- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Laserdiscs
Laserdiscs
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Ik heb Titan A.E. zo net voor $ 450 verkocht. (Voor 120 gekocht, jaartje terug.)
Kom er net achter dat ik Titan AE verkocht heb aan een Russische biljonaire die in het huis van Scarface woont. 
Snel maar eens vrienden worden. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier de meest recente (lees= waardevolste) laserdiscs die ik heb.

Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Rein,
Mooie collectie. Ele keer verras je me weer met die foto's.
Vaak films die ik heb op dvd en video maar altijd net effe anders, andere cover, import etc...
Covers die ik nog nooit gezien heb.
Nog niks op ld aangeschaft tot nu toe. Op marktplaats is het ook niks. Er wordt wel aangeboden maar er zit niet veel tussen.
Op ebay is natuurlijk genoeg te vinden, maar ja dan kun je aan de gang blijven.
Heb je wat van Takeshi Kitano op Laserdisc?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, die staan ergens een paar pagina's terug.
Edit: deze, vooral Hana-Bi is prachtig.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Halloween, moet enkel deel 3 nog een keertje op de kop tikken, maar dit is in ieder geval mijn Michale Myers collectie.

EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ligt het aan mij of zijn die Laser Disc-covers zo gruwelijk mooi , goed of cool?
Lijkt me geweldig om die in de collectie te hebben ,maar ja ik heb geen laserdiscspeler.
Maar ik ben bang dat de voorkant vaak vele mate beter is dan de film zelf en dat ik dan altijd teleurgesteld wordt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dank, meeste films vind ik overigens ook goed. En op laserdisc hebben ze die lekkere 80's videolook. Een speler heb je op marktplaats al voor 50-75 euro. En zat collecties die je voor ± 2 euro per stuk op kan kopen. Deze Japanse discs zijn helaas wel wat prijziger....
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
reinbo,
Je bent de koning onder de LD verzamelaars. Dat bewijzen de foto's wel.
Ben zelf ook een liefhebber van de Takeshi Kitano films.
Sonatine is geweldig. Jammer alleen dat de scene waarin hij die M-16 heeft verstopt tussen een paar zonnebloemen en dan het kantoor van die yakuza baas inloopt en de hele tent aan flarden schiet alleen maar in de trailer zit. Ik heb gelukkig een dvd waarop die trailer staat. In de film zelf zie je van een afstand het raam s'-nachts en dan de flikkering van het geweervuur.
Vond dat altijd zeer jammer dat dat niet in de film zat.
Die japanse ld's zijn geweldig. Mooie van Predator (en Raw Deal). Die kende ik nog niet.
Vroeger stond er op de platenbeurs in Utrecht nog weleens een verkoper. Tegenwoordig nog maar zelden. Ooit een mooie box gekocht van Bullit in the head met boek etc.. en mooie platen van Chow Yun Fat.
Demons 1 en 2 komen nu uit op Blu-ray via Arrow video. Maar deze covers van jouw zijn toch net wat mooier.
Next time.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nog twee mooie. Vooral met die bovenste ben ik erg blij. 

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ooit gezien, ben wel benieuwd naar herziening. Met Perry King uit Class of 1984. He had it comming. 

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3 maal DTS, De japanse Waterworld schijnt de vetste track ooit te zijn.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4 discs met toffe psychedelische beelden in 3D. Fijn spul