- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Roast of... (Comedy Central)
The Roast of... (Comedy Central)
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
T verschil in lengte massa tussen Shaq en die Kevin Hart(?).
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Zeg dat wel. Dacht eerst dat Hart zat, maar hij stond er toch echt naast. Wat een reus!
Best een leuke roast, haalt het niet helemaal bij de oude classics, maar stukken beter dan de zoutloze met Franco en Ross blijft de general.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Even beetje zeuren. Op zich is het wel vermakelijk, maar ik blijf het jammer vinden dat het scherpe aan het eind van iedere roast eraf gaat doordat iedere roaster hem in de laatste 5 seconden nog even de hemel in prijst. Wtf, zo degradeer je toch die hele roast die er aan vooraf ging?
En eigenlijk is het ook gewoon jammer da hett hele gebeuren zo fake is. De meeste grappen worden geschreven door ingehuurde schrijvers. Er wordt ook hartelijk gelachen door iedereen en ze zeiken elkaar net zo hard af. Op zich snap ik dat wel (anders laat je je erg kennen en je moet ook zelf ergens tegen kunnen), maar het is nu eigenlijk gewoon een goede publiciteitsstunt voor degene die geroast wordt. Kijk eens hoeveel zelfspot ik heb en hoe goed ik er tegen kan als men me afzeikt. Het omgekeerde wordt bereikt. Die manager van Bieber zegt gewoon dat ie dit moet doen omdat het goed is voor zijn carriere.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Maar dat maakt de grappen niet minder grappig.
In principe vind ik het enige dat storend is ook wel dat de grappen door anderen zijn geschreven.
Huur dan gewoon allemaal echte komieken in.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
'Snoop you've inhaled more smoke than Pete Davidsons dad on 9/11'

mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
En die laatste 5 tot 10 buttfuck seconden aan het eind van iedere roast vind je niet storend?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mee eens. Het hele concept van zo'n roast gaat ook verloren als het in een dergelijke "vriendschappelijke" atmosfeer plaats vindt. Ook worden de meest scherpe grappen er nog uitgemonteerd ook. Het concept van de roasts is leuk maar de uitvoering niet, beetje saaie bedoeling. Wel goed voor je image als roastee idd.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
En die laatste 5 tot 10 buttfuck seconden aan het eind van iedere roast vind je niet storend?
Nou ja het hoort er wel bij he. Het is natuurlijk allemaal niet serieus maar gewoon om te fucken.
Die Hannibal was dan wel weer grappig met dat steeds doorgaan met 'I hate your music'.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
'If Anne Frank heard your album she would've Ubered the fuck to Auschwitz' 
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Nieuwe Roast met Rob Lowe dit keer. Om één of andere reden was Ann Coulter aanwezig. Natuurlijk een erg makkelijk doelwit maar ze 'stal' de show van Lowe, praktisch. Verder weinig over te reppen, gaat allemaal bergafwaarts de laatste paar jaren. Zelfs Ross kon de show niet redden, met een eerbetoon aan Prince die IMO ook wel een paar maanden te laat is.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ze maken er grappen over, maar die Ross begint echt onderdeel van het meubilair te worden. Krijgt eigenlijk een beetje zielige trekjes. En waar zijn de echte comedians? Ik zie nu keer op keer allerlei figuren die lijstjes bij hebben met grappen die voor hun zijn geschreven.
Ik blijf er bij: het liefst zou ik Mel Gibson op die stoel zijn. Of Oprah Winfrey. Helaas zijn dat allebei figuren zonder enige vorm van zelfspot.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Hahaha, wel lekker dat die heks An Coulter zo hard werd aangepakt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Pete Davidson was opnieuw de beste roaster. Bij de Bieber roast was hij ook 1 van de beste. Ook Peyton Manning was erg sterk. Ik vond Spade als host totaal mislukt. Bracht niks eigens naar voren in tegenstelling tot Kevin Hart vorig jaar. Leek voor hem echt een routine klusje.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Shit! Compleet vergeten te kijken!
Ben er ook niet echt meer naar uit aan het kijken, het lijkt steeds minder te worden.
Zie dat het morgenavond om elf uur herhaald wordt.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Iemand afgelopen avond de Roast of Gordon gezien?
