 1 omdat heel het team aan de orde komt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Whoohooh, nog een fan! Goed stukje. Maarre...

patrick17 wrote:

De rest van de kast

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Elineloves wrote:

Whoohooh, nog een fan! Goed stukje. Maarre...

(quote)

Iets te enthousiast Cast dus (was me nog niet eens opgevallen).

Idd nog een fan!

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 2

Seizoen 2 zit er weer op! Al met al is er voldoende gebeurd in het tweede seizoen.
Ik vind het een hogere niveau hebben dan het eerste seizoen. Dat gevoel blijft bij mij vooral hangen. Ook in dit seizoen wordt de serie gedragen door Jason Gideon. De moeilijkste rol blijft die van Reid, die ook een geweldig staaltje liet zien in de afleveringen met Tobias Hankel alias Rafael. De leukste rol blijft die van Derek Morgan.
In seizoen twee krijgen we te zien dat naar omstandigheden Elle Greenaway verdwijnt uit de serie. Zonde, zeker voor het oog
Daarvoor in de plaats komt Emily Prentiss, die een ware toevoeging is aan de cast (zie je Elineloves, ik kan het wel ).

De cliffhanger van seizoen een kreeg een prima vervolg omdat het iedereen van de cast aanging.
Dat uiteindelijk Reid zijn moeder de sleutel was tot het verhaal kreeg een extra lading. In deze tweede seizoenen zaten naar mij mening een aantal ijzersterke afleveringen bij: No Way Out(13) Distress(17) en No Way Out2(23). Ook de afleveringen met Reid: The Big Game en Revelations kunnen in dit rijtje worden toegevoegd. Episode 12 is wat mij betreft een van de mooiste...

Hier net zoals in seizoen een aantal momenten uit de afleveringen wat me aansprak.

Afl 5: Derek Morgan zijn geintje richting Garcia over sexy vrouwen, waarop 3 vrouwen hem aan kijken met een blik. Elle Greenaway die verkrachter William Lee overhoop schoot.
Afl6: Derek Morgan die 'verdachte' Charles James opnaait over zijn stuk gelopen relatie. Het afscheid van Greenaway van Hotchner.
Afl8: Gideon die verhaal verteld over/tegen Morgan, die niet weggaat bij de auto waar een bom onder de stoel zit en daarbij verteld dat ''Een jongeman die ik respecteer riskeert nu zijn leven''.
Afl 10: Gideon die Jamal ''Jind Allah'' misleidt met de video over het afgaan van de bommen, zijn lichaamstaal spreekt boekdelen.
Afl12: Derek Morgan die wordt gearresteerd. Rechercheur Gordinksi die Gideon uitlegt dat hij het profiel heeft gegeven van Morgan. Eind van de uitzending de huilende Derek Morgan.
Afl15: Reid knuffelt Aaron Hotchner na zijn vrijlating van dader Tobias Hinkel.
Afl19: Hotchner ''moet'' liegen tegen de stervende Charlotte Culter.Evan Abby, die aan kanker leidt, zijn leven geeft om de moordenaar mee te slepen de dood in.
Afl20: Vader Lysowsky die verteld zijn zaakjes zelf af te handelen, en in opdracht zijn zoon en Nathalie laat vermoorden, en weggedragen zie worden in zakken een rivier in.
Afl23: Gideon die zijn bloemen laat vallen na het telefoontje van Frank. Gideon samen met Hotchner verteld aan Frank wat hij werkelijk is (zijn verleden).

Ook Aaron Hotchner laat zich steeds meer gelden in de serie. De Cliffhanger is natuurlijk spannend met de bazin en Prentiss op kantoor...

Al met al kunnen we weer goed beginnen met seizoen 3!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wederom een geweldige review Patrick! Ben blij te horen dat het zo goed bevalt. Heb gisteren zelf seizoen 6 binnen gekregen en ik ben het nu aan het herzien. Heerlijke serie blijft het. Gideon was echt mijn held de eerste seizoenen, samen met Reid.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 3

Seizoen 3 zit er ook weer op! Qua niveau redt het niet bij de eerdere twee delen.
Al is dat een persoonlijke mening uiteraard.
Sowieso is het voor CM zonde dat Jason Gideon uit de serie is (gehaald?). Daar verliest het een gedeeltelijke gezicht mee. Gideon droeg de serie als het ware. Daarin tegen pakt Aaron Hotchner in dit deel meer de film op sleeptouw. Ook Jennifer Jarau wordt meer betrokken in de serie dan in de vorige delen. Erin Strauss werkt binnen een minuut al op je zenuwen, wat een gruwelmens is dat zeg! De eerste aflevering van David Rossi was meteen goed te zien dat hij een versterking is voor de serie, hij komt toch redelijk in de buurt van Jason Gideon.

