- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Het meest irritante / slechtste televisieprogramma
Het meest irritante / slechtste televisieprogramma
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik stem op de eerste plaats voor "My Super Sweet 16" op MTV.
Vreselijk al die opschepperige, rijke en verwende tieners!
Wordt trouwens belachelijk gemaakt in "South Park" in de aflevering "South Park: Hell on Earth 2006".
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al die eigen huis en tuin programma's, en die ''help mijn man is'' horen daar ook wel bij..
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Dat wordt echt een te lange lijst. Kwalitatieve televisieprogramma's zijn vrij zeldzaam, pulp domineert.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mag ik Gooische Vrouwen ook even nomineren dan?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wipe Out, echt een verschrikkelijk schreeuwerig programma! Ik vind de spotjes al erg.
En ik was zo blij dat we van Ter Land, Ter Zee en in de Lucht af waren. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik stem op de eerste plaats voor "My Super Sweet 16" op MTV.
Vreselijk al die opschepperige, rijke en verwende tieners!
Wordt trouwens belachelijk gemaakt in "South Park" in de aflevering "South Park: Hell on Earth 2006".
Ik was vorige week aan het sporten en toen stond MTV daar aan terwijl ik aan het rennen was op de band. Dat was een programma dat iets heette in de trend van ''Teen mothers'' ofzo.
Tenenkrommende tv zeg, met van die kansloze dikke trollen die moeder zijn en plots zo zielig doen dat ze het niet allemaal aan kan enzo. Het programma zelf was net zo kansloos als de mensen die erin zaten. Brr.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ook in Vlaanderen bestaat er een programma genaamd "tienermoeders". Zeker wel slecht! Op MTV heb ik het nog niet gezien, en ik geloof dat ik dat ook niet wil zo te horen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Wat heel irritant is van mtv tegenwoordig is dat het foute tienerpulp begint te worden. De reality toestanden beginnen steeds meer een moralistische lading te krijgen, zelfs selfhelp (a la Dr. Ephil).
Bijvoorbeeld Made (best interessant om te zien vanuit een antropologisch standpunt) tegenwoordig overbevolkt door constant huilende meisjes die hun eigenwaarde proberen te ontdekken of zo en daar urenlang over praten (en huilen). En dat wordt nog aangemoedigd ook
Hoe zelfbewust kan je als kind zijn, denk ik dan?
Tenzij is fake is natuurlijk. Dat gebeurt vaker bij Mtv namelijk.
Het gaat zelfs zo ver dat sommige meisjes hun normale vriendje dumpen voor een teenboat gozer. Want ze heeft nu namelijk eigenwaarde.. dat vond ik best ziek en ik heb het vaker gezien. Het was een mollige salsadanseres.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Grappigste programma op mtv is toch die realityreeks rond Snoop Doggy Dogg. Ontzettend fake ook, met zijn geldwolf / hustler zoon van tien
. Een beetje zoals Snoop zelf in zijn jeugd - zoek op youtube de intro van het liedje Gz and Hustlas
.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Tenzij is fake is natuurlijk. Dat gebeurt vaker bij Mtv namelijk.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
MTV is verworden to MeTV.
Me! Me! Me! zoals al die verwende Sweet Sixteeners roepen, die de lat voor hun zgn. eerste mijlpaal (16 jaar bereiken) al zo hoog leggen, dat ik medelijden krijg voor hun naasten die bij hun volgende mijlpalen (Graduation, Wedding etc) dit moeten overtreffen.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
- My Wife & Kids (irritantste personages allertijden)
- de oppervlakkige fake-reality zooi op MTV (zo goed als alles dus). Vooral de programma's van P.Diddy en 50 Cent vond ik het toppunt van zelfgenoegzaamheid.
- 24 (boegbeeld van Amerikaanse paranoïa)
- F.C. De Kampioenen (nog platter dan de meeste VTM-reeksen)
- Alles gemaakt door Seth McFarlane, al weet ik niet of die halve gare z'n programma's hier überhaupt op tv komen.
