- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Roast of... (Comedy Central)
The Roast of... (Comedy Central)
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Steve O, Mike Tyson, Slash.. Nog niet heel enthousiast geworden door de cast van de #sheenroast.
Gelukkig wel Jeselnik en Ross. En Lovitz is soms ook goed.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
De eerste Roast die ik heb gezien, van Charlie Sheen dus en was behoorlijk grappig. Jeselnik vond ik denk ik het leukst, en die grap over Ryan Dunn van Schumer vond ik toch wat sneu, aangezien Steve-O er niet erg om kon lachen.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
De reguliere aanwezigheden (Jeselnik, Ross en McFarlane) waren het leukst, O'Neal was een aangename verrassing maar de rest is al vergeten. Kreeg het idee dat Tyson meer geapprecieerd werd voor zijn deelname dan dat die echt grappig was, volgens mij had die op een gegeven moment geen idee meer wat uit z'n mond kwam.
Jeselnik had de beste quote van de avond.
En dan die goudeerlijke glimlach 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jeselnik had de beste quote van de avond.
En dan die goudeerlijke glimlach
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vond het een beetje tegenvallen, vooral Mike Tyson had er van mij best uit gemogen.
Hier en daar zaten zeker goed gerichte grappen maar jammer genoeg werd het vaak wel weer erg flauw of in het geval van Amy Schumer gewoon te hard en te bitcherig om nog grappig te zijn. Ze wenst Steve O min of meer dood en dat mag dan met een grote knipoog zijn maar je zag heel duidelijk dat ook hij dit echt niet grappig vond!
Sheen als afsluiter lijkt opeens een stuk minder gek als dat we dachten
hij heeft zeker nagedacht over zijn grappen en vond het een mooie come-back.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
McFarlane, Jeselnik, Ross en Schumer waren de hoogtepuntjes. De beste grap is die over Michael J Fox.
Kan nog niet tippen aan de Roast van Saget, m'n favoriete Roast tot dusver. Ik miste ook Lisa Lampanelli.
Sheen deed het dan wel weer goed, vond ik. Beter dan Trump. Gelukkig was niemand zo rampzalig als The Situation.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Voorheen kende ik alleen de Roast van Saget, aardig geweldig was die. Een Sheen Roast had ik wel zin in, maar hier moest toch meer uit te halen zijn, vooral met betere gasten.
Zo'n Tyson, sjah misschien had Sheen zelf hem er graag bij, maar het was eigenlijk te dom voor woorden. Dat Steve-O en Mike tot 2 keer toe dan nog 1 van de meest grappige momenten van de avond creëren, mag je Steve aanrekenen. Steve als Roaster was ook weinig bijzonder, maar pretendeerde dat gelukkig ook niet te zijn.
Schumer ken ik eigenlijk niet, maar afgaande op het feit wat ze hier laat zien, wil ik dat graag zo houden. Over the line is nog tot daar aan toe, maar zo'n opmerking naar Steve-O toe om gelijk maar het botste te noemen, geen idee onder wat voor humor dit te plaatsen valt.
Vooral erg gelachen met de Michael J. Fox grap inderdaad. O'neal was cool. Sheen zelf deed het ook sterk. Man lijkt meer helder, zelfverzekerd/arrogant maar niet meer de grootheidswaanzin die we de laatste maanden van hem zagen. Een flinke dosis zelfspot is m gelukkig ook niet vreemd en dat mag ik wel.
Aardige show, maar kon veel beter.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
maar zo'n opmerking naar Steve-O toe om gelijk maar het botste te noemen, geen idee onder wat voor humor dit te plaatsen valt..
Inderdaad ja, er is wel degelijk een verschil tussen vrij harde humor en respectloos zijn.
