• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.946 actors
  • 9.370.957 votes
Profile

Kijkachterstand

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Het nieuwe doel is bereikt. Er is in die tussentijd wel wat bijgekomen dankzij ruilen en cadeaukaarten die ik heb gekregen, maar daar heb ik er ook al een hoop van weg gekeken. Nog 89 films te gaan . Tijd om onder de 75 te komen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Had ik ook maar cadeaukaarten of liever een Unlimited Pass om te lenen, want ik sta boven de 360. Maar de afgelopen weken heb ik niet echt superveel films gezien.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Ik heb hier al langer dan een jaar liggen:

The Shining

Dolce Vita

The Fountain

La Meglio Gioventu

Amadeus

A Serious Man

Ik ben niet in de stemming voor deze films en heb geen zin om dvd's te kopen voordat deze stap kleiner is. 2011 is voor mij dus best wel een shit-jaar geweest qua films kijken, lol.

Mijn 2-see lijst wordt wel groter en groter, maar ik heb nu toch niet zoveel tijd.

In de kerstvakantie een inhaalslag uitvoeren denk ik.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ondanks dat mijn Kerstvakantie niet echt een vakantie is te noemen (BBL-opleiding = 1 dag school, dus 2 dagen geen school), zal ik proberen om tijdens Kerst wat extra meer films te zien. Dit zal wel lastig zijn, i.v.m. extra meer werken.

Mijn aandacht zal ook naar de oudere films gaan (2009 en dalend). Dit vanwege een lijst die ik heb gemaakt waarin de films die ik wil zien in het filiaal staan waar ik werk, zodat ik ze kan lenen en bekijken.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

iets voor de lange donkere dagen voor Kerst

(afbeelding)

A Brighter Summer Day en Greed mogen er ook bij, maar daar heb ik geen officiele DVD van...

Zal het niet allemaal nog gaan zien dit jaar hoor... je wilt niet weten hoelang Chelsea Girls al op het juiste moment ligt te wachtten!

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Heb er zo ook nog wat inderdaad: Ook West Of Tracks. Verder de Human Condition-trilogie, Love Exposure, Kwaidan, The Sorrow & The Pity, Inland Empire, Marketa Lazarova en qua niet officieel: La Maman et La Putain. En dan vergeet ik nog Ben-hur (twee verfilmingen) en twee ook behoorlijk lange films van Julian Hernandez.

Dit weekend O Lucky Man! al gekeken. Ik denk dat eens probeer om in elk weekend dat niet volzit met sociale verplichtingen een van die lange en/of trage films van hierboven eens te kijken. Of een hele trilogie. Met kerst ben ik verder niet vrij.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Kwaidan, Raging Sun, Raging Sky en Marketa Lazarova had ik er ook nog bij kunnen leggen inderdaad!

Human Condition trilogie, Maman et la Putain, Inland Empire en Love Exposure heb ik gezien. Die laatste zou ik geen prioriteit geven, maar die andere zijn ook echt heel bijzonder

EDIT: en zie hoe ik de docu weer negeer toch ook wel benieuwd naar Ophuls beroemde werkje...

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Nog steeds hang ik op de zeker 200+ dvd's/blu-ray's die ik nog moet zien.

Er gaat uiteraard wel vaak een filmpje doorheen, zo heb ik laatst E.T. gezien, die stond toch al een jaar of 5 zeker in de kast. Bepaalde films hebben gewoon geen prioriteit (want er zijn spannendere of nieuwere die echt even eerst moeten) En uiteraard door ruil en kopen, wordt het ook maar meer en meer in de kast en ben ik de komende tijd nog wel zoet.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Een half-jaar geleden stond ik op zo'n 350. Het is inmiddels zo'n 360 - 365. Gelukkig zijn er nieuwe titels bijgekomen die ik nog wil zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben de laatste tijd begonnen met een 'inhaalslag', probeer mijn lijst up to date te krijgen en een beetje te 'sorteren' wat interesse betreft. (Ook een paar herzieningen erbij). De films die mij het minst lijken, zoals (platte) komedies krijgen voorrang, omdat ik die ook wat sneller na elkaar en tussendoor kijk. De zwaardere films bewaar ik voor als ik er zin in heb en ook volledige geconcentreerd ben. Nu nog even stoppen met telkens nieuwe films er aan toe te voegen en het zou nog opschieten ook.

Ik kijk nog steeds erg uit naar

Koroshiya 1 (2001)

Psycho (1960)

Ôdishon (1999)

Fargo (1996)

An American Werewolf in London (1981)

The Tree of Life (2011)

Rundskop (2011)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik sta nu exact op 365, of het ooit omlaag gaat is een goeie vraag. Momenteel zijn er tientallen titels in de winkel bijgekomen. Dus mijn handgemaakte lijstje van films moet ik een keer verversen. Aangezien het nu feestmaand is, zal dat moeten wachten tot een rustigere werktijd - januari of februari dus. Momenteel houd ik me gewoon aan mijn oude lijst en probeer zowel aan mijn pocketlijst áls mijn 'Nog te zien' MM-lijst te houden.

Ik hoop wel dit maand en vooral bij de vrije dagen op 25 en 26 december zo'n 10 - 15 titels weg te werken.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik doe nu een ander soort inhaalslag. Ik wil alle films kijken die ik t/m de zomer van vorig jaar gekocht heb. Die oude stapel moet echt weggewerkt worden, want er zitten veel titels tussen die ik eerder vanwege de prijs gekocht heb dan vanwege een daadwerkelijke interesse (behalve dan dat de genres en/of acteurs aanspreken). Er zitten toch redelijk wat titels tussen die ik sinds het moment aanschaf 5-7 jaar geleden hun weg naar de dvd-speler nog niet gevonden hebben. Ik geloof dat ik daarmee op nog zo'n 50-70 titels zit.

edit: 126 stuks nog.. Heb ik er toch nog behoorlijk naast geschat.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

297 om precies te zijn, 'helaas' loopt dat aantal weer op in verband met bestelde dvd's die vandaag bezorgd moeten worden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Huidige stand: 385.

Maar ik zal binnenkort een lijstje gaan maken van leenfilms. Dat zal wel rond de 100 films zijn, denk ik. En dan even mijn lijstje titel voor titel doornemen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

1 film gezien, 10 erbij.

Momenteel 395 en groeiend. Hoe ik het zo zie, ben ik al blij als ik begin 2013 op 350 sta.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Het is me dus gelukt: 400...

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

3 Maanden later en helaas niet echt opgeschoten. Zit nu op nog 84 te zien, heb er een hoop gekeken maar er zijn er ook een hoop bij gekomen. Nu zijn er nog 4 in aantocht dus komt mn totaal weer op de 88. Hoop toch wel dat eind deze maand er sowieso 5 af zijn.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Nou, ik wilde de stap niet wagen.. maar toch maar gedaan! Er komen veel films bij en er gaan veel films weg! Aangezien ik elke keer mezelf voor neem om minder te kopen, weet ik gewoon dat het