• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Hannah Montana

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben hier puur aan begonnen door Miley Cyrus en ondanks het duidelijk gefocussed is op tieners of misschie nzelfs nog een jongere doelgroep heeft de serie genoeg om volwassene aan te spreken.

Leuke rolletjes van Jason Earles en Emily Osment, die af en toe leuk uit de hoek komen. Billy Ray Cyrus komt ook af en toe erg leuk uit de hoek maar de kracht van de serie zit vooral in de mimiek en delivery van Miley Cyrus. Zo kurkdroog en venijnig kan zij uit de hoek komen. Geweldig! Magistrale droge delivery, ze is bij vlagen niet minder dan geniaal . Ze zou niet misstaan in een Coen of Ritchie productie. En dan zit ik nu nog maar op de helft van seizoen 1, ze schijnt later nog veel sterker te worden.

Eigenlijk de ideale serie om met je kinderen te kijken en waar je als ouder eigenlijk ook voldoende entertainment kan uithalen. Ook al is de lading af en toe wat te childish, Miley Cyrus geeft er zo'n leuke draai aan dat dit toch wel erg genietbaar is. Dit is de laatste dagen toch wel een enorme guilty pleasure geworden van mij. Ik schaam me er niet voor.

Cyrus kan op comedy niveau, en dan vooral op het gebied van delivery, meer dan prima uit de voeten. Volgende week maar eens kijken hoe ze het doet op drama gebied in The Last Song.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

OMG, nee Naomi, dit meen je niet! Een topic hierover, seriously?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zal the Last Song waarschijnlijk ook wel een keer aanzetten, maar de serie en de game ( ) gaan me even te ver.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien is dit iets wat je echt even moet zien om het te kunnen waarderen. Naomi heeft me o.a. aan Chuck en The Vampire Diaries geholpen (zijn vriendin ook trouwens) en dat vind ik top. Maar zijn interesse is blijkbaar erg breed.

Ik ken Hannah Montana als een serie waar het meisje waar ik mee werk (11 jaar) weigert om naar te kijken omdat zij zich er te oud voor voelt en het allemaal zwaar overdreven en slecht geacteerd is. Ook op mijn werk en stage (onderwijs) lachen de oudere kids me vierkant uit als ik ook maar de naam Hannah Montana noem. Misschien dat ik het daarom niet begrijp.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Oh hij heeft zn bericht al weggehaald, stond tegen lucht te lullen

Maar ik denk inderdaad dat het algemene idee over haar érg kinderachtig is, maar volgens mij begint dat al aardig te veranderen, en terecht. Zij verdient het wel om een wat breder gericht te werk te kunnen gaan.

Chris81

• 16 messages
  • 0 votes

Ik vind het vreemd dat een volwassen man van 25 (volgens zijn profiel) hiermee komt omdat, volgens Wikipedia, ' de serie is gemaakt voor kinderen tussen de 7 en 17 jaar.' En wanneer een volwassene een tienermeisje idealiseert (dat idee krijg ik althans) vind ik ook vrij bedenkelijk... maar okee, zo heeft ieder zijn of haar kicks.

En waarom jeroentjuh gelijk troll moet roepen ontgaat me ook. Ieder zijn of haar mening toch?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind haar in tegenstelling tot bijv. Lindsay Lohan en Hilary Duff (in mijn ogen wel 2 vergelijkbare types al zijn ze iets ouder ondertussen) zo vreselijk over the top overkomen. Tis een mooie meid, zolang ze dr kwebbel dicht houdt. Ach ja, je moet er van houden denk ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

OMG, nee Naomi, dit meen je niet! Een topic hierover, seriously?

Dead serious. En om het nog erger te maken zal ik mijn development met de serie hier ook gewoon vrolijk neer gaan typen .

Elineloves wrote:

Misschien is dit iets wat je echt even moet zien om het te kunnen waarderen. Naomi heeft me o.a. aan Chuck en The Vampire Diaries geholpen (zijn vriendin ook trouwens) en dat vind ik top. Maar zijn interesse is blijkbaar erg breed.

Mijn interesse is zeer breed. Ik ben één van de weinige arthouse liefhebber die dit (en allerlei andere ongein) wel kan waarderen denk ik. Al is dit niet een serie die als een 'echte' serie gezien kan worden als VD en Chuck. Je moet wel je best doen om als een volwassen individu hier van te kunnen genieten. Misschien heb ik ze niet helemaal op een rijtje, dat kan natuurlijk ook .

Ik ken Hannah Montana als een serie waar het meisje waar ik mee werk (11 jaar) weigert om naar te kijken omdat zij zich er te oud voor voelt en het allemaal zwaar overdreven en slecht geacteerd is. Ook op mijn werk en stage (onderwijs) lachen de oudere kids me vierkant uit als ik ook maar de naam Hannah Montana noem. Misschien dat ik het daarom niet begrijp.

