Asiamania
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Het word nu maar eens tijd om een topic van Asiamania te openen. Ik vind het een heel goed idee van de media om zoiets te bedenken, de films op tv en daarna op dvd.
Gewoon een geweldig plan. Ik heb er al een zooitje op dvd en ze zijn de juwelen in mijn colectie.
Binnenkort komen er nieuwe Asiamania films uit:
Dead Or Alive.
Fighter In The Wind.
Re-Cycle.
A Tale From Two Sisters.
Gewoon leuk om er een discussie over te voeren. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Zelf heb ik:
- vital
- invisible waves
- old boy
- infernal affairs trilogy
Jammer dat vele erg slecht zijn en de uitgave ook niet al te best. Het initiatief is wel goed.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb:
The Eye
Pulse
Three
Azumi
Oldboy
Battle Royale II
Grudge
Grudge 2
Ong-Bak
Infernal Affairs
Infernal Affairs II
Infernal Affairs III
Ik wil sowieso Vital en Dumplings nog hebben, maar steeds als ik hem zie stel ik het uit om hem te kopen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Heb er nog niks van, al vind ik het initiatief wel moedig. Maar HK releases vallen doorgaans binnen dezelfde prijsklasse en zijn vaak toch net iets vollediger (Invisible Waves mist wat minuutjes geloof ik).
Alleen de selectie van films vind ik erg zwak. Leuk dat ze met Re-Cycle op de proppen komen maar de Pangs staan ondertussen weer een paar films verder (waaronder Diary, ondertussen ook gewoon te verkrijgen met EN subs voor 10 EUR).
Doet me wat denken aan het manga label van vroeger.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik hoop maar dat Asiamania gewoon blijft doorgaan met het produceren. Maar waarom zou de uitgave dan slecht zijn?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik wilde eigenlijk AsiaMania gaan sparen, vandaar dat ik er vrij veel heb. Het is wel mooi als je er een stuk of 20 op een rijtje hebt staan in je kast. Ben alleen een beetje gaan minderen met kopen. Ong-Bak vind ik wel een erg goede uitgave. 2-Disc Special Edition met heel veel extra's. De Infernal Affairs' hebben allemaal een mooie hoes eromheen maar kwa extra's niet veel bijzonders. De rest is volgens mij allemaal de normale 1-disc versie zonder (schokkende) extra's.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ik hoop maar dat Asiamania gewoon blijft doorgaan met het produceren. Maar waarom zou de uitgave dan slecht zijn?
Onderhond zei al sommige missen (waarschijnlijk) een stukje, kwaliteit is niet meer dan redelijk en op extra's hoef je al helemaal niet te wachten. Wat lege uitgaves dus. (slecht was misschien een verkeerde woordkeuze.)
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik heb dus:
-Shiri(Is eerder uitgebracht voor Asiamania verscheen, maargoed
-Beyond Hypothermia(Hoort er ook niet bij, is een kutfilm trouwens.
-Tube
-Yesterday
-Natural City
-PTU(Het zwarte schaap, saaier dan deze film kan niet)
-Ong-Bak
-Azumi 1
-Azumi 2
-Sword In The Moon
-Infernal Affairs I, II & III in zo'n koektrommel.
-Shutter
-Ju-On 1
-Three
Ik ga gewoon lekker door. Heerlijk vind ik dat, als je lekker dvdtjes aan het scoren bent en je bent op een gegeven moment in de frs, dat je dan zoveel keuze hebt maar omdat ik er niet uitkom, gewoon effe 2 Asiamania's meepik(tweede voor de halve prijs). Dan heb je er gewoon geen spijt van. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb
ju-on the grudge 1
ju-on the grudge 2
ichi the killer ?
the ring 1,2,3,4 ?
als die er bij horen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ichi en Ring niet nee.
jammer maar wel JAPANS 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
als je lekker dvdtjes aan het scoren bent en je bent op een gegeven moment in de frs, dat je dan zoveel keuze hebt maar omdat ik er niet uitkom,
Lijkt me ook leuk, hoop dat ik dat ooit nog een keer mag meemaken. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Heb je je hele leven huisarrest dan. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
A Better Tommorow 1 komt ook uit op Asiamania label
Hopelijk komen deel 2 en 3 dan ook uit op Asiamania dvd. Dat geld ook voor Dead or Alive 2 en 3.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Als je A Better Tomorrow wil zien kan je beter voor een tientje een John Woo box aanschaffen, krijg je zijn anderen er ook direct bij.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Heb je je hele leven huisarrest dan. 
Nee, maar ik kan amper wat vinden dat boeiend genoeg is om op DVD aan te schaffen. (althans, qua lokale releases) 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Als je A Better Tomorrow wil zien kan je beter voor een tientje een John Woo box aanschaffen, krijg je zijn anderen er ook direct bij.
Probleem is dat ik The Killer al heb. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
The Eye...The Infinity is eergisteren op dvd uit.
Dead Or Alive 2 en 3 komen uit op 17 mei 2007. Toch nog goed nieuws. 
Go Asiamania... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Die zijn toch ook al eerder uitgekomen. De hele DOA trilogie van Miike kost 10EUR ofzo.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Niet iedereen heeft een credit card om die films via internetsites aan te schaffen. Dus moeten sommige mensen het wel met Asiamania releases doen (zoals ik) ook al duurt invisible waves dan wat korter. Een andere mogelijkheid was er niet. Ik zou ook liever de mooiere betere versies hebben..helaas pindakaas
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
De delen zijn verder ook gewoon apart uitgekomen. Of anders verpats je deel 1 toch gewoon weer ?
Ik heb toch liever dat ze zich richten op films als Invisible Waves. Vaak erg moeilijk om via de gewone winkel aan dat soort films te komen (zeker bij films die niet van gerenomeerde regisseurs komen).
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Invissible Waves is al een tijdje te koop hoor.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wat is er zo erg aan de Asiamania versie(s) dan?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Daar gaat het nu even niet om. Ik zeg dat ze meer van dat soort films zouden moeten uitbrengen, ipv films die al eerder gereleased zijn, of pulp.
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Die zijn toch ook al eerder uitgekomen. De hele DOA trilogie van Miike kost 10EUR ofzo.
Yup, vandaag voor €9,99 bij van Leest gescoord. Ik lees nogal gemengde reacties op de films hier, dus ik ben benieuwd.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Of is te ruil bij Ramon K, die er graag vanaf wil. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Misschien kan je hem wel verkopen op de vrijmarkt met koninginnendag.