Asiamania
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
15 Mei komt Red Shoes uit op Asiamania label. Die titel zou 2 jaar geleden nog op de markt verschijnen maar dat werd toen niks geloof ik. Maargoed, weer eens effe een lekkere portie Aziatische horror. 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Fuck aziatische horror, Frankrijk daar moet je zijn. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Moet ik ook maar eens proberen dan. 
Calvaire en Haute Tension lijken me wat. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hee ik ben nieuw en ik wou mijn collectie laten zien overal waar een kruisje (x) achter staat heb ik maar ik wou ook weten of ik ze allemaal heb die ooit zijn uit gekomen want wil proberen ze (ooit) allemaal te krijgen.
Azumi x
Azumi 2:
[...]
Volgens mij mis je sowieso Invisible Waves in dit lijstje. De rest heb ik niet gecheckt, maar mijn tweede steekproeftitel miste al. Staat de lijst niet gewoon op de A-Film site eigenlijk?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Het is al een tijdje stil op de Asiamania site. Hopelijk blijven ze nog wel even doorgaan. Wat me ook opviel is dat ze bij verschillende FRSen ook steeds minder Asiamania-titels in het arsortiment hebben.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Wat me ook opviel is dat ze bij verschillende FRSen ook steeds minder Asiamania-titels in het arsortiment hebben.
???? Valt wel mee volgens mij?
Bij de MediaMarkt zag ik trouwens Ringu 0 voor maar 1,99.....
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik quote even wibro:
Wat het Asiamania-label betreft; hier sta ik enigszins wantrouwend tegen over. Zeker als ik bovenaan in kleine letters de naam "MTV" zie staan. Ik heb af en toe het idee dat schokkende scenes uit films op de DVD's van dit label niet te zien zijn. Ik had gisteren althans die ervaring bij het zien van de film "Invisible Waves".
Is dit zo? Weet iemand of er gecensureerd wordt op het Asiamania-label. En wat mogen wij dan niet zien?
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
Absoluut niet, ik heb de Asiamania DVD's van Oldboy en Lady Snowblood, beide bevatten redelijk gewelddadige scènes.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Denk ook dat het eerder te maken heeft met de stijl van de regisseur. Verder trouwens een leuk initiatief van MTV, zo zijn er toch een aantal films die een (klein) publiek gevonden hebben en die anders nooit op TV zouden vertoond zijn.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Asiamania begint een beetje af te sterven. Laatst nog wel 2 titels uitgekomen: Eye in the Sky en Hansel and Gretel maar verder schijnt alles overgenomen te worden door de Duits/Nederlandse label Amazia.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Kan iemand me uitleggen hoe ik door dat menu van Zebraman kom 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Kan iemand me uitleggen hoe ik door dat menu van Zebraman kom 
Ik kan je er morgen pas mee helpen. Vanavond gaat niet lukken helaas!
Misschien iemand anders?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Geen haast, ik heb voor vanavond al voor Tube (Asiamania) gekozen. Leuk filmpje, no way dat ik die ooit gezien zou hebben zonder MTv.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dat menu van Zebraman is heel duidelijk en werkt goed bij mij.
Heb jij de versie op Total Film Asiamania -Special Edition- ?
En ook op je pc geprobeerd?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik kan geen dvd's op mn pc afspelen. Mijn Zebraman is geen special edition. Najah ik vind er wel wat op, toch bedankt.
totalreject
-
- 408 messages
- 1089 votes
Asiamania begint een beetje af te sterven. Laatst nog wel 2 titels uitgekomen: Eye in the Sky en Hansel and Gretel maar verder schijnt alles overgenomen te worden door de Duits/Nederlandse label Amazia.
Ik heb ze daar een keer over gemaild.
Het schijnt zo te zijn dat het nu steeds moeilijker en duurder word om rechten van Asian films op te kopen. (zal wel komen doordat de Amerikanen er met hun vuile tengels in zitten te roeren)
Daardoor komt er nu minder uit.
Komende maand brengt A-film nog wel One Missed Call 2 en 3 uit.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8964 votes
Weet iemand hoe die Asiamania film heet met dat gevecht op het einde in de regen? Het is op een bouwplaats en mensen kijken naar ze, volgens mij ging het over een school.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8964 votes
Ah fantastish dat is hem inderdaad, vele malen bedankt Onderhond!
totalreject
-
- 408 messages
- 1089 votes
Ik heb ze daar een keer over gemaild.
Het schijnt zo te zijn dat het nu steeds moeilijker en duurder word om rechten van Asian films op te kopen. (zal wel komen doordat de Amerikanen er met hun vuile tengels in zitten te roeren)
Daardoor komt er nu minder uit.
Komende maand brengt A-film nog wel One Missed Call 2 en 3 uit.
Vaag. De films waar ik het in deze post over had zijn dus niet uitgekomen. Balen ook wel.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Lekker dat de Asiamania films nu voor maar 2,50 euro staan bij de FRS! Meteen mijn collectie aangevuld.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Er staan er toch maar twee bij. Bangrajan en Arahan?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Er staan er toch maar twee bij. Bangrajan en Arahan?
Ja, op internet. Maar in de bakken staan diverse titels voor 2,50. Wel gek dat er bij ieder vestiging andere lijken te staan?
Zelf heb ik de volgende titels eruitgevist:
Infernal Affairs I en II
Reincarnation
Seven Swords
Phone
KT
Memories of Murder
The Red Shoes
Sympathy for Mr. Vengeance
Premonition
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Hoe het met de bakken in de winkels zit, weet ik niet. In België is er namelijk geen dvd's voor 2.50 euro actie. En bakken heb ik ook nog niet echt zien staan in een FRS-winkel.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Hoe het met de bakken in de winkels zit, weet ik niet. In België is er namelijk geen dvd's voor 2.50 euro actie. En bakken heb ik ook nog niet echt zien staan in een FRS-winkel.
FRS is in Nederland veel interessanter dan de Belgische filialen. Ook wat betreft de 3 voor € 25 zijn veel meer titels in actie in Nederland dan in België. Spijtig genoeg...
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Ik zoek een Aziatische film. Ik heb al in het andere topic dat er speciaal voor bedoeld is gevraagd maar daar krijg ik geen reactie. Mischien dat hier iemand weet welke ik bedoel. Ik heb alleen de cover weleens gezien en kort gelezen waar het over ging. Het gaat over een schietpartij op een school... meer weet ik helaas niet. Zegt dit iemand wat? Alvast bedankt.
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Nee is hem niet maar bedankt voor het meedenken!
Battle Royale lijkt, als ik zo lees, heel veel op het amerikaanse the condemned trouwens. Volgens mij is de film die ik zoek meer realistisch. Een leerling of leerlingen die besluiten medeleerlingen te vermoorden op een school...
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
The Condemned is een goedkope rip-off van Battle Royal, die is zoveel beter 
Kataude Mashin Gâru (2008) schiet me heel even te binnen, maar die zal het wel niet zijn (in ieder geval niet zo realistisch).