- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Walking Dead (AMC)
The Walking Dead (AMC)
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Hoeveel afleveringen zal dit seizoen eigenlijk tellen?
DMF
-
- 1042 messages
- 385 votes
Hoeveel afleveringen zal dit seizoen eigenlijk tellen?
Zestien, en volgens mij is er na episode acht weer een break.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Maar ondanks alle 'negativiteit' heeft de reeks op imdb met 174.462 stemmen
toch een mooi gemiddelde van 8.7/10.
Het zullen toch niet allemaal leeghoofden zijn die deze serie bekijken... 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Vind dit seizoen wel weer lekker. Het is allemaal wat te soapy om echt bij de top te horen. Maar de spanning is sterk. Wil steeds de volgende episode zien. Itt vorig seizoen toen het een filler festijn was. Stemmen op series zijn nooit zo representatief op IMDb btw. Als een serie een goede pilot heeft staat die al op een hoog cijfer. Sowieso betwijfel ik dat veel mensen hun stem ook weer aanpassen naarmate een seizoen tegenvalt.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Hoewel ik het begin van dit seizoen bijzonder sterk vond vielen de laatste 2 afleveringen me eigenlijk weer erg tegen...
Stemmen op IMDb bij series zijn inderdaad absoluut niet realistisch. Bij bijvoorbeeld Supernatural krijgt iedere aflevering een score boven de 8.0/8.5, terwijl er toch echt ook aanzienlijk mindere afleveringen bij zitten en die lijken vaak nog het hoogst te scoren ook... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoewel ik het begin van dit seizoen bijzonder sterk vond vielen de laatste 2 afleveringen me eigenlijk weer erg tegen..
Idem. TWD bewijst elke keer weer dat het een vrij zwakke serie zonder actie is, maar een hele sterke serie is als ze ook goed los gaan. Komt gewoon omdat de personages vrijwel allemaal dramatisch oninteressant en matig geacteerd zijn. Maar het geweld komt wel erg gaaf in beeld. Misschien hadden ze er ook geen 16 afleveringen van seizoen 3 moeten maken, maar een stuk of 10.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Matig geacteerd vind ik door de meesten wel meevallen. Sommigen zijn duidelijk beter, maar over de algehele linie vind ik de meesten wel acceptabel. Hershel en Darryl zijn dan wel de positieve uitschieters, maar ook Rick en Andrea vind ik doorgaans wel boeiend (terwijl die 2 juist de meeste irritaties lijken op te roepen bij de meesten). Maar het is meer het probleem dat het qua verhaal wel alles of niets lijkt. Wat er gebeur gaat in sneltreinvaart en is helemaal geweldig (de eerste 2 afleveringen), of er gebeurd eigenlijk vrij weinig (Woodbury).
Michonne is tot nu toe de allergrootste tegenvaller!
Woodbury is tot nu toe een beetje Boerderij 2.0...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb de gameserie in elk geval uitgespeeld net. By far de beste van de drie (strip, serie, game) tot nu toe!
Wellicht het proberen waard voor de fans hier.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Heb de gameserie in elk geval uitgespeeld net. By far de beste van de drie (strip, serie, game) tot nu toe!
Wellicht het proberen waard voor de fans hier.
Magistrale game inderdaad
Hele, hele, hele grote aanrader.
ibendb
-
- 5038 messages
- 3224 votes
Deze serie is echt geweldig. Leuke acteurs, goede sfeer,... Ik lees de strips ook en zit nu aan het vijfde deel en tot zover ik heb gezien, houden ze zich erg goed aan de graphic novels. Leuke serie.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Vind het derde seizoen toch wel erg aan het afzwakken, ondanks het sterke begin. Ik overweeg zelf om te stoppen met kijken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Raar, de serie heeft juist veel energie op dit moment. Valt weer genoeg om naar uit te kijken komende week. Heb mij eigenlijk nog geen moment verveeld.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Moet zeggen dat seizoen 3 me tot nu toe ook een beetje tegenvalt. Zeker niet slecht en absoluut vermakelijk maar seizoen 2 vond ik toch een stukkie beter. Mis vooral de prestige strijd tussen Rick en Shane heel erg.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Ook de introductie van talrijke nieuwe personages is vervelend.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Tsja, je moet toch wat als er iedere keer personages worden gedood door zombies 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Magistrale game inderdaad
Hele, hele, hele grote aanrader.