Was hier ook het geval en Hannah Montana straalt dat ook uit en het is dan ook op de eerste plaats een kinderserie. Als Miley Cyrus niet Hannah Montana was geweest had ik dit blijkbaar ook nooit gezien.

Tijdens het kijken heb ik soms ook wel de gedachte van: eigenlijk ben ik hier veel te oud voor en dan komt Miles gewoon weer met een leuke delivery en dan kijk ik weer vrolijk verder.

jeroentjuhhhhh wrote:

Zal the Last Song waarschijnlijk ook wel een keer aanzetten, maar de serie en de game ( ) gaan me even te ver.

De game moet je ook niet echt aan beginnen (zie mijn beoordeling op GM) . The Last Song word dus geen biosbezoekje Jeroen?

Chris81

• 16 messages
  • 0 votes

Kijkt je vriendin ook mee, of is die idolaat van Malcolm in the Middle?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Chris81 wrote:

Ik vind het vreemd dat een volwassen man van 25 (volgens zijn profiel) hiermee komt omdat, volgens Wikipedia, ' de serie is gemaakt voor kinderen tussen de 7 en 17 jaar.'

Ik ontken ook nergens dat ik totaal buiten die doelgroep val en dat het af en toe wel iets te kinderachtig is. Maar een volwassen iemand mag ook geen Disney films kijken ofzo?

En wanneer een volwassene een tienermeisje idealiseert (dat idee krijg ik althans) vind ik ook vrij bedenkelijk... maar okee, zo heeft ieder zijn of haar kicks.

Waar je dat van idealiseren vandaan haalt snap ik niet zo. Ik zie potentie in een erg jonge actrice, lijkt me ook niet zo vreemd. Dat heb ik ook eerder gehad bij Haley Joel Osment, Dakota Fanning en Aoi Miyazaki.

Kijkt je vriendin ook mee, of is die idolaat van Malcolm in the Middle?

Die kijkt niet mee, die vind het te kinderachtig voor woorden. Maar malcolm in the Middle vind ik ook wel een leuke serie hoor .

je hoeft je iig geen zorgen make nom mijn psychische gezondheid .

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hannah montana gaat over een kind met het superman syndroom: dubbele identiteit. Eentje is ronduit burgelijk en de ander geniet wat populariteit dankzij de akeligste liedjes ooit! Tuurlijk is het ergens best profesioneel. Net als die serie lizzy mcintosh of zo. Laatstgenoemde had trouwens een veel betere cast achter de barby-bakvis en was trouwens heel wat origineler. Die vader van Hannah, die idioot met die gitaar, is werkelijk slaapverwekkend gewoon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lizzie McGuire! Die vond ik dan wél weer cool vroeger.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

mikey wrote:

Die vader van Hannah, die idioot met die gitaar, is werkelijk slaapverwekkend gewoon.

Vind in zijn rol wel flink wat leuke zelfspot zitten. Wat is he ttoch lang geleden dat hij één van de masterminds was van de Amerikaanse countryscene.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Naomi Watts wrote:

Vind in zijn rol wel flink wat leuke zelfspot zitten. Wat is he ttoch lang geleden dat hij één van de masterminds was van de Amerikaanse countryscene.

Die Billy Ray is in amerika de nationale guilty pleasure. ZOals bij ons dat Jan Smit is.

Chris81

• 16 messages
  • 0 votes

Ik kijk liever naar Law & Order dan naar Hannah Montana.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

mikey wrote:

]Die Billy Ray is in amerika de nationale guilty pleasure. ZOals bij ons dat Jan Smit is.

Dat wist ik niet, leuke info. Dat verklaart al een hoop. Ik dacht dat het juist een serieuze artiest was die zijn strepen wel verdiend had.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Wat had hij ook alweer?

Achy breakie heart of zo?

Each his own natuurlijk

Ik vind wel dat iedereen naar zijn eigen televisie moet kijken en naar zijn eigen muziek moet luisteren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Als je het niet verstaat is er nog enigszins iets grappigs in te zien.

De lachmachines draaien overuren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kan er niks aan doen, ik blijf HIER aan denken als ik haar zie.

Oke oke, nu laat ik jullie weer alleen over jullie serie!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Carmen Electra

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Chris81 wrote:

En waarom jeroentjuh gelijk troll moet roepen ontgaat me ook. Ieder zijn of haar mening toch?

Omdat, als ik het goed onthouden heb, je hem meteen al voor gek liep uit te maken. Dat is gewoon trollen met je 2berichten en dan meteen al iemand beoordelen (zo komt dat over iig) Maar goed je hebt het al weggehaald dus je zal het blijkbaar zelf ook wel een beetje door hebben gehad dan.

