- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Hannah Montana
Hannah Montana
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fijne episodes 9 en 10. Leek inderdaad op een einde maar echt een 'closer' was het niet. De intermezzo's zijn het enige minpunt, die zijn vaker vervelend dan leuk. Miley is weer heerlijk in vorm, sta er nog steeds versteld van hoe snarky haar delivery is, en dat er niet meer volwassenen hier dit kijken. Toch wel de serie die het meest misunderstood is. Osment blijft ook briljant. Wel weinig Jackson en Rico, best jammer maar dit waren dan ook wel weer semi-serieuze episodes, daar zijn ze dan niet op zijn plaats. Vanavond de laatste drie episodes, en dat is het klaar. Helaas.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hij gaat toch tot 15 dit seizoen? Volgens tv.com tenminste. 11 en 12 kan ik al wel vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik begreep uit 13, en die is zondag uitgezonden. Die heb ik ook al binnen trouwens. Meerdere bronnen die dertien aangeven, al kunnen er twee ge back ordered zijn natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu tot episode 13 gezien. Episode 11 was best wel sterk. Fijne terugblik tijdens een interview bij een talkshow. Veel flashback, a real trip to memory lane. Episode 12 was gewoon weer een Hannah Montana regular, ook wel weer een verademing. best wat leuke momenten ook. Beetje jammer van episode 13, vind die Mee Maw echt een zwaar blok aan het been in de serie. Vreselijk.
Seizoen kent idd 15 episodes, heb 'm nu binnen. Zal ik vanavond eens op zetten. Hopen op een fijn einde. Even de vieze Mee Maw smaak wegspoelen
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
413 was inderdaad een tussenep leek het wel, 414-415 ben ik nu halverwege en Cyrus laat weer een razendsnelle delivery zien. Als je de ep ziet, weet je wel welke ik bedoel. Ongelofelijk dat ze dat op die snelheid eruit krijgt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je hint naar de Steven Spielberg say what denk ik?
. Briljant inderdaad
. Gister ook gezien, vanavond even mijn laatste review plaatsen in dit topic
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Yup, ik ben benieuwd hoeveel takes daarvoor nodig waren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Best een goeie afsluiter, die collegetrui stond Osment heel goed
Voorspelbaar einde, maar nog wel wat leuke oneliners van beide Cyrussen. Ik blijf die vader droog vinden, ook al kan hij niet zo goed acteren, wat hij doet, doet hij prima. Mooi duet ook tot slot. Misschien toch nog ooit maar eens de eerste drie seizoenen kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind papa Cyrus ook wel droog, vooral zijn hoofd. Bijvoorbeeld in episode 413 in de auto. Ik vind 'm ook wel erg genietbaar.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Jemig de pemig. Kijken volwassenen hier echt naar?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk. Jammer dat dit zo'n kinderachtig imago heeft. Veel leuke vondsten, briljante delivery van Cyrus en is ze ook een enorme babe
. Ik zie dit liever dan bedenkelijke comedy series a la King of Queens.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De eerste twee seizoenen ongeveer vond ik dan ook best kinderachtig, al was het ook wel weer vermakelijk maar later word de serie leuker en kan je als volwassene de humor best waarderen 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik zap er weleens langs, en dan blijf ik een minuut vol verbazing kijken hoe slecht dit is met al dat nep gelach, etc. Verschrikkelijk. Maar goed, dat is mijn mening. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik neem aan dat niet de nagesynchroniseerde versie is? Anders lastig een oordeel te vellen omdat dit natuurlijk delivery driven is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie soms stukjes voorbij komen met Nederlandse stemmen. Dat is sowieso al waardeloos. Synchronisatie is iets vreselijks.
De serie zelf vind ik niet zo boeiend wat ik soms zo zie. Cyrus vind ik wel een erg mooie meid.
Kinderachtig of niet zegt ook niet alles trouwens. Bassie en Adriaan blijven ook helden! 
@ Naomi; stop toch eens met zoveel mogelijk Engelse termen steeds in je reacties te verwerken 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
Lastig om daar Nederlandse termen voor te vinden. Letterlijk vertalen is geen optie, i kdenk niet dat je weet wat ik met aflevering gereden bedoel
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je doet het ook niet alleen bij dit topic 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
@Ajax&Litmanen: Je klinkt precies als mijn vriend. Toen ik een tijd geleden in de Mediamarkt stond en seizoen 1 en 2 van deze serie kocht keek hij me heel raar aan en zei hij: 'Dat ga je niet menen? Dat is voor kinderen!'
Ik had het toch gewoon gekocht en nu komt het wel eens voor dat ik zie dat er een dvd van de serie in de dvdspeler zit, zonder dat ik hem erin gedaan heb. En er lopen hier toch echt geen kaboutertjes rond 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik had het toch gewoon gekocht en nu komt het wel eens voor dat ik zie dat er een dvd van de serie in de dvdspeler zit, zonder dat ik hem erin gedaan heb. En er lopen hier toch echt geen kaboutertjes rond
(leuke nieuwe avatar) 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fijne afsluiting. Miley weer in topvorm met haar delivery. Die autoscene en haar Spielberg say what zijn niet minder dan briljant. Leuk om Oliver weer terug te zien, was toch altijd een erg komisch figuur, zijn awkward humor heb ik wel gemist dit seizoen. Leuke songs ook. Voor de rest ook weer fijne bijdrages van Rico en Jackson. In de compilatie flashback scenes krijg je dan ook weer een summary van de serie en realiseer je hoeveel leuke en mooie dingen er voorbij zijn gekomen in vier seizoenen. Toch wel een serie die ik een warm hart toedraag en ik ga het ook wel missen. Gelukkig zijn er herzieningen, herkijk waarde lijkt me ook best hoog. Eén van de meest ondergewaardeerde series out there.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Voor de rest ook weer fijne bijdrages van Rico.
Thnx. 
Al was ik niet echt positief.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Er is nu een montana marathon op tv .. wat is dat kind ouwelijk. Ik dacht eerst dat het Pamela Anderson was.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik vind haar tegenspeelster met dat kapsel een veel grappiger kind.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vandaag season 3 aangeschaft. Als het goed is is hij morgen binnen. Ben benieuwd of het net zo leuk is als season 1 en 2 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat is mooi.
Ik moet nog wel even de laatste aflevering van seizoen 2 herkijken, want die heb ik opgezet zonder dat ik er verder eigenlijk op zat te letten. Ik was veel te veel met andere dingen bezig. Die ga ik zometeen dus nog even herkijken en dan hopelijk morgen seizoen 3 binnen. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vandaag de laatste episodes gekeken van seizoen 4. Ben nu dus officieel klaar met deze serie. Is me goed bevallen, ook de laatste episodes waren erg leuk, en de serie word op een mooie en passende manier afgesloten. Osment en Earles waren voor mij de pareltjes in de serie, ontzettend genoten van de manier waarop ze hun personages vertolkte. Ben blij dat ik hier een lange tijd geleden aan begonnen ben, want dit is toch één van de leukere tussendoortjes 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. En weer die Spielberg say what gezien, en wat blijft ie bril-fucking-jant. Die timing en delivery van Cyrus blijft toch wel ongekend. Ongelofelijk dat zij niet vaker te zien is in snarky comedies.