En krijgt geloof ik ook nog een 2e 'seizoen'
. Erg leuk inderdaad.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
De mid-season finale belooft lekker spannend te worden. Het muziekje aan het einde van episode 7 deed mijn hart al sneller kloppen. Heerlijk!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Eerlijk is eerlijk ik moest wel lachen toen ik dit voor 't eerst zag
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik ben blijkbaar niet de enige, getuigen de vele YouTube reacties.. Ik heb trouwens eens het eerste seizoen herbekeken en ik moet zeggen dat het eerste seizoen beter is qua acteerprestaties en drama.
huiguh
-
- 429 messages
- 2404 votes
idd, die Rick kan echt niet acteren
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Loop alweer 2 eps achter. Echt gemist heb ik het niet maar van de week maar eens inhalen dan.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Sowieso heb je niet veel gemist aan de afgelopen 2 afleveringen (die van gisteren avond heb ik ook nog niet gezien, de 2 daar voor dus), saaiheid top...
DMF
-
- 1042 messages
- 385 votes
Deze aflevering vond ik heel aardig. Er is nu al spanning tussen kamp prison en kamp Woodbury, ondanks dat ze elkaar niet of nauwelijks gezien hebben. Heerlijk, belooft een mooie confrontatie te worden volgende week, om meerdere redenen. Die Governor is een smerige hond, dat had de serie wel nodig.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Als je het zo ziet is het anders inderdaad, maar je moet het zien in de aflevering en dat blijf ik erbij dat ik het erg goed geacteerd vond en het raakte mij echt wel. Die reacties eronder slaan dan ook nergens op, iedereen heeft het erover dat ze dachten dat hij Carl uitlachte, maar ik zie toch echt eerder een vader die vol medelijden naar zijn zoon kijkt en gewoon volledig instort door alles. Maar goed emotioneel wrak dat ik ben, zal dat wel aan mij liggen dan 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De nieuwe aflevering vond ik trouwens ook wel goed, gaat echt volledig uit de hand lopen tussen de twee kampen. Alleen super jammer van het martelen bij Glenn en Maggie daar hou ik dus echt niet van en hoeft van mij dus ook niet! Hoop dat dat snel voorbij is en dan geen van beide doodgaat. Wel spannend allemaal, dit seizoen is wederom erg sterk!
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Die twee kampen ... dat doet me zo aan Lost denken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Sowieso heb je niet veel gemist aan de afgelopen 2 afleveringen (die van gisteren avond heb ik ook nog niet gezien, de 2 daar voor dus), saaiheid top...
Saai? Nou ja, getuige NW zijn smaak(betreft s2) zal het juist te hard gaan
Ik vind het verder alles behalve saai, er gebeurt ontzettend veel in seizoen 3. Voor de rest zit er ook in de nieuwste weer een lekker tempo en zal er een mooie climax volgen in de mid-season final.
Juist in vergelijking met het begin van s3 zit er veel meer tempo in(en dat terwijl heel seizoen 3 al een aardige vaart kent. Amper inkak momenten gehad.
DMF
-
- 1042 messages
- 385 votes
De laatste drie afleveringen zijn gewoon wat rustiger in vergelijking met de seizoenstart. Dat is ook wel logisch, ik ben al blij dat dat vreschrikkelijke dramagebeuren uit S2 verdwenen is.
Dat stuk met die gast in zijn hutje sloeg trouwens helemaal nergens op. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gisteren de ep. S2 waarbij de Barn walkers inclusief Sophia gecapt werden. Dat was pas de eerste goede episode van het hele seizoen, dat tot nu toe licht teleurstelt. Als ik drama wil in deze excessieve mate dan zap ik wel naar RTL om 20.00.