• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

VHS

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

brucecampbell wrote:

Ik zie de afbeeldingen niet?

Er is niets mis met je ogen, ik zie ze ook niet

--

Edit: nu wel

Veel van die films zijn ook erg goedkoop op dvd te krijgen hoor

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Mooie vangst dutchtuga!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Veel van die films zijn ook erg goedkoop op dvd te krijgen hoor

Tsja, maar dat is niet enkel de reden waarom ik vhs banden aanschaf Daarbij kosten dvd's geen 0,50 euro

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Barfly Canon Group

Ben ook benieuwd wat je van Crash vindt.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Eén van de weinige Cronenbergs die ik nog niet heb gezien, idd. Ben zelf ook erg benieuwd. Opvallend veel titels trouwens die nog niet op MM te vinden zijn. Ik heb dus wat toevoegwerk voor de boeg!

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

dutchtuga wrote:

Eindelijk een mooie vangst vandaag! :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zo te zien heb je mijn tip gevolgd!

Toffe tapes...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Yup . Het mooiste is nog dat ik daar voor werk talloze keren langs ben gereden en mij die kringloop nooit is opgevallen. Ik denk dat je al heel wat moois daar vandaan hebt genomen, aangezien wat er nu nog lag ook best aardig was.

FatMike

• 631 messages
  • 1976 votes

Mooie tapes Dutchtuga! Voor werk er al meerdere keren langsgereden? Dan hoeven Stephan73 en ik er niet meer heen:

je gaat er vanaf nu waarschijnlijk 3 keer in de week tapes

zoeken!

Met Stephan 73 leuk rondje gemaakt, een vruchtbaar rondje

zou ik willen zeggen.

Hier de foto's met eventuele uitleg:

(afbeelding)

Niet alleen pulp, maar ook klassiekers van toen en nu.

De mooiste aanwinst van deze foto is toch wel de zeer zeldzame

jaren 70 horrorfilm waarin een mummy zichzelf constant afvraagt Why me?

Hieronder volgen wat jaren 80 en 90 aktie en thriller tapes,

vol grote namen als: Donald Sutherland, Eric Roberts en

Dirk Benedict!

(afbeelding)

(afbeelding)

Meer aktie en enkele zeer waarheidsgetrouwe oorlogsfilms:

(afbeelding)

Het doet misschien niet helemaal ter zake, maar zo'n tatoeage wil ik ook

en ook op die plek.

Vervolgens wat films met mensen wiens lichamen dodelijke wapens zijn. Jean-Claude van Damme, Jeff Wincot,

Don the Dragon Wilson en de altijd goeduitziende en daardoor zeer

opwindende CindyRothrock!

(afbeelding)

Lachuh met onze altijd drukke louis, grappig griezelen met

The new batch, stuntelen met Monique van de Ven, huiveren

met dodelijke kalmte...en..uhhuhhhh huh...

(afbeelding)

Sci-Fi en horror:

(afbeelding)

En m'n mooiste tapes(hoort uiteraard Dail: help bij) van deze vangst vind ik zelf:

(afbeelding)

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ook weer mooie aanwinsten! Zou die South Beach willen inhaken op het succes van Miami Vice, denk je?

Ik moet zeggen dat ik wel weer geniet van al die pulp op mijn oude tv. Ik keek ze eerst op mijn lcd tv in de huiskamer, maar dat haalt gewoon een hoop effect en sfeer weg van dit soort trash. Geen juiste combi, wat mij betreft. Lcd is voor digitale filmdragers en de beeldbuis tv voor oude en stoffige banden .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Stunt Rock Die kreeg laatst een hele positieve review van Harry Knowles, is net op dvd uitgebracht.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

dutchtuga wrote:

Ik moet zeggen dat ik wel weer geniet van al die pulp op mijn oude tv. Ik keek ze eerst op mijn lcd tv in de huiskamer, maar dat haalt gewoon een hoop effect en sfeer weg van dit soort trash. Geen juiste combi, wat mij betreft. Lcd is voor digitale filmdragers en de beeldbuis tv voor oude en stoffige banden .

Grappig, hoe het meer om het gevoel gaat dan om de ultieme kwaliteit.

Ik kijk de laatste weken weer met heel veel plezier laserdiscs, ook als ik de dvd op blu ray heb liggen kies ik er toch voor om de laserdisc op te zetten. Het is minder scherp, maar het heeft ook geen digitale compressie. Gewoon een geweldige 'look and feel'. Het geeft gewoon een kick om te zien hoe geweldig dat oude medium nog is. Ze zien er overigens ook echt top uit op mijn digitale projector.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Stunt Rock, tof! Net als Dial Help en Xtro 2 zijn erg mooie!

Zitten genoeg leuke films tussen, en erg mooie tapes!

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

dutchtuga wrote:

Yup . Het mooiste is nog dat ik daar voor werk talloze keren langs ben gereden en mij die kringloop nooit is opgevallen. Ik denk dat je al heel wat moois daar vandaan hebt genomen, aangezien wat er nu nog lag ook best aardig was.

