- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Roast of... (Comedy Central)
The Roast of... (Comedy Central)
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
The Burn zenden ze nu ook uit op CC. Vind ik eigenlijk een stuk leuker dan The Roast. The Roast mist tempo imo.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
The Burn zenden ze nu ook uit op CC. Vind ik eigenlijk een stuk leuker dan The Roast. The Roast mist tempo imo.
Het gaat.. zitten wel veel slechte, voor de hand liggende en flauwe grappen in hoor.. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ligt het er ook niet aan wie de gasten zijn?
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Zin in Franco! Paar leuke gasten komen voorbij zag ik bij enkele clipjes op YouTube. O.a. Bill Hader, Aziz Ansari, Seth Rogen en Jonah Hill zijn van de partij. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Rogen en Hill word ik nou niet zo blij van.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Rogen en Hill word ik nou niet zo blij van.
Beter dan die trut bij Sheens roast, Amy Schumer.. Eerste klas bitch.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zolang die Lisa Lamponelli er maar is of hoe ze ook heet. Die laat me altijd wel een paar keer lachen.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Zolang die Lisa Lamponelli er maar is of hoe ze ook heet. Die laat me altijd wel een paar keer lachen.
Die was dit keer niet aanwezig; ook Jeselnik niet (?).
Na de Roseanne roast wederom weer een matige roast. Teveel goede vrienden aanwezig, dit keer. Iedereen is iets té nerveus om elkaar (en Franco) belachelijk te maken; wellicht dat ze alle goede grappen al voor This Is the End (2013) hadden opgemaakt. Veteranen Silverman en Roastmaster General Ross (zoals altijd) natuurlijk weer de uitschieters. Samberg's zo-ongrappig-dat-het-weer-grappig-is werkte niet echt voor mij; MacDonald deed 't beter bij Saget's roast. Grap van de avond (m.b.t. Jonah Hill's rol in Unchained);
You should wear a sheet over your head in all your movies. What was that, a California King?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Mis vooral Jeselnik in de line up. De Michael J. Fox joke bij Sheen. De Michael Douglas joke bij Trump. Dat zijn de grappen die ik graag hoor.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Niet dat hij het ooit zou doen, maar Mel Gibson zou voor mij dé roastee zijn.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Aardige roast.
Viel ietwat tegen omdat ik er echt naar uit keek, omdat ik echt gek ben op James Franco, maar een echt memorabele roast was het niet. De grappen over Franco zelf waren het minst en dat was jammer.
Leuk om Seth Rogen en Jonah Hill te zien. Ik vind hun manier van delivery erg prettig. En Franco zelf kan ik moeilijk iets kwalijk nemen als hij praat, charmante man dat ie is 
Anziz Ansari was overigens voor mij de held van de roast, heerlijke grappen. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Is there a barista here cuz this roast just got dark.

Ik mis Greg Giraldo 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Andy Samberg 
En die Bill Hader die helemaal stuk gaat 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik benieuwd voor vanavond.
Franco is nu niet meteen iemand waar ik aan denk om geroast te worden.
Ik weet eigenlijk niet wat voor persoon hij is, hij lijkt me vrij sympathiek en iemand die serieus zijn vak uitoefent.
Dan heb ik liever van die blaaskaken als William Shatner, David Hasselhof of iemand die in het nieuws is geweest door slecht gedrag als Charlie Sheen.
Daar kun je veel meer grappen op los laten, lijkt mij, maar wie weet wordt het wel heel erg leuk.
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Bill Hader die stuk gaat is nog het grappigste van het hele stuk van Samberg 
Ik kon niet echt veel met de meeste grappen van Samberg, al was het wel leuk om eens even iets anders te zien.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Het ging wel gisteren.
Hier en daar best grappig, maar vond het toch een van de minste die ik tot nu toe zag, zo niet de allerminste.
Eerlijk gezegd kende ik ook bijna niemand van de roasters, op Seth, Hill en uiteraard de roaster-general Ross na.
Sommige vielen mee, maar echt heeel goed, dat ik echt mij kapot zat te lachen, gebeurde eigenlijk nooit.
Het pijnlijkste was nog dat ik de week er naar toe nog een paar herhalingen heb meegepakt en ook al had ik die allemaal al een paar keer gezien, die blijven leuk en waren allen leuker als die van afgelopen avond.
De enige die ik nooit zag was met Flavor Flav en kwam er helaas te laat achter dat die vorige week maandag is herhaald.
Ik hoop dat ze de volgende keer weer een enorme eikel en blaaskaak uitkiezen, bv een Robert Downey jr. lijkt me wel geschikt hier voor.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Vond het wel erg leuk eigenlijk.
Give it up for grandma Franco! 127 hours is what she has still got left
.
Ross blijft master. Die ene dame (niet Silverman) was ook wel uiterst scherp. Wellicht voor haar geschreven grappen?
Wat me vooral opviel was de enorme Joodse zelfspot. Jezus wat hard. Kun je je in NL echt niet voorstellen dat ze elkaar zo met vooroordelen bekogelen. Damn.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Vond alleen James leuk! Hij is zo mooi! 
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Gezien het komisch talent op het podium had ik ook hoge verwachtingen van deze roast die niet helemaal werden ingelost. Het bleef wel alleraardigst om naar te kijken maar miste vooral echte sterke grappen richting de rostee (al zou ik zelf ook niet echt weten waar je hem goed op kan pakken). Silverman, Ross en Ansari hadden de leukste sneren en Sandberg’s optreden vond ik verder ook weinig aan.
No, they love Aziz in India. He was recently awarded India’s highest honor – soap. 
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Hij is zo mooi!
He looks like Johnny Depp with lupus.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wat ik uiteindelijk het mooiste vond was het oprecht dubbel liggen van die gasten als 1 van hun buddy's weer treffend werd neergehaald. Duidelijk chemie in de club.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Hmm...ik vond bij deze roast juist dat de mede-roasters veel te overdreven (nep) lachten...alsof ze bij iedere grap totaal stuk gingen en niet meer op hun plaats konden zitten.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Echt die ene griet ook met:
Bill is our generations Phil Hartman... hopefully
.
Je zag iedereen ook echt kijken van wtf!?
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Ja, hoewel die grap wel leuk op die van Jeffrey Ross tijdens Sheen's roast over Anthony Jezelnik.
Some say you're the next Greg Giraldo. Let's hope so!
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Nieuwe roast van Justin Bieber; pffft....matigjes allemaal hoor. Steeds minder 'echte' komieken, enkel Ross blijft telkens van de partij. Zelfs Jeselnik kon niet de moeite nemen om op te dagen, en ie heeft tegenwoordig weinig beters te doen. 't Is allemaal maar matigjes in vergelijking met de oudere roasts, snap ook niet precies waarom Bieber deze 'eer' verdiende......
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op zich een best aardige roast, maar wat minder scherp dan voorheen, zeker omdat je Giraldo (snif), Lampanelli, Jeselnik. Alleen Ross durft nog echt uit te halen, al was nota bene Martha Stewart best of the rest. Kun je nagaan.
Jammer dat Dave Chappelle enkel in het publiek te zien was. Lijkt me ook wel een goede Roaster.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
'Justin, you've been on Ellen more than a pussy juice moustache'