VHS
trashgang
-
- 6 messages
- 0 votes
communion op video screen
cloak and dagger op CIC
the craft op columbia
reign of fire op touchstone
castle freak op paradiso entertainment
blood diner op vestron
the evil below op warner home
the gate 1 op lumina (denk ik)
nailgun massacre op challenge video
trashgang
-
- 6 messages
- 0 votes
een vriend van mij doet een film weg, is spliksplinternieuw
The thundering ninja – NTA home video
wie hem wil kopen moet maar iets laten weten
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Bij mijn laatste aanwinsten waren er ook heel veel sleeves, hier zijn er een deel:

beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
prachtige sleeve voor de maagd met het doodshoofd!
en is dat een "carton" van VML in de 3e foto?? nog nooit gezien!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
is dat een "carton" van VML in de 3e foto?? nog nooit gezien!
het is inderdaad een "carton".
Nog wat meer tapes van mijn laatste rit, er komt geen eind aan!

Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Bij mijn laatste aanwinsten waren er ook heel veel sleeves, hier zijn er een deel:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Heb Je nog meer dingen te Onthullen over je laatste Aanwinst?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Er zijn nog een paar honderd tapes die ik moet doorzoeken 
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Er zijn nog een paar honderd tapes die ik moet doorzoeken
Meen je dat of is het bedoelt als grap.. (Zeg asjeblieft het laatste..)
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Je houdt de eer hoog Guy.
Ongelooflijk, wat een tapes. Ik heb problemen met opbergen maar bij jou moet het wel
een giga-probleem worden. Of niet natuurlijk.
Die Video Screen hoezen hebben toch ook wel wat.
Zou je eens willen kijken of je Act of Vengeance hebt met Charles Bronson.
Volgens mij zo'n gele Esselte CIC Video. Ik heb 'm ooit in je thread zien staan.
Doodsaai voor een Bronson film over Jablonsky een Union man in USA. Volgens mij gaat ie nog dood ook in die film. Toch heb ik er € 6 voor over.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zijn de Bud Spencer & Terence Hill videos op het Video for Pleasure label eigenlijk wat waard? Ik heb ze meegepakt omdat die Nederlandse titels (De Vier Vuisten op Safari) erg leuk zijn 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat was te verwachten vermits ik er ook zo'n 9 ondertussen heb gevonden
Het zijn mijn eerste VHS films met zo'n 'andere' hoes. Voor de kenners zal het niets nieuws zijn maar dit zijn dikke, plastieken hoezen met een ronde rug en een gat om de tape zelf in te steken. Het heeft zijn charme.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Dat was te verwachten vermits ik er ook zo'n 9 ondertussen heb gevonden
Het zijn mijn eerste VHS films met zo'n 'andere' hoes. Voor de kenners zal het niets nieuws zijn maar dit zijn dikke, plastieken hoezen met een ronde rug en een gat om de tape zelf in te steken. Het heeft zijn charme.
Je bent vertrokken voor een grote verzameling 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Haha, daar zeg je misschien wel zoiets. Ik ga regelmatig rommelmarkten af en doorzoek dan vaak eens de dozen met VHS tapes (vermits ze wat deftig gesorteerd zijn en niet op een rommel bijeen liggen) maar ik kies er alleen maar uit wat me interesseert en wat bij mijn weten niet makkelijk op DVD te vinden is. Zo heb ik Legacy of Rage gevonden (met Brandon Lee, de zoon van Bruce) maar Titanic of de Star Wars saga laat ik liggen.
Ik heb alleen totaal geen idee welke tapes effectief iets waard zijn 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
is dat een Os Trapalhões film daar onderaan op VSO?!?!? Geen idee dat dat ook in de Benelux uitgebracht is geweest!! (neem em graag van je over!
)
En Rocket to the Moon is iets Russisch?? de hoes ziet er wel zo uit, ook heel bijzonder lijkt me!
Op de bovenste rij van de bovenste foto intrigeerd de titel "de vrouwen van satan" heb je daar een betere foto/scan en/of Imdb link bij??
En óók nog een Muntel tape, zeker weer een erg bijzondere vondst
nice one!!
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Die VSO is al gereserveerd voor iemand anders, sorry Peter.
De Vrouwen Van Satan is The Female Bunch, maar Duitstalig.
GrobbekuikenXL
-
- 589 messages
- 1234 votes
Is er iemand die Rabid. Video screen te kooP heeft op VHS of betamax? En heeft iemand een afbeelding van Nederlandse video van Shivers die ik volgens mij vroeger huurde met andere titel. Parasite of Parasite murders.
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
En ik ben al jaren op zoek naar The Final Sanction (1990). Ook wie de film zou hebben en op DVD kan plaatsen is prima.
Super dat er anno 2012 nog steeds mensen op zoek gaan naar die heerlijke VHS tapes. Bekijk je ook daadwerkelijk de films brucecampbell of is het louter voor de collectiewaarde?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
En ik ben al jaren op zoek naar The Final Sanction (1990). Ook wie de film zou hebben en op DVD kan plaatsen is prima.
Super dat er anno 2012 nog steeds mensen op zoek gaan naar die heerlijke VHS tapes. Bekijk je ook daadwerkelijk de films brucecampbell of is het louter voor de collectiewaarde?
Natuurlijk bekijk ik ze! 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Eindelijk deze binnen! Een zeldzaam exemplaar!

beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
zékers, erg nice!!
ben zelf afgelopen week ook weer een beetje actief geweest met VHS voor de verandering en krijg na jaren zoeken éindelijk "Demonen der Nacht" weer in de collectie!
Tall man
-
- 289 messages
- 1046 votes
Gister ook VHS banden gescoord. Zitten zelfs nog een paar nieuwe in die nog nooit gedraaid zijn.
Wel veel onbekende titels ertussen maar het gaat zowieso een leuke vakantie worden.
Misschien later de collectie nog eens aanvullen met van die heerlijke pulpfilms.
GrobbekuikenXL
-
- 589 messages
- 1234 votes
Gisteren Monster shark op betamax bekeken. Beeld nog prima maar echt stomme film. 007thunderball ook op beta gezien. Leuke film maar enorm slecht beeld . Heb een heleboel VHS weggegooid voornamelijk films van 1995 tot 2004. Eigenlijk alleen jaren tachtig leuk om te bewaren en dan voornamelijk vanwege de dozen en covers. Video 2000 en Beta bewaar ik wel, daar heb ik er niet veel van. Waarom is de ene film nog prima en de ander niet meer om aan te zien? Binnenkort nog meer opruimen dus VHS jagers kunnen zich melden , zal binnenkort lijstje plaatsen en dan zijn ze op te halen voor lage prijs.