• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Hannah Montana

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De 101 is inderdaad iets te kinderlijk, denk ik. Ze moeten zeker nog groeien, maar dat merk je wel in seizoen 4, daar heb ik de eerste drie van gezien en daar is het allemaal net wat venijniger, en is Cyrus haar stem nog hezer

Leuk om Corbin Bleu uit High School Musical meteen in de eerste afleveringen te zien Zal veel uit het Disney-stalletje getapt worden, denk ik. Benieuwd naar de rest.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Komt heel wat uit het Disney stalletje kijken. Ook meiden als Selena Gomez etc. Wel een feest van herkenning. In S4 nog hezer? Sweet! .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuke serie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn vriend enorm heb uitgelachen toen hij mij vertelde dat hij Hannah Montana een leuke serie vond. Totdat ik een paar dagen terug gedwongen werd om een keer mee te kijken, en tot mijn grote verbazing ben ik nu al bijna net zo verslaafd als hij is. Had geen idee dat deze serie met vlagen zo grappig zou zijn, vooral de delivery van Jackson is geweldig, hij is verre weg mijn favoriete personage in de serie. Maar ook Miley en Lilly doen het leuk, en het hoofd van Miley Cyrus voegt zeker waarde toe aan het comedy gehalte met haar getuite lippen en hamster wangen

Nee ik had echt niet gedacht dat ik dit leuk zou vinden, en dat ik Miley weleens zou kunnen gaan waarderen, maar ik ben blij verrast dat dat toch gebeurd is, en ik ga het gewoon lekker samen met mijn vriend verder kijken

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Als ik een meisje was had ik me ook miley genoemd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Rianneke_Dan wrote:

Leuke serie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn vriend enorm heb uitgelachen toen hij mij vertelde dat hij Hannah Montana een leuke serie vond. Totdat ik een paar dagen terug gedwongen werd om een keer mee te kijken, en tot mijn grote verbazing ben ik nu al bijna net zo verslaafd als hij is. Had geen idee dat deze serie met vlagen zo grappig zou zijn, vooral de delivery van Jackson is geweldig, hij is verre weg mijn favoriete personage in de serie. Maar ook Miley en Lilly doen het leuk, en het hoofd van Miley Cyrus voegt zeker waarde toe aan het comedy gehalte met haar getuite lippen en hamster wangen

Nee ik had echt niet gedacht dat ik dit leuk zou vinden, en dat ik Miley weleens zou kunnen gaan waarderen, maar ik ben blij verrast dat dat toch gebeurd is, en ik ga het gewoon lekker samen met mijn vriend verder kijken

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

404 hielp het verhaal wel een beetje vooruit, maar echt hilarisch werd het nergens. Toch kijkt het nog steeds lekker weg.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

405 was weer beter. Jackson leuk als nepvader van Rico, en een wat serieuzere verhaallijn voor Hannah, met de nodige snarky oneliners natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inmiddels door het tweede en derde seizoen heen en het wordt wel steeds een fijnere serie. Er zit veel 'groei' in per seizoen. De humor wat volwassener, Rico die ook beter in zijn rol komt Billy Ray wordt zelfs wat 'leuker' en de sterke krachten Cyrus, Osment en Earles blijven zich doorontwikkelen. Het sterkste seizoen vind ik tot dusver nog wel deze derde. En daar is Cyrus gewoon het leukst . Wel zat er in episode 324 een slordigheidje (opeens zaten er wat continuity mistakes in de relatie van oliver en Lilly zonder dat dat ook aangekondigt was). Wat wel voor wat verwarring zorgde. Veel leuke vondsten vooral in seizoen 3, leuke guest roles, veel tongue-in-cheek humour en ja de delivery van Cyrus blijft geniaal. Samen met Parsons van de Big Bang Theory de meest gevatte castmember in een comedy. Chapeau. Nu op naar S4.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

401 en 402 waren wel leuk. Vooral de nieuwe scenery bevalt wel. Lilly in huis, de nieuwe art-deco in huis. Ook wel leuk dat de gebeurtenissen in Hannah Montana The Movie heeft afgespeeld tussen seizoen 3 en 4. Ook leuk hoe die Geïntergreerd worden. leuk om Jake van Two and a Half Men te zien en natuurlijk Tammin Sursok . Fijn voor het eye candy gehalte. Erg leuke bijrol van Liotta in 402. Seizoen 4 begint weer ijzersterk. Miley is nog volwassener geworden, as hot as a teakettle!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En die stem he...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad . Nog hezer dan voorheen, i love it! .

