• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het meest irritante / slechtste televisieprogramma

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hart van Nederland is vreselijk inderdaad. Het dagelijkse brandje, aanrijdinkje en katje die uit de boom gered is nieuws. Het past goed bij het SBS6 publiek.

Ik kijk al jaren eigenlijk heel weinig tv doordat er buiten voetbal eigenlijk niks leuks op is. Die programma's van RTL en SBS enzo...vreselijk. Idols, Popstars, Help mijn man is een klusser, Hart van Nederland...je gaat er bijna van janken zo slecht is die troep.

Ben ik blij met DVD spelers

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2253 votes

Eigenlijk is 99% van alles wat op de televisie komt volkomen kut. De. publieke netten bevinden zich op het randje van kut en af en toe best interessant en informatief. Maar d'r mag wel wat minder voetbal op, sjezus, als er nou één ding is wat ze van mij wel aan de commerciële over mogen laten...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Karl van H. wrote:

Eigenlijk is 99% van alles wat op de televisie komt volkomen kut. De. publieke netten bevinden zich op het randje van kut en af en toe best interessant en informatief. Maar d'r mag wel wat minder voetbal op, sjezus, als er nou één ding is wat ze van mij wel aan de commerciële over mogen laten...

Neu. Hoe meer voetbal, hoe leuker. Maargoed, ik vind voetbal kijken dan ook de enige sport op tv die leuk is om te volgen.

Op de publieke zender komt ook bijna niks leuks. Ik word doodmoe van al die semi interlectuele praatprogramma's. De 1 is nog suffer als de ander.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2253 votes

Ik kijk honderd keer liever Nova dan Whipeout, dat zal ik je wel zeggen. Met voetbal op tv is niks mis, maar het is bij uitstek een sport die je aan de commerciële tv over kunt laten.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Al die talentshows beginnen wel heel vervelend te worden, wat een onzin zeg.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Het hele concept "televisie" is ook niet meer van deze tijd. Je zet het apparaat aan en moet passief afwachten of er - tussen de reclames door - toevallig iets wordt uitgezonden dat de moeite waard is.

Het is logischer dat iedereen eclectisch een persoonlijke samenstelling heeft, gebaseerd op eigen interesses.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik merk eigenlijk pas in de zomer hoe beperkt ik tv kijk.

* Wielrennen, eigenlijk alles wel.

* Voetbal, lang niet zo veel als vroeger meer. Samenvattingen op zondag, en zo nu en dan een leuke wedstrijd. CL-wedstrijden zonder Nederlandse clubs kijk ik al niet meer

* Nieuws/actualiteiten

* DWDD

* Man Bijt Hond

* Voetbal International voor het wekelijks hersenloos geleuter.

dat is het wel zo'n beetje. De rest vind ik eigenlijk wel gewoon kut, of kijk ik sporadisch op uitzending gemist ofzo. Om terug te komen op het eerste zinnetje, nu er bijna niks van dit alles te zien is begin van de avond ga je eens wat zappen, wat er dan allemaal voorbij komt

* RTL Boulevard, geleuter van oninteressante mensen over nog oninteressantere mensen die oninteressante dingen meemaken.

* Al die RTL 7 'Waaghalzen', 'Stom stommer stomst', 'Sport, gevaarlijk', 'De leukste thuis' programma's.

* Helemaal achterin mijn zenderlijst kom je dan eens langs TMF en MTV, normaal red ik dat al niet eens.

* Al die bloedirritante zing/musical/kunstjes/Uri Geller/dans-programma's.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Gilmore Girls stond hier wel eens op..

Wat een orkaan van zinloos gezwets.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Montorsi wrote:

Dat 'Hart van Nederland' nog niet genoemd is, toppunt van troosteloosheid. Annie uit Boekel heeft een geit uit de vijver gered, oladiehee. En Piet Paulusma is vandaag te gast bij de Maassluise sleepbootdagen.

Flikker toch op.

.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Opzich zit er wel wat in. Hoewel ze soms (heb het al wel maanden niet gezien) wel eens wat boeiende onderwerpen hebben is het best een overbodig programma...

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

(afbeelding)

WWE

Dit is echt het toppunt.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Dat van Harry Mens: een reclame programma voor mensen met dikke nekken, die praten over hele oninteressante dingen.

Toch kijk ik vaak omdat ik me heerlijk aan Harry kan ergeren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Timboektoe

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

The Nanny

Fear Factor

juut73

• 4 messages
  • 0 votes

die nieuwe reality soap! met al die hagenezen op een grieks eiland.

om je voor te schamen....

en dan idd alle talenten shows.

maar ook om niet te vergeten, gtst!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh Oh Cherso... Ik verbaas me ook wel een beetje om de populariteit van dit programma.

juut73

• 4 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Oh Oh Cherso... Ik verbaas me ook wel een beetje om de populariteit van dit programma.

ik dus ook...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ben die programma's beetje ontgroeid dus kijk ook niet.

We hebben al zoveel van die Lloret Mar-programma's van de Nederlandse en Engelse jeugd voorbij zien komen in het verleden. het is niks nieuws onder de zon. Ben zelf ook op Kreta geweest en er zijn gelukkig ook nog een paar normale rustige plekken te vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het zullen voornamelijk mensen van die leeftijd zijn (met uitzonderingen zoals ikzelf daargelaten) die dit super stoer vinden en nu al hun zomervakantie voor 2011 geboekt hebben naar Cherso..

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

JDSsmetje wrote:

WWE

Dit is echt het toppunt.

Ik vind dat old skool wel lachen.. roddy piper, the hulk, yokazuna en zo....

Wat dacht je van Topchef: 'Zo wordt jij geen topchef!!!!' (de teaser)

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

WWE is wel niet gemaakt om te lachen, helaas.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Nou ja het is circus!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ja, zo zou je het inderdaad kunnen verwoorden. Een circus maar dan wel van erg laag niveau en zeer laag bij de grond. Kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat daar veel intellectuelen komen naar kijken.

Typisch Amerikaans trouwens, WWE.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hmm... John Carpenter wel.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Shame on him!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Nou Hoezo?

Goeie rol van Roddy They Live!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

De smiley staat er niet voor niets. Die mag je letterlijk nemen.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik snap niet alle smileys. Daarom kijk ik naar WWF

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Wat heeft WWF te zien met smileys?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.