Ik denk dat ze net een nieuwe voorraad hebben gehad, want die Brainstorm, Mines of Kilimanjaro, Barfly en Krull lagen er nog niet. Die Ninja The Protector had de tape van Kisse Jongens, zat die van Ninja the Protector in die van Kisse Jongens?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ja dat klopt. Ik liet die Kisse Jongens liggen omdat er een verkeerde tape in zat, totdat ik het hoesje van Ninja the Protector tegenkwam met de tape van, je raadt het al.. Even switchen en voilà, twee mooie tapes.

Het zal trouwens wel meevallen met mijn bezoekjes daar, want mijn tripjes voor werk gebeuren maar zo nu en dan en 's nachts. Blijf er dus gewoon heengaan, stephan en Fatmike!

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Vandaag naar de Ikea geweest en daar weer twee Billys gekocht! Kan ik weer vooruit met mijn tapes!

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Jongens hou u vast, ik heb vandaag een videotheek gevonden die uitverkoop deed en ik was er als eerste bij!

In totaal ongeveer 200 films!

Hier al twee overzichtjes, later komen de echte foto's.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En hoeveel betaal je dan per tape?

Ik vind het nog steeds een beetje een rare hobby. Ik zie enkele postieve reacties van users na een 'VHS-update', maar de nadelen zijn natuurlijk ook erg groot (zit veel zooi tussen, slechte/matige beeldkwaliteit, postdubbing(?))

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Hierbij de foto's!!!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

And last but not least!:

(afbeelding)

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Enige echte voordeel van die tapes is natuurlijk wel dat er wat dingetjes tussen te vinden zijn die op dvd (nog) niet zijn uitgebracht.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Ramon K wrote:

Enige echte voordeel van die tapes is natuurlijk wel dat er wat dingetjes tussen te vinden zijn die op dvd (nog) niet zijn uitgebracht.

Inderdaad, en gewoon die hoezen alleen al!

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

wow wat een vangst!!!

zie een paar tapes die nog wel op mijn verlanglijstje staan!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

brucecampbell wrote:

(quote)

Inderdaad, en gewoon die hoezen alleen al!

Sommige hoezen wel, andere weer niet (als ik dit topic zo doorspit).

Bovendien is er op dvd ook mooi artwork te vinden.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Ramon K wrote:

(quote)

Je bent door de microbe gebeten of niet

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ga je nu een eigen videotheek beginnen?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

(quote)

Ik zie de authenticiteitswaarde hier wel van. Van veel films was vhs de eerste en anders wel de enige release. Dat soort foute jaren 80 films passen gewoon het best op een fout jeren 80 medium. Ik herkijk zelf ij laserdiscs weer en het klopt gewoon veel beter om foute jaren 80 en 90 actie films op die wijze te zien. Blu ray staat gewoon te ver af van de originele ervaring.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Lucky Basterd! Fantastische vangst bruce!

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7366 votes

Reinbo wrote:

Ga je nu een eigen videotheek beginnen?

Ha ha, ik zou ze niet graag meer verhuren!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kittys & studs met Stallone, dat moet een flink collectors item zijn....

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Hot damn!

Dat is denk ik de beste vangst ooit! 200 tapes en allemaal top spul!

Goeie vangst!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik hoop wel dat die stickers er nog een beetje afgaan...

Verder kan ik me wel bij Ramon aansluiten. Jullie liefde en enthousiasme is aanstekelijk, maar ik liep vrijdag in Arnhem nog een leuk cult zaakje binnen waar ze videobanden (en soundtracks) te koop hadden (beide veelal nieuw) en €2.50-3.00 (wel échte toptitels op cult gebied). Godzilla vs. the Sea Monster en Godzilla huppeldepup zijn dan wel gedubd en niet in origineel beeldformaat. En verder is de beeldkwaliteit naatje. Kwa filmbeleving voegt het dus te weinig toe. Behalve titels die je zou willen zien en niet op DVD zijn of die écht een mooie hoes hebben (die zie je trouwens niet als-ie in de kast staat). Maar dan kon je met 10% toe van de hoeveelheden die jullie nu naar binnenslepen.

En het kost je zo ongelofelijk veel ruimte. Ik kan m'n DVD's niet eens fatsoenlijk kwijt en die nemen minder ruimte in beslag en zijn er ook nog eens veel minder. Ik kan ze ook wel kwijt als ik twee kasten koop, maar wat moet ik die laten??? In de tuin?

maar ik blijf jullie rooftocht volgen. Ben benieuwd wie het eerste op zoek moet naar nieuwe woonruimte van jullie. Of wie ik het eerst volgend jaar op de vrijmarkt in Utrecht zie (de ene als koper de ander als verkoper).

Ik ben zelf trouwens de trotse bezitter van 1 videoband. Jacques Rivette's Céline et Julie Vont en Bataeu (Coinoisseur Video). Mag de liefhebber gratis hebben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.