Wipe Out, echt een verschrikkelijk schreeuwerig programma! Ik vind de spotjes al erg.
Dat staaltje luidruchtig Amerikaans machogedrag mag er ook nog wel bij ja!
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
- Rtl Boulevard, walgelijk programma.
- Shownieuws, bijna zelfde zielige niveau.
- Memories
- Idols en alle andere telentenjachten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
- 24 (boegbeeld van Amerikaanse paranoïa)

Schaam je. Meest briljante serie ooit.
Maar ter aanvulling van mijn post op deze pagina over MTV: Gister was ik weer aan het sporten en ik kwam ''Room Raiders 2.0'' weer eens tegen op die zender. Afschuwelijk zeg.
Dan heb je 3 jongens die op een date mogen met 1 meisje. Althans, zij kiest de jongen waarvan ze de slaapkamer het leukste vind. Zogenaamd weet ze niet welke jongen daarbij hoort. Echt te nep voor woorden. Het zijn allemaal van de Brad Pitt achtige ''hunks'' die allemaal als grootste hobby fitness hebben en allemaal uberstoer zijn. Zelden zon neppe show gezien zeg. Een blinde ziet nog dat alles van te voren in scene is gezet.
MTV is echt een waardeloze pulp zender geworden zeg. Alleen MTV Cribs vond ik nog wel grappig.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Vorige zondag een paar minuten van gezien, het was weer lachwekkend. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik heb nooit 1 minuut van 24 gezien, maar ik lees en hoor wel vaker dat het nogal conservatieve rechtse ongenuanceerde rommel is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb nooit 1 minuut van 24 gezien, maar ik lees en hoor wel vaker dat het nogal conservatieve rechtse ongenuanceerde rommel is.
Bekijk eens een heel seizoen. Wedden dat je na een aflevering of 5 al niet meer kan stoppen met kijken?
Uiteraard worden bepaalde dingen wel wat aangedikt ja. Een terroristische dreiging is natuurlijk meteen een extreem gevaarlijke dreiging. Het moet wel boeiend blijven om te kijken. Maar het is wel vreselijk gaaf en zeer spannend. Buiten Bauer kan gewoon iedereen dood gaan in de serie.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Bekijk eens een heel seizoen. Wedden dat je na een aflevering of 5 al niet meer kan stoppen met kijken?
Ik heb de eerste 3-4 afleveringen van seizoen 1 gezien en had absoluut niet de drang om verder te kijken.
Uiteraard worden bepaalde dingen wel wat aangedikt ja. Een terroristische dreiging is natuurlijk meteen een extreem gevaarlijke dreiging. Het moet wel boeiend blijven om te kijken. Maar het is wel vreselijk gaaf en zeer spannend. Buiten Bauer kan gewoon iedereen dood gaan in de serie.
Als het meer aangedikt was, zou ik dit een vermakelijke serie vinden. Het feit dat de serie toch nog op een zekere manier serieus uit te hoek wil komen, zorgt er enkel voor dat ik zowel de verhaallijnen als de (politieke) inhoud enorm bedenkelijk vind.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe kan je nou over 24 oordelen als je 4 eps gekeken hebt? Note bene van seizoen 1, die aardig rustig begint.
Later dat seizoen en zeker in de volgende seizoenen wordt 24 een stuk extremer. Wel met een bepaalde vorm van realisme, maar ook genoeg dingen die wat over the top gaan. De serie heeft ook terecht heel veel prijzen gewonnen.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Geloof mij, ik heb er genoeg van gezien hoor, de serie valt bij de rest van mijn gezin namelijk nogal in de smaak.
ik heb er gewoon geen idee van welke afleveringen van welke seizoenen ik al gezien heb.
Maar altijd als ik even een paar minuten meepik is het hetzelfde liedje: dezelfde paranoïde, heroïsche mumbo-jumbo over hoe elk land samenspant tegen de VS en niemand te vertrouwen is, behalve Jack Bauer.