Viel mij ontzettend mee, ik vreesde van te voren het ergste (ook nog dat mislukte Nederlandse programma van een paar jaar geleden in gedachte hebbend), maar het was toch vaak opvallend leuk en behoorlijk hard.
Die Pannekoek vond ik misschien wel de beste van de avond, terwijl ik hem bij De Wereld Draait Door toch nooit echt heel goed vond, maar dit deed hij echt geweldig. Ook die Brabantneger (of zoiets) was goed opdreef, maar dit zijn dan natuurlijk ook feitelijk twee professionele cabaretiers, dus daar mag je ook wel wat meer van verwachten.
Niet alles was geweldig: de twee dames van de avond, Bobbi Eden en Sophie Hilbrand vond ik beiden niet echt goed, die eerste zelfs gewoon slecht. Ik kreeg het idee dat ze het zelf eerder geweldig vonden om daar te staan, dan dat ze leuk voor de dag kwamen. Vooral Eden miste bij de grappen een juiste timing.
Toch was het een leuke eerste Nederlandse versie en als ze dit niveau blijven volhouden, kunnen ze nog wel vaker dit soort van uitzendingen gaan maken, want de originele Amerikaanse versie is al jaren niet meer wat het geweest is, hoewel die met Lowe wel weer wat beter was.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet. - dumpert.nl
Hier zaten best leuke grapjes tussen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Was verrassend leuk inderdaad. Pannekoek, Braboneger, Lantinga en Galjaard (die zijn tekst niet zelf had geschreven neem ik aan, en anders: respect) vond ik het leukst. De Amerikaanse versie was ik erg snel op uitgekeken, het valt toch al snel in herhaling eigenlijk. Ben benieuwd of er nog meer Nederlandse versies komen. Maar ja, met wie ga je dat doen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Sylvana Simons of Peter R. de Vries, maar die gaan dat never nooit doen natuurlijk.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Van Gaal is natuurlijk de droomgast, maar net als Matthijs van Nieuwkerk heeft hij natuurlijk geen enkele vorm van zelf ironie en deze personen zullen daar nooit gaan zitten, kom je toch weer bij mensen terecht als Gerard Joling, Tatjana en Patty Brard, of we daar nu allemaal op zitten te wachten?
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Comedy Central heeft weer een nieuwe slachtoffer kunnen verwerven na een lange absentie, ditmaal Bruce Willis. Vanavond is de opname met Joseph-Gordon Levitt als gastheer en over twee weken is de uitzending.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het is wel minder geworden sinds Greg Giraldo en Lisa Lampanelli er niet meer bij zijn. Nu leunt de show erg op Jeff Ross maar ik vind hem lang niet zo sterk als de 2 eerder genoemden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch maar opgezet, maar vind het niet echt briljant. Ook jammer dat alle gasten maar vrij kort over Bruce los gaan.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2367567/demi-moore-schokt-publiek-met-harde-weinstein-grap
Ligt het aan mij of is dit net niet voorbij gekomen?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Types als Jeselnik en Giraldo (rip) worden gemist.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Iets milder dan normaal, maar blijft toch vermakelijk bij vlagen.
Alleen Rodman was echt volkomen ruk.
Maar je ziet bij een echte roaster als Jeff Ross wel hoe snel het niveau opeens omhoog vliegt.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Toch maar opgezet, maar vind het niet echt briljant. Ook jammer dat alle gasten maar vrij kort over Bruce los gaan.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2367567/demi-moore-schokt-publiek-met-harde-weinstein-grap
Ligt het aan mij of is dit net niet voorbij gekomen?
Zeker wel.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Vind het doorgaans nogal flauw, tot dit Brits heerschap een keertje langskwam. Jammer genoeg geen echt beeldmateriaal, maar de audio is meer dan voldoende:
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Maar je ziet bij een echte roaster als Jeff Ross wel hoe snel het niveau opeens omhoog vliegt.
Dom Irrera was de enige ie de gloriedagen van de roast een beetje wist te benaderen, vond Ross erg tam en herhalend met zijn “You look like.....” grappen. Toen Irrera begon over Willis’ dochters kon er pas een glimlach vanaf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb wel even wat te drinken gepakt, maar dan heb ik dat net gemist zeker.