Maar vond je haar ook niet gelijk bitcherig overkomen dan? of vond alleen ik dat.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Weet iemand waar ik de Roast van The Situation kan vinden? Kan hem op het net zo snel nergens vinden.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Die is er niet, The Situation maakte echter wel een verschijning in Trump's Roast.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die is er niet, The Situation maakte echter wel een verschijning in Trump's Roast.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
nee, hij had enkel een mager optreden in een roast (trump)
toch wel grappige tv.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5185 votes
Zojuist The Roast van Charlie Sheen gezien en dat was erg slecht. Ik dacht eigenlijk dat het naar Trump niet meer slechter kon maar dit was ook dramatisch. Ik heb welgeteld 1 keer gelachen en tegen de tijd dat Sheen zelf aan de beurt kwam lag ik te maffen op de bank. In mijn ogen is het Roasten nu al een uitgemolken concept. Zeer flauw en erg matig. Sheen zelf was verreweg de normaalste. Overslaan.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hopelijk waren de ondertitels niet al te slecht 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Sheenroast was ok, maar veel roasters hadden niet meer dan 1 echt geslaagde grap. Ross, Jeselnik en O'Neill staken ver boven de rest uit, al hadden Shatner, Shumer en Lovitz ook hun momenten. McFarlane blijft een goede roast master en Sheen sloot de boel prima af. Mooi hoe hij Jeselnik en zijn delivery (die wat mij betreft wel werkt overigens) even op zijn plaats zet.
Kon echter bij lange na niet tippen aan Saget's roast, welke veruit mijn favoriet blijft.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Gisteravond ook gekeken.
Vond het wel vermakelijk!
Mike Tyson was best slecht, redelijk genant, maar zo dat het wel weer wat had (niemand die hem trouwens durfde te zeggen dat het slecht was), maar hij had dat zelf gelukkig ook wel door.
Ross is altijd goed, Lovitz heb ik een zwak voor, Shatner.. tja, het blijft natuurlijk WEL Admiral Kirk.
Wat ik echt niks vond waren die twee vrouwen, wat een secreten en totaal niet leuk.
Zonde dat Lampanelli er niet bij was, die vind ik meestal toch wel het beste. Heb gisteren nog op Youtube haar bezig gezien bij de Gene Simmons roast en dat was geweldig!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Roseanne Barr is dus het eerstvolgende slachtoffer. Roasters nog onbekend. Hoop in ieder geval op Jeselnik.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Matige roast van Roseanne. Dais was dit keer overbevolkt met mensen die daar niets te zoeken hadden en/of niet grappig waren (Barkin, Sagal, Fisher, Brady, Green); beetje errug willekeurig bij elkaar geraapt. Jeselnik was verrassend genoeg soft en Ross's beste grap (m.b.t. de Aurora shooting) was eruitgeknipt.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vanavond op comedy central gezien, die van Roseanne, vrij unedited volgens mij, maar geen idee. Vond Gilbert Gottfried best sterk en als enige een beetje scherp. Weer Schumer en dat mens kan er gewoon niets van. Ze moet zelden om andermans grappen lachen ook, ze ziet er vaak uit alsof ze er ook om moet huilen. Wat doe je in comedy als je zo'n kinderachtige houding hebt.
Meh slap zooitje, zelfs Lynch is vaak veel sterker.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Schumer is geweldig man, super schattig en best plat
Gottfried inderdaad de baas boven baas. Rest vond ik te tam. Alhoewel...de grap over John Ritter vond ik een beetje laag.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Jane Lynch van die geweldige serie known as Glee. Was deze keer de roastmaster.
Ik vond het wel een aardige roast. Vond het wel weer eens leuk om Carrie Fisher aka Princess Leia te zien.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@Jeroen: Ik ken haar niet zo, maar veel arrogantie. Plus ja, na die Roast van Sheen heeft ze bij mij gewoon veel minpunten gescoord.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Schumer schattig? ze straalt 1 en al arrogantie uit? 
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Schumer en Jeselnik hebben overigens een paar jaar lang een relatie gehad (ze debuteerden beiden bij één of andere comedyshow). Zet sommige grappen wel in een leuk daglicht