Zondag zag ik een stuk waar een meisje met Jack Bauer sex had en daarna op slag door een sniper werd doogeschoten. Over de latente betekenis zal ik zwijgen, het gaat mij vooral hoe er in de serie mee omgesprongen wordt. Waar in een typisch no-nonsense actieverhaal hier geen minuut bij wordt stilgestaan, pogen de makers om Jack's verdriet toch ruim in beeld te brengen. Een poging om de serie menselijk/realistisch te maken, waardoor de rechste, pro-Amerikaanse inhoud dan weer zeer dubieus wordt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Paffs, Amerikaanse humorprogramma,s met lach machines. shownieuws, alles op E+, alles op net 5, Rtl 4,5, en 8.
Alles wat geen muziek is op mtv behalve cribs! Tellsell, Paranormaal tv op sbs geloof ik. Die stomme wijven allemaal na 12 en op de commercielle omroepen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. ik kijk eigenlijk alleen 1,2 en 3 en journaal en politiek 24 en NNG NGW.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Van mij mag eigenlijk heel RTL4, 5, SBS6, Veronica, Net 5, RTL 7, RTL 8, etc. wel worden geschrapt.
VI mag in aangepast format (de reclame en suffe itempjes van Gamma enzo eruit) dan wel over naar de publieke omroep.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Van mij mag eigenlijk heel RTL4, 5, SBS6, Veronica, Net 5, RTL 7, RTL 8, etc. wel worden geschrapt.
VI mag in aangepast format (de reclame en suffe itempjes van Gamma enzo eruit) dan wel over naar de publieke omroep.
Eensch, ze brengen hoofdzakelijk flutprogramma's. Heb het zelden opstaan. Enkel héél af en toe RTL Z.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Daarstraaks een stukje van Achter De Voordeur (?) gezien. Debiel voyeurisme en buurtklap dat weer een nieuw dieptepunt bereikt. Lekker kwijlen op losers om de hoek die helemaal niks interessants te vertellen hebben. Duffe ellende om zoiets op TV te geven.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Van die programma's waarin de ouders het nogal moeilijk hebben met de kinderen. Dan komt er zo'n vreselijk irritante Nanny langs die het wel even oplost, want zij doet dat wel even. Elke aflevering heeft dezelfde afloop, waarin de kinderen voortaan even met alle plezier in de hoek gaan staan en beloond worden voor elke goede daad. Wil je nou echt als gezin met zo'n programma meedoen?
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Dat 'Hart van Nederland' nog niet genoemd is, toppunt van troosteloosheid. Annie uit Boekel heeft een geit uit de vijver gered, oladiehee. En Piet Paulusma is vandaag te gast bij de Maassluise sleepbootdagen.
Flikker toch op.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Dat 'Hart van Nederland' nog niet genoemd is
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Kijk zelf veel Comedy Central, daar is altijd wel iets leuks op. Maar een tijdje terug kwamen ze met wat nieuwe programma's. Ze dachten blijkbaar laten we nu eens met wat series komen met het zelfde niveau als GTST en dat zijn dan de series The IT Crowd, Psych, The Jeff Dunham Show, Eastbound & Down en Ab Normaal. Maar welke vooral de kroon spant is Takeshi's Castle
, geen touw aan die serie vast te knopen. Het lijkt elke keer wel weer een herhaling te zijn op de vorige aflevering. De serie zal vast wel bedoeld zijn om wat programmering tijd op te vullen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Dat 'Hart van Nederland' nog niet genoemd is, toppunt van troosteloosheid. Annie uit Boekel heeft een geit uit de vijver gered, oladiehee. En Piet Paulusma is vandaag te gast bij de Maassluise sleepbootdagen.
Flikker toch op.
Lol, begrijp je volledig, toch kijk ik er wel graag naar, al is het om lekker af te zeiken,,
Wat ik ook nog ben vergeten zijn die opzichzelf al vreselijke amerikaanse tienerserie,s maar dan nederlands nagesychroniseerd, wat een drama is dat zeg.