403, 404 en 405 ook inmiddels gezien, en ook die waren toch wel weer behoorlijk leuk. Blijft fijn dat Hannah Montana ook in dit seizoen weer enorm volwassen geworden is. Erg leuke humor, en ook fijn dat je nu wat andere scenery hebt. Zoals dat kermisbaantje van Lilly ipv Rico's Shack. 404, had wat kleine irritatie factortjes omdat ik dat Identiteit verbergen met mensen die vaak over de vloer komen iets te vaak in de serie hebt gezien en daar kan ik persoonlijk niet zo goed tegen. Problem solved gelukkig. Leuk dat Oliver ook weer terug is en dat Miley weer single is. Zo is ze toch op haar leukst. Dit gaat weer een leuk seizoen worden, zonder twijfel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

406 en 407 waren ook weer leuk, al vond ik dit wel de minste episodes tot nu toe dit seizoen. Vooral iets te serieus deze episodes, geen Rico, geen Oliver, weinig Jackson en ook Miley krijgt te weinig ruimte om snarky te zijn. De Siena/Jackson interactie blijft wel erg leuk, ik hoop dat Sursok nog even blijft hangen. Al met al iets minder dan de voorgaande episodes maar nog steeds erg leuk. Nu even de drama achterwege laten alsjeblieft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is het weer begonnen? Gauw even pindakazen dan

(nu nog wachten op reacties in het TWW-topic)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Deze episodes waren inderdaad te serieus. Vooal 407, en dat is niet ten goede voor deze serie. Hopelijk gaan ze daar niet mee door, want vooral de humor is de kracht van Hannah Montana. Maar gelukkig hadden we Jackson nog, wat moet ik toch altijd vreselijk hard lachen om hem, zijn uitstraling en delivery passen gewoon perfect bij elkaar, dus ik hoop dat we in de volgende episodes weer wat meer van hem te zien krijgen Vind Lilly trouwens ook steeds leuker worden, wel jammer van Oliver, want die hoorde er toch echt bij, en ik ga hem dan ook erg missen. Hopelijk komt hij af en toe nog eens terug in bepaalde episodes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Is het weer begonnen? Gauw even pindakazen dan

(nu nog wachten op reacties in het TWW-topic)

Mijn PS3 draait weer op volle toeren, wees flexibel .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Misschien moet ik maar accepteren dat niet iedereen zo'n gestoorde kijker is als ik

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is een goed begin .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

406 was fantastisch. Een constante stroom van geweldige oneliners, vooral van Jackson en Miley, en een aangrjipend nummer over afwezige vaders en moeders aan het einde, wat mij wel iets deed als vader.

407 met dat paard was een stuk minder.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

408 was redelijk maar niets bijzonders. Cyrus krijgt weinig ruimte voor snedige dleivery, Earle heeft ook geen mogelijkheden om lekker flauw uit de hoek te komen, en same voor Osment. Eigenlijk krijgt niemand enige ruimte om zijn or haar ding te doen, alleen Cyrus senior krijgt de ruimte met niet leuke grappen te strooien. Dus je bent pretty fucked als je deze episode voor je kiezen krijgt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond 408 nog best leuk, Robert. Goeie oneliners, mooie kleding van Cyrus ook, leuke grapjes met de papierpropjes. Alleen dat snorrengedoe kon me niet zo bekoren, maar daar zaten wel enkele vreselijke woordgrapjes in om te ondertitelen lijkt me. A bald face lie from a bald face guy, UnHarry Potter, noem maar op. Daar krijgen de ondertiteling en nasynchronisatie het nog erg moeilijk mee.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

409 en 410 leken mij de afsluiters van de serie. Had graag nog iets meer aftermath gezien, maar op zich een mooi einde met goede liedjes.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oeps, het waren niet de laatste :S

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Neen, vind er niets aan. Dan zijn die andere "Disney-series" beter, zelfs "Jonas"... (ja, als ik zap kom ik wel eens wat tegen)

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

maar de kracht van de serie zit vooral in de mimiek en delivery van Miley Cyrus. Zo kurkdroog en venijnig kan zij uit de hoek komen. Geweldig! Magistrale droge delivery, ze is bij vlagen niet minder dan geniaal . Ze zou niet misstaan in een Coen of Ritchie productie. En dan zit ik nu nog maar op de helft van seizoen 1, ze schijnt later nog veel sterker te worden.

Dude...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja?

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Sorry, niet voor je een steek te zetten ofzo, maar ik dacht echt dat je niet serieus bezig was.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik was serieus, en dat ben ik nog steeds over de serie. Al begrijp ik best dat dat vreemd gevonden kan worden hoor.

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Ik was serieus, en dat ben ik nog steeds over de serie. Al begrijp ik best dat dat vreemd gevonden kan worden hoor.

Neen, je verdient juist veel respect om dat toe te kunnen geven. Iedereen heeft zo wel zijn programma's die die vreemd genoeg leuk vindt.

Maar ik heb hier een zusje en broertje rondlopen die de ganse dagen naar dat Disney-kanaal zitten te kijken, en af en toe, als ik echt niets te doen heb, kijk ik even mee. Zo heb ik al die programma's die daar op komen wel eens bekeken (enkele afleveringen) en van al die programma's vind ik die van Hannah Montana juist veruit het minst. Wat jij "geniaal" noemt, noem ik veel te gemaakt en slecht geacteerd. Humor is ook al ver te zoeken, en van dat rare bekken trekken snap ik al helemaal niets.

Neen, geef me dan maar die andere tienersterren van 18 jaar daar, Selena Gomez en vooral Demi Lovato. Die laatste heeft overigens echt een geweldige stem, niet gelijk die andere 2. Zeer jammer dat ze in "rehab" zit momenteel.

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Kijk er niet naar, maar lijkt me wel leuk voor 7-jarige meisjes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Echt een uitspraak voor iemand die het niet kijkt, ook een echte fijne bijdrage weer .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.