The Last Song word dus geen biosbezoekje Jeroen?

Nope, sowieso vind ik het niet echt een bezoekje waard (wacht liever op films 'gemaakt' voor het doek) laat staan dat ik ook maar 1 van m'n vrienden/vriendinnen zo gek krijg om mee te gaan pff nee, dat zit er absoluut niet in. Dan heb je nog een jong nichtje, die je als excuus zou kunnen gebruiken, maar die heb ik tot mijn grote spijt een keer een horrorfilm mee laten kijken dus die voelt zich nu wat te stoer voor zulke dingen

Dat word dus thuis op de bank rustig wegkijken.

Lizzie McGuire!

X2 vroegah was dat wel leuk idd!

Malcolm in the Middle?

Geweldige serie

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Miley mag er best wezen hoor

Maar inhoudelijk is dit nou niet echt een serie waarvan ik denk ''dit wil ik volgen''

Chris81

• 16 messages
  • 0 votes

Miley is een beetje aan de jonge kant voor mij

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gister weer wat episodes bekeken. I Can't Make You Love Hannah If You Don't was wel de sterkste. Andre Kinney is hilarisch, vooral in zijn mimiek en zo'n typische Afro-American, ik hoop dat ie wat vaker te zien zal zijn. De over-the-topness die Miley erin legt gaat steeds aanstekelijker werken (en haar stem doet eigenlijk derest, die siepe hese stem doet het 'm), ze lijkt zich ook steeds beter op haar gemak te voelen in haar rol. Ik ben benieuwd hoe ze is laat in dit seizoen of begin seizoen 2. Groeien doet ze in ieder geval, en dat is goed nieuws. De kinderachtige elementen mogen wat minder, maar dat kan ik moeilijk eisen van een tienerserie natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Cooper, Lord of the Whisk .

Andre Kinney groeit steeds meer in zijn rol, toch wel een flinke aanwinst voor deze serie. Heerlijke mimiek heeft die kerel. Ook Jason Earles en Emily Osment worden steeds sterker in hun delivery, ze kunnen nog niet tippen aan Cyrus maar die is wel erg goed. Ook leuke zelfspot van Billy Ray met zijn achy breaky back, en zo ongelofelijk fout.

Nee, ondanks dat dit een kinderserie pur sang is, toch wel een erg leuke series. Ook wel wat humor die de doelgroep van de serie over het hoofd ziet, en dat maakt Hannah Montana toch wel de leukste kinderserie voor volwassenen.

Stiekem toch maar even afgestapt van mijn gedownloade episodes en de DVD's aangeschaft . Toch maar nog even wat episodes meepikken voor het slapen gaan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

401 is best leuk, alleen die lachband bij elke opmerking, dat is wel zonde. Cyrus en Osment zijn briljant. En Jake uit Two And A Half Men ook best leuk

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hehe, Ray Liotta. Niet verwacht om hem in deze serie te zien, maar hij had wel een leuk rolletje. Lekker over the top. Delivery van Cyrus blijft vreemd, maar wel heel goed, zelfde geldt voor Osment. Papa Cyrus lijkt het iets te veel op te zeggen, en die zoon overacteert een beetje.

402 was leuker dan 401 imho.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het heeft even geduurd maar ik ben nu dan eindelijk klaar met Seizoen één. Heeft weinig te maken met de kwaliteit van de serie zelf, want die is top notch. Ik had een serie dipje en een WK voetbal maar goed.

Eerste seizoen is goed bevallen. Earles is erg grappig en de delivery van Miley is gewoon geniaal, dit is Coen brothers material. Jammer dat Hannah Montana zo'n kinderachtig imago heeft, want niets is minder waar. Zit echt genoeg humor in wat volwassenen kunnen waarderen (en die tieners/kinderen echt niet oppikken). Toffe serie, en ik verwacht dat ik seizoen 2 en 3 er ook wel weer zo doorheen heb nu mijn dip voorbij is. Dan kan ik gelijk seizoen 4 episode voor episode gaan volgen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben ik nu mee bezig, eerste drie afleveringen waren goed te doen, alleen die broer is echt te druk, te hyper. Talent voor droge grappen heeft ie wel, maar toch. 403 was ook best te pruimen, leuk om Christine Taylor te zien. Na Liotta toch ook niet de minste, niet verwachten om 'grote' sterren in deze serie te zien.

Zal hier ook eens aan beginnen. Word je niet als enige uitgelachen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

My savior . Ik voel me soms wel Jeanne d'Arc .

Die Jackson is wel erg goed in slapstick en de droge humor idd. Al vind ik wel dat het niveau per seizoen best flink omhoog gaat, ook erg duidelijk dat er tussen de seizoenen wel langer dan een jaar zit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.