- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Laserdiscs
Laserdiscs
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En hier dan een goede foto van zonder twijfel de mooiste cover art ooit.

En een schaamteloze Alien cloon. (ook cool
)

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7367 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Doet echt pijn aan mijn ogen als ik zie in welke gehavende staat sommige van die platen zijn..... Zonde!
Trouwens de docu over Giger's Alien is fantastisch. Geweldige old school effect. Er werden onder Gigers leideing enorme sets opgebouwd uit hout, gips en latex. En............ook weer gesloopt. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Die LD van Alien zou ik zonder twijfel trots exposeren in huis. Prachtig kunstwerkje! Dure grap, zeker?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7367 votes
Wat is dat pre-cert?
Pre-certification. In Engeland zijn dat de tapes die verschenen zijn voor 1984 en geen leeftijdskeuring meekregen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die LD van Alien zou ik zonder twijfel trots exposeren in huis. Prachtig kunstwerkje! Dure grap, zeker?
Ze hebben er nog een en hij is in de aanbieding. 
Giger's Alien [ARS07] [78LS-13] : RecoBANCHOU, All Genre&Media Discs from JAPAN - urabanchou.com (Je kunt de afbeelding dubbelklikken is mooier dan mijn foto. Prachtig stevig karton overigens)
En meestal wordt hij voor meer aangeboden/verkocht.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Giger's alien is zeker mooi.
Die kloon is ook geweldig trouwens. De film zal wel tegenvallen denk ik (of niet).
The encyclopedia of horror is ontzettend mooi. Ben 'm al vaak tegengekomen op ebay en dacht dat ie onbereikbaar was. Daar vragen ze teveel voor, op ebay dan.
Ik ben een ontzettende fan van getekende/geschilderde sleeves. Vaak stukken mooier dan één of andere foto uit de betreffende film.
Heb zelf ook een schitterende box van Lonesome dove, mijn favoriete western.
Iemand Ruckus op laserdisc?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan je die Encyclopedia echt van harte aanraden. 8 uur geweldige horror docu's. En de box is echt prachtig. $80 is echt een koopje. Staat hier ook ergens in de topic.
Er is overigens nog veel meer moois onderweg. Ben me compleet te buiten gegaan in de sale. 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Ik kan je die Encyclopedia echt van harte aanraden. 8 uur geweldige horror docu's. En de box is echt prachtig. $80 is echt een koopje. Staat hier ook ergens in de topic.
Er is overigens nog veel meer moois onderweg. Ben me compleet te buiten gegaan in de sale.
Ik laat af en toe wat komen.
Maar die verzendkosten bij hun zijn echt gruwelijk. Hoe ervaar jij dat?
Het lijkt of er bij ieder artikel wat bij komt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Elke disc kost 7US extra. (1e disc is $14). Het nadeel is dat de euro flink gezakt is laatste paar dagen. Ik probeer niet te veel na te denken over de (verzendkosten). Gewoon bestellen en met je ogen dicht op "Confirm order" klikken. 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Ja, daar heb je wel gelijk in. Gewoon bestellen.
Alleen de eerste keer had ik er een stuk of 10 in het winkelmandje zitten. Dat
tikte behoorlijk aan. Wat een bedrag voor verzending kwam daar toen uit.
Nu ga ik me ook te buiten, zeker weten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan je die encyclopedia echt van harte aanraden. Kost een paar centen, maar is zowel
Prachtig als interessant en niet op dvd.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kan je die encyclopedia echt van harte aanraden. Kost een paar centen, maar is zowel
Prachtig als interessant en niet op dvd.
Hij is alweer verkocht. Anyone?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb weer een paar mooie aanwinsten

Nieuw is cellofaan

Dead Heat
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

De Japanse box met 2001 & 2010. Zonder twijfel de mooiste uitgave van Kubrick's meesterwerk.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Aha Rein, jij had Zombie al gekocht. Tsja, ik heb te lang getwijfeld.
En nu is de Encyclopedia ook al verkocht.
En de Friday the 13th's allemaal misgelopen. Ik kan me wel voor mijn kop slaan.
Afijn, je hebt er weer een paar mooie bij. Ik vond 2010 beter te pruimen dan 2001 overigens.
Ben benieuwd wat mijn volgende laserdisc zal zijn.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, er komt nog (veel) meer moois aan. 
Die Giger disc hebben ze nog wel. Doen!
Deze verkoper heeft ook nog erg veel moois tegen vaak redelijke prijzen: creepozoid | eBay
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

Het enige format waarin de originele afleveringen (50 minuten) ooit zijn uitgebracht. Een absoluut collector's item. 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Ja, er komt nog (veel) meer moois aan. 
Die Giger disc hebben ze nog wel. Doen!
Deze verkoper heeft ook nog erg veel moois tegen vaak redelijke prijzen: creepozoid | eBay
Heeft zeker mooie dingen.
Prijzen vallen mee. Maar verscheept ie ook naar Europa?
Young Indy jones uit Japan?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, ze sturen ook naar Europa. $14 voor de eerste disc, $7 extra voor elke volgende. Beste plek voor laserdiscs (naast Ebay & Marktplaats (staan nu ook een paar mooi horrortitels, maar iemand wil ze liever hebben dan ik.). En je kunt ook zelf aangeven welke waarde ze op het pakketje zetten zodat je geen invoerrechten aan je broek krijgt. (Was in het geval van Indy wel prettig.
)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Paar leuke laserdisc groepen op facebook:
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Zijn deze dingen eigenlijk nog wat waar? Mijn baas heeft er iets van 300 zei hij. Deze week laat hij mijn zijn T2 Laserdisc zien 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Sommige wel, de meeste niet. Die gaan voor 1 of twee euro, maar er zijn er een paar die meer dan $500 opbrengen....
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7367 votes
Erg mooie exemplaren!!
Van I bought A Vampire Motorcycle had ik nog nooit gehoord.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is een verrassend tof filmpje. Voor zo ver ik me kan herinneren. Ga 'm binnen kort herzien. Is op laserdisc enkel uitgebracht als rentel versie in Hong Kong. had vroeger wel een vhs ervan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nog maar een paar.

Anamorphic laserdisc.

Geweldige cover. benieuwd naar de film.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7367 votes
Hier zijn ook nog enkele mooie: