- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Laserdiscs
Laserdiscs
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Ik hoop dat je ook (in de toekomst) de laserdisc gaat plaatsen van The Toxic Avenger, want dat was toentertijd één van mijn pronkstukken.
Als ik me nog goed herriner was dat een groene disc!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Die heb ik, de mijne is goud. Komt nog wel aan bod. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb ze in ruim 20 jaar bij elkaar geschraapt. Maar het heeft wel wat gekost. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Lady in White, is een niet zo heel sterke fantasyfilm, zeker geen horror. Wel sfeervol met sterke fotografie van Russel (Titanic) Carpenter. Mooie hoes.
Extra's:
- Supplements: Audio commentary by director Frank LaLoggia
- Soundtrack remastered in Dolby Digital 5.1
- Theatrical trailers
- TV spots
- Still photo gallery
- Promotional short
- Behind-the-scenes footage.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maniac Cop, geweldig filmpje van William Lustig. Persoonlijk is deel 2 mijn favoriet. Bevat Audio Commentaar.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
a Nightmare on Elm Street, de cult hit van Wes Craven. Ik vind dit een van de meest briljante hoesontwerpen (voor de niet kenners; het is het moitief van Freddy's trui.)
Twee disc editie staat ook vol met prachtige extra's:
- Audio commentary by Wes Craven, 'Heather Langenkamp' , John Saxon and 'Jacques Haitkin'
- Original theatrical trailers
- Alternate takes
- Original script
- Cast and crew biographies.
- Limited Edition. Brand new digital widescreen transfer supervised by director of photography 'Jacques Haitkin' . The digital tracks contain a newly mixed stereo surround soundtrack.
Overigens ook maar kort verkrijgbaar geweest: Released 2 April 1996 - Discontinued 31 December 1996.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Prom Night, een matige slasher die volgens mij enkel door de aanwezigheid van Jamie Lee Curtis boven het karige maaiveld is uit komen steken. Bevat ook geen noemenswaardige extra's.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Re-Animator, geweldige film, geweldige hoes, geweldige extra's.
- Two full running commentary tracks (Left Analog: 'Stuart Gordon' [live from on location in Ireland]), Right Analog: 'Brian Yuzna' , Jeffrey Combs (Dr. West), 'Bruce Abbott' (Dan Cain), Barbara Crampton (Meg Halsey) and Bob Sampson (Dean Halsey)
- Assorted TV and Theatrical trailers
- Approx. 20 min. of footage shot for R-rated and Television versions
- "Dream Sequence" segment (never-before-seen)
- Deluxe gatefold jacket (containing many rare photos).

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Return of the Evil Dead aka El ataque de los muertos sin ojos , het vervolg op Tomb of teh Blind Dead. Aardige sfeervolle Spaanse horrer, met geweldige blind zombies (duidelijk de inspiratiebron voor Peter Jacksons Black Riders)
Bevat audio commentaar.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En dan nu de laserdisc met de leukste binnenkant. Met name de Tagline: Who will survive and what wll be left of them" doet 't m. 
Texas Chainsaw Massacre. Zag 'm voor het eerst toen ik net 14 was en de film is me natuurlijk altijd bijgebleven. Later bij elke herziening werd het enkel beter. Prachtig gruwelwerkje dat nog steeds als een huis overeind staat. Prachtige transfer:
Director's cut. Very good transfer using the "SUPER-SCAN" high-definition process. Tobe Hooper himself commented: "The last time this film looked this good ..... I was looking through the viewfinder".
Disc bevat ook prachtige extra's:
- A new stereo mix supervised by the director
- The original mono soundtrack
- Audio commentary by Tobe Hooper, Daniel Pearl and Gunnar Hansen
- 30 minutes of deleted scenes and outtakes
- Blooper reel
- Trailers and TV spots
- Still photos
- Posters and collectibles

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En dan deel 2, een geweldig grotesk en absurdistisch vervolg. Ik vind het geweldig, evenals de hoes. Disc bevat een aantal zeer leuke deleted scenes.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zo dat waren de discs uit de Elite collectie, nu nog wat ander mooi horrorwerk....
From Dusk Till Dawn, mooie special edition met veel extra's. Vermakelijke film ook, maar niet het meesterwerk dat er in zat.
- Audio commentary by 'Robert Rodriguez' , Quentin Tarantino, and 'Greg Nicotero'
- Deleted Scenes and Outtakes
- "Hollywood Goes to Hell" - a behind the scenes look at the making of "From Dusk Till Dawn" that includes a look at Robert Rodriguez and Quentin Tarantino's friendship, filmmaking similarities and the coming together to make this film as well as never before seen interviews with George Clooney, Harvey Keitel, 'Juliette Lewis' and Lawrence Bender
- Original Theatrical Trailer
- Television Spots
- Music Videos
- Developmental storyboards
- Concept drawings and sketches and Production Stills.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
The Howling van Joe Dante, een bijna vergeten en ondergewaardeerde weerwolf film. Erg sterke prent met mooie effecten. Disc bevat o.a. audio commentaar.

[imghttp://img85.imageshack.us/img85/2953/img7044t.jpg][/img]
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

En dan maar wat hardcore cannibalen trash: Cannibal Ferox. Nogal fout exploitatie werkje dat ik nodig moet herzien. In de jaren 80 vond ik er in ieder geval weinig aan.
Laserdisc bevat tal van extra's en eigenlijk hoort er ook nog een Cannibal ferox kostzak en een vinyl singletje bij, maar helaas niet in mijn bezit. Binnenhoes is wel bijzonder gruwelijk.....

movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Mooie verzameling! Heb je ook Cannibal Holocaust of Terminator?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Yep. Zal morgen Cannibal Hollocaust plaatsen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mijn harde schijf met daarop de foto's van mijn hoezen is gecrasht, dus CH laat even op zich wachten....
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Ziet dr weer top uit hierboven!
Die van Texas Chainsaw Massacre en The Howling zijn erg mooi, naar de eerste ben ik al n tijdje opzoek. The Blues brothers staat ook op mn verlanglijstje. Heb je toevallig ook Friday the 13th Reinbo? Of heb ik die gemist? Die van Maniac Cop is ook wijs! Heb je 1t/m3? Ben benieuwd naar Cannibal Hollocaust. En heb je toevallig ook Xtro uit 1983? Die is moeilijk te vinden.
Keb zelf ook nog wel wat interessante discs om te plaatsen, zoals Evil Dead 1t/m3, day/dawn of the dead, Nightmare on Elmstreet 1t/m3, Hellraiser 1t/m3, The Fly 1&2, Dead Alive, Phantasm, C.H.U.D. en War of the worlds (1953).Maar dat fotos uploaden werkt niet zo bij mij....en zag dat Reinbo er al een hoop geplaatst heeft die ik ook in mn verzameling heb. Hoeveel heb je er nu zoal Reinbo?
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Afgelopen weekend de laserdisc van de Bondfilm Diamonds are forever aangeschaft.
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Laatst weer wat mooie titels ingeslagen:
They Live (John Carpenter)
Texas chainsaw massacre
Night of the living dead (remake)
Black Sunday
Keb nu mn oog op wat Montey Python films gericht.....
Hopelijk kom ik op Kdag nog wat tegen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ziet dr weer top uit hierboven!
Die van Texas Chainsaw Massacre en The Howling zijn erg mooi, naar de eerste ben ik al n tijdje opzoek. The Blues brothers staat ook op mn verlanglijstje. Heb je toevallig ook Friday the 13th Reinbo? Of heb ik die gemist? Die van Maniac Cop is ook wijs! Heb je 1t/m3? Ben benieuwd naar Cannibal Hollocaust. En heb je toevallig ook Xtro uit 1983? Die is moeilijk te vinden.
Keb zelf ook nog wel wat interessante discs om te plaatsen, zoals Evil Dead 1t/m3, day/dawn of the dead, Nightmare on Elmstreet 1t/m3, Hellraiser 1t/m3, The Fly 1&2, Dead Alive, Phantasm, C.H.U.D. en War of the worlds (1953).Maar dat fotos uploaden werkt niet zo bij mij....en zag dat Reinbo er al een hoop geplaatst heeft die ik ook in mn verzameling heb. Hoeveel heb je er nu zoal Reinbo?
Ik zit nu op 660 stuks, heb de laatste tijd heel veel moois uit Japan gehaald op ebay. o.a. een gesealde BrainDead, Heb ook de eerste F13 en veel moois van Lynch (Hotel Room, Pretty as a Picture, Twin Peaks a visual Soundtrack, e.v.a.
Moet binnenkort maar weer eens wat op de foto zetten....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Laat ik er maar weer eens wat plaatsen.
Scanners en De Lift beide Japanse discs. Gruwelijk mooi artwork, Japanse hoezen zijn ook veel steviger, beide zijn nog nieuw en in seal.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier nog een geweldige docu over horrorfilms vol met geweldige gore en make up fx. Geweldige binnenhoezen! Wie herkend ze allemaal?

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier nog een van mijn top aanwinsten van de afgelopen maanden. Een gloed nieuwe disc van Braindead. 

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En een geweldige double feature box ban Argento.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier dan eindelijk Cannibal Holocaust, wat andere fout Italiaans spul en heel veel moois van grootmeester Fulci.

stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Die bovenste reeks had ik ook allemaal op Laserdisc. De voormalig eigenaar van de Amsterdamse cult videotheek, begon hier met zijn (in Amerika voorgezette) label Cult Epics!
Mooi spul!
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Ziet er weer top uit Reinbo!
Zal wel een kapitaal gekost hebben allemaal bij elkaar, keb een aantal van de bovenstaande titels ook op ebay zien staan, maar 35 euro voor n disc vind ik wel erg veel geld (exclusief de verzendkosten, dat is meestal iets van 6 euro erbovenop.)
Heb die van de lift, braindead, house by the cemetery en zombi zien staan.....frustrerend.....
zoveel mooie titels....maar was me teveel geld helaas.
Heb ook een aantal japanse discs, zijn idd mooi. Alleen jammer van die ondertitels onderin het beeld.
Heb je deze ook Reinbo?? http://cgi.ebay.nl/CANNIBAL...
Wel erg duur, maar dr zit zelfs n kotszakje bij! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heb je deze ook Reinbo?? http://cgi.ebay.nl/CANNIBAL...
Wel erg duur, maar dr zit zelfs n kotszakje bij!
Die heb ik, staat hier een paar berichten boven, maar helaas zonder kotszak. Heb 'm ook veel voordeliger op de kop weten te tikken.