Wederom een paar mooie momenten op een rijtje gezet:

Afl1: Hotchner die zich moet verantwoorden bij Erin Strauss. Gideon die een afscheidsbrief met een pistool beeindigd.
Afl3: Morgan in de lift met Reid, angstige momenten.
Afl4: Morgan die een knuffel krijgt van pleegkind Tyler, die het pistool op zijn pleegmoeder heeft gericht.
Afl 7: Rossi die zijn kamer inloopt terwijl Prentiss / Morgan en Reid de persoon Rossi aan het analyseren, en Rossi daar toepasselijk op reageert.
Afl 9: Reanimatie van Garcia (Kippenvel)
Afl 12: Jack Vaughn wordt boos op de BAU en roept ''Son of a Bitch' richting Morgan over eventuele misbruik.
Afl 13:Rossi die doorheeft dat Jill heeft gelogen over het bewijs. Rossi die voorbij loopt terwijl Jill de journalisten beantwoord.
Alf 14: Rossi wakker wordt badend in het zweet. Chester Harnick die Reid en Hotchner bedreigd, Hotchner bluft en wilt hem te lijf gaan. De zaak die Rossi aangrijpt, de 3 kinderen.
Afl 19: Terugblik op binnenkomt vn Garcia, Morgan die haar babygirl noemt. Hotchner die advocaat van Brian Matloff eruit lult met profilering. Corbett die tegen wordt gehouden door Reid terwijl hij een pistool in zijn handen heeft.
Afl 20: Hotchner die woorden krijgt met Morgan door de dame in kwestie Joyner. Agent Cooper die neergeschoten wordt door de dader.

Het einde is natuurlijk een flinke open en spannend eind! Al met al blijft het een vermakelijke serie ondanks dit mindere seizoen 3!

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 4

Seizoen 4 zit er weer op!!! Dit vierde seizoen is qua niveau hoger dan het tegenvallende 3e seizoen. Ik heb weer op het puntje van me stoel gezeten. De afleveringen zijn alle stuk voor stuk van een denderend niveau dat ik gewoon heb zitten genieten.
In dit 4e deel trekt Aaron Hotchner de kar. Hij neemt in dit seizoen het team op sleeptouw. Dat is ook het sterke aan de serie, elk seizoen is het een andere hoofdrolspeler die dat seizoen de 'belangrijkste' persoon is. Ook Emily Prentiss toont zich erg sterk. Ook vind ik David Rossi wat hebben als ervaren kracht. Sowieso spelen Derek Morgan en Spencer Reid hun rollen naar vermogen.
Ik vind de afleveringen Masterpiece / Omnivore / + de laatste twee afleveringen schoten er boven uit.

Mooie momenten uit de afleveringen:

Alf 1: Hotchner en Kate Joyner zwaargewond, Kate die aan Hotchner vraagt of haar benen bewegen. Hotchner die schreeuwt om hulp. Hotchner zakt in het ziekenhuis in elkaar.
Alf 3: Morgan kan het niet aanhoren dat Prentiss klappen krijgt. Reid schreeuwt keihard ''rennen'' De knuffel tussen Reid / Prentiss.
Alf 5: Morgan wordt verrasst door een donkere meid (Agent Todd red.) Ze had hem door dat hij express zijn koffie wegdeed om indruk op haar te maken.
Alf 7: Reid ziet beelden / dromen over een dood kind. Reid verdenkt zijn vader in deze zaak. Reid met JJ's zoon (Mooi moment)
Alf 8: Morgan krijgt uitbrander van Agent Todd. Rossi lokt Professor Rothschild / Henry Grace uit de tent. Rossi pakt Henry Grace op zijn betekenis. Rossi pakt Grace bij zijn klote en wenst hem toe de groeten te doen voor zijn dood aan zijn ''See Hallo to you're Sick Brother''.
Afl 11: Ondanks zijn dader rol een voortreffelijk optreden van Normal Hill.
Alf 16: ''Je bent gewoon een hoer'' Prostituee Megan Kane schreeuwt dit tegen Hotchner.
Afl 18; Rossi probeert Hotchner te overtuigen dat de moorden niet zijn schuld zijn. Bau komt erachter dat ''slachtoffer'' Foyet de dader is. Bau krijgt te horen dat Foyet alias The Reaper is ontsnapt uit de gevangenis.
Afl 22: Blinde Stan voelt aan hoofd Morgan. Stan vraagt of vriend Vincent zijn moeder heeft vermoord.
Afl 24: Reid die het labratorium in gaat met ''besmet mitvuur''. Reid zegt Morgan weg te gaan. Reid neemt afscheid van zijn moeder omdat hij denkt dood te gaan.
Alf 25: ''Verdachte'' die huilt en zijn zuster zoekt op de straat.
Afl 26: De blikken van de BAU als Reid verteld dat varkens alles eters zijn. Rossi speelt het hard to get richting Jason Mason. Morgan schreeuwt terwijl Luc Mason wordt dood geschoten, op hetzelfde moment dood Hightower Jason Mason. Hotchner wordt neergschoten....

Het open eind is natuurlijk spannend, en dat wordt weer een leuk seizoen. Op naar deel 5!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je gaat er aardig snel doorheen Patrick! Blij te lezen dat het nog steeds (beter) bevalt. Ik vind het huidige seizoen (seizoen 7) het minste van allemaal, maar als je dit tempo aan gaat houden ben je snel weer bij! Benieuwd wat je van 5 gaat vinden.

patrick17

• 613 messages
  • 448 votes

Seizoen 5

Prima vervolg op seizoen 4! Qua niveau haalt hij het bij het 4e seizoen.
Er zaten een paar sterke afleveringen in. Ik vind het een goede zaak dat er oude bekende terug komen in de nieuwe afleveringen zoals: Agent Kim / Karl 'The fox' Arnold.
Dat maakt de serie dragelijker en blijf je het gevoel hebben dat de eerdere seizoenen niets voor niets zijn geweest. De beste afleveringen uit alle seizoenen zit in seizoen 5 verschuilt.
Aflevering 9 ''100'' met Foyet. De andere afleveringen die goed waren zijn: The Fight / Rite of Passage. Het eind is ongekend spannend te noemen met een open eind uiteaard. Ik ga eens goed voor seizoen 6 zitten.

Mooie momenten:

Alf1: Prentiss schreeuwt over de telefoon terwijl ze schoten hoort. Doelwit redt het leven van dader Patrick Meyers. Rossi verteld Hotchner dat ze Foyet zullen pakken.
Alf4: Garcia verteld Morgan dat hij geen contact moet hebben met vrouwelijke familie van slachtoffer. Bau loopt weg terwijl politie agenten de daders overhoop schieten.
Afl8: Vrouwelijke dader wordt neergeschoten, bloed loopt uit haar mond. Foyet heeft Hotchner via The Fox benaderd.
Afl9: Fantastische eerste beelden met de emotionele Morgan als laatste in beeld. Strauss probeert bij de BAU leden Hotchner de zwarte piet te geven. Foyet is bij Hotchner zijn gezin aan de telefoon (treurig moment). Schoten over de telefoon horend door iedereen. Hotchner slaat Foyet dood, Morgan pakt hem beet.
Afl10: De treurige preek van Hotchner op begravenis Haley. Prentiss verteld dader Joe dat hij in de gevangenis de spelletje moet spelen.
Afl13: JJ verteld Hotchner dat de pijn minder wordt als je iemand verliest.
Afl15: Connor O'Brein vermoord zijn vader in de bak, geen gevangene kijkt op.
Afl16: Charlie schiet zijn ''pleegmoeder'''cq ontvoerster dood.
Alf18: Hotchner verzoekt Cooper weg te gaan. Cooper aan de telefoon met Strauss.
Afl22: Hotchner zijn opmerking richting Reid of hij lid is van een boyband. Rossi laat opa zien dat hij medeplichtig is via een persbericht op internet.

Ik ga seizoen 6 met smullen tegemoet!!!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.