- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Het meest irritante / slechtste televisieprogramma
Het meest irritante / slechtste televisieprogramma
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik refereerde naar je 'geen intellectuelen zullen dat ooit opzetten'
niet snappen - intelektueel - WWF
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ach zo.
Niet dat ik mezelf intellectueel vind trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het zullen voornamelijk mensen van die leeftijd zijn (met uitzonderingen zoals ikzelf daargelaten) die dit super stoer vinden en nu al hun zomervakantie voor 2011 geboekt hebben naar Cherso..
Populariteit lijkt voor een groot deel te danken aan het feit dat 't vooral leedvermaak is, fantastisch om dat stel verstandelijk beperkte daar los te zien gaan
Het zijn de typetjes en hun opmerkingen die zo'n programma de moeite waard maken.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Die narrator de hele tijd met z'n vunzige opmerkingen
. Gadverdamme zeg.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Iemand reality hell gezien..
Volgens mij worden de 'slachtoffers' niet int ootje genomen maar de kijker.
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Het meest irritante tv-programma, daar vraag je me wat, er is namelijk zoveel bagger op tv dat je het gehele continent Afrika ermee kan vullen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
De Wereld Draait Door is als programma leuk, maar Matthijs van Nieuwkerk maakt er met z'n irritante, bloedkokende manier van presenteren een kutprogramma van. Snap echt niet waarom de producenten hem daar neer zetten, met z'n foute pakken altijd. Ik vind die man zo irritant.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En je betaalt nog mee aan zijn miljoen per jaar ook 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik betaal meer dan graag mee aan een salaris voor iemand als Van Nieuwkerk als talkshowhost in plaats van psychisch getormenteerd te worden door een Jensen, Valerio, Eddie Zoey, Boszhard of dergelijke prutsers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maakt Mathijs direct het televisieprogramma slecht/irritant dan? Ik kijk namelijk niet zo vaak, maar de keren dat ik kijk, vind ik hem best leuk. Heb gisteren nog een youtube filmpje doorgestuurd gekregen van iemand over DWDD, met een of andere Vlaamse befkoning? Ik vond het wel leuk om te zien dat Mathijs zo stuk ging van het lachen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
The X Effect
16 and pregnant/ Mom at 16
Teen Mom
Room Raiders
Paris Hilton's My New BFF 
Newlyweds: Nick and Jessica
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Maakt Mathijs direct het televisieprogramma slecht/irritant dan? Ik kijk namelijk niet zo vaak, maar de keren dat ik kijk, vind ik hem best leuk. Heb gisteren nog een youtube filmpje doorgestuurd gekregen van iemand over DWDD, met een of andere Vlaamse befkoning? Ik vond het wel leuk om te zien dat Mathijs zo stuk ging van het lachen.
Herman Brusselmans, Eline! 
Ik vind Van Nieuwkerk een uitstekend presentator, interviewer en journalist. Hij maakt die show in z'n eentje eigenlijk, alhoewel het format ook wel goed wegkijkt.
En voor de rest, wat kos zegt!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vervelende formats die MTV programma's, al is Paris wel erg tof. Maar dan liever The Simple Life ofzo.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Fear Factor
heerlijk toch, al dat smerige eten
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joh, jij kent hem ook? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fear Factor, heb ik met mijn werk nog mee gedaan. Wat een marteling was dat.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
MvN is één van de betere in televisieland, al vind ik Joost Karhof het over het algemeen beter doen. Bij Van Nieuwkerk denk ik vaak: man, laat die gast ook eens wat zeggen! Het gebeurt wel eens dat de gast vol passie uitweidt over het ontwerp om afgekapt te worden door MvN. Niet omdat het afdwaalt, maar vaak om iets stoms als een kunstje vertonen of 'wie vind jij goed' spelletjes.
En ik vind hem soms te 'Amsterdams', terwijl hij toch een breder Nederlands publiek zou moeten aanspreken.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Fear Factor, heb ik met mijn werk nog mee gedaan. Wat een marteling was dat.
Deed je echt mee aan de Nederlandse versie?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Deed je echt mee aan de Nederlandse versie?
Ja. Fabiënne presenteerde het toen. Was best wel een mindere counterpart van de Amerikaanse maar het is weer een levenservaring erbij
.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ja. Fabiënne presenteerde het toen. Was best wel een mindere counterpart van de Amerikaanse maar het is weer een levenservaring erbij
.
Heb je een video?
hoever kwam je trouwens 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lijkt me best tof als je daar met je collega's aan deel kunt nemen. Wel vrij pittig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
We zijn afgehaakt bij test 2, de befaamde eettest. Ik werkte toen dus in een Restaurant, een serveerster durfde niet natuurlijk
.
Ik heb 't nog wel op televisie gezien. Geen video helaas, ook niet meer terug te vinden volgens mij.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hm.. ik zou vriendelijk m'n ontslagbrief indienen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat was ook het begin van het einde
.
gizmo_o
-
- 1390 messages
- 241 votes
Louis Theroux is een van mijn favoriete interviewers. Hij is niet bang de confrontatie aan te gaan, onafhankelijk van de persoon tegenover hem, en zoekt dus vaak de uitersten op. Dit levert met regelmaat gave documantaires op.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik vind Van Nieuwkerk een uitstekend presentator, interviewer en journalist. Hij maakt die show in z'n eentje eigenlijk, alhoewel het format ook wel goed wegkijkt.
En voor de rest, wat kos zegt!
Die aflevering was geweldig.
Van Nieuwkerk: 'Wat is beffen in het engels eigenlijk?' Brusselmans: 'To bef'. 
Van Nieuwkerk is een erg goede interviewer, vraagt wat ik wil horen en is enthousiast. Die te kleine pakken is waarschijnlijk een trend, die weinig over zullen nemen...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Toch zijn er aardig wat mensen in mijn omgeving die hem TE snel vinden praten.
Hij struikelt dan ook menigmaal over zijn autocue. Dan maar iets rustiger en 1 onderwerpje weghalen zoals die tekening.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind hem ook wel erg gehaast praten.