VHS
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hij had nog veeeeeel meer, maar niet meer zoals deze!
Wel nog veel interessante titels, maar als ik alles zou gekocht hebben mocht ik niet meer binnen van mijn vrouw! Het verwondert me eigenlijk dat ik nu nog binnen mocht
.
Je kan toch zeggen dat je ze gehuurd hebt. 
Reno1
-
- 2 messages
- 0 votes
Goedemiddag,
ik heb nog een verzameling van ongeveer 120 VHS banden waar ik graag vanaf wil. Het gaat om zowel ex-rentals als koopvideo's in allerlei verschillende genres: horror,thriller,actie,comedy etc.
Het zijn niet zulke onbekende films als wat ik in de geplaatste berichten zie,maar wellicht dat iemand toch nog interesse heeft.
De meeste films zijn maar 1 keer bekeken dus voor VHS kwaliteit is het best okay ( uiteraard weet ik niet hoe vaak de ex-rentals zijn bekeken ).
Als iemand interesse heeft in de lijst dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Reno
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik heb 'm maar besteld
Pakketservice? 
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Na de enorme klappers van Bruce zakte de moed diep in m'n
schoenen, maar na een positieve peptalk van Stepan73
heb ik mezelf weer opgepakt.
Vandaag naar de winkel, waar Mochizuki Rokuro al eerder was,
in Arnhem geweest. Na het bezoek kwam ik zeer voldaan thuis.
Een aantal mooie tapes:

De mensen in de winkel waren enorm vriendelijk.
Tijdens het gesprek kwamen we op het fenomeen Betamax.
Vervolgens kreeg ik een speler voor een extreem zachte prijs mee.
De tapes die erbij staan vond ik bij een kringloop:

Jeeee! Dit weekend het apparaat een schoonmaakbeurt geven en
ik kan Betamaxjes kijken!
Naast een poster van Argento's Opera(geen afb.), heb ik ook 2 shirts
aangeschaft:

En een levensgrote Freddy!!!!!

Een erg leuke winkel!!!!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mooie aanwinsten, maar nu wel wakker blijven... 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Erg leuke tapes, maar toch niet zoveel als BruceCampbell! 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Erg tof die Beta-speler en vooral die Freddy!
Zulk promotie spul is moeilijk te krijgen. Misschien ook eens een bezoekje brengen aan die winkel.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vandaag het volgende aangeschaft. Heeft verder niks met tapes te maken, maar moest het moois even delen
:
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb net een gratis op te halen partij van 80 laserdiscs aangeboden gekregen.
Ga ze volgende week ophalen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Gratis?? Sommige mensen weten niet hoeveel geld ze mislopen, of ze hebben geld teveel...
Ik zou ze sneller ophalen, voordat hij/zij van gedachten verandert
.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Ik heb weer een videotheek gevonden die uitverkoop deed, en weer zo'n paar honderd tapes meegebracht....grapje!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gratis?? Sommige mensen weten niet hoeveel geld ze mislopen, of ze hebben geld teveel...
.
Mwah, zovel heb ik er ook niet voor over. Vrees bovendien dat ik al flink wat al heb. Maar misschien moet ik inderdaad eerder langs gaan. 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Gisteren de tape van de volgende film binnen gekregen (trailer op een tape die ik heb was trouwens een stuk smeuïger).
Ik hoop ook binnenkort de volgende films binnen te krijgen:
Cobra Mission
Defiance
Gator
Black Fire
Megaforce
Double Target
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Geniale trailer. Good old monster movies 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mooi FatMike!
Leuk dat het je bevallen is. Ze hebben niet superveel VHS titels, maar had wel de indruk dat het wel veelal bijzondere dingen waren.
Naast promo materiaal, T-shirts en cult VHS banden hebben ze gek genoeg ook Dance/Electro CD's. En dat is het dan. Zit in Arnhem, vlak naast De Waaghals (Walstraat, oostelijk deel van het centrum).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb net mijn partijtje van 80 opgehaald, zat wat leuk spul tussen. O.A. diverse Halloween afleveringen en Prom Night. Foto's volgen...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Bezit één van jullie
?
Zo ja, wil je me dan ook gelukkig maken?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hierbij mijn vangst van gister
Reinbo dit is het VHS topic. Laserdisc heeft een eigen topic, maar daar is het zo stil... 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inclusief een Halloween (wel widescreen mag ik hopen?), Friday the 13th e.d. En dat voor niks! Geniet ervan Reinbo
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Halloween had ik natuurlijk al. 
Alleen Halloween 2 en F13 zijn full screen. Die van F13 komt uit 1981, die van Halloween uit 1983, zijn nog 100% analoge laserdiscs, later werd het geluid digitaal.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vandaag een kwalitatieve boost aan mijn collectie gegeven.

I Am Cuba en Armageddon zijn nog nieuw. Op die laatste zie je nog het oude prijskaartje zitten van 259 gulden. 
Hard Boiled is de CAV versie (drie discs versie met extra's)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
259 gulden voor Armageddon.. Je zal wel gek zijn. Waren deze weer gratis, Reinbo? 
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
259 gulden voor Armageddon.. Je zal wel gek zijn. Waren deze weer gratis, Reinbo?
Dat is ongeveer wat je per (luxe) laserdisc moest betalen, toentertijd. Echt waanzinnige prijzen, nu ik er over nadenk! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die van Hard-Boiled (en andere CAV Criterions) koste vroeger zelfs 329 gulden (125 dollar). Nu voor rond de 10 euro, en die van Cuba iets meer.
Meer dan 200 gulden voor de Natural Born Killers box heb ik er in die tijd nooit voor betaald. Maar je was toch al gauw gemiddeld 40-50 euro kwijt per film. Maar dan wel widescreen en vaak met audio commentaar. Those were de days.... totdat met dvd de prijzen fors zijn gedaald, maar wat mij betreft ook de kwaliteit van de extra's.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Weer wat leuks gevonden.

Die Metamorphosis had ik via ruil en de rest vandaag gevonden. Ben zelf enorm blij met de oude huurtapes van Tattoo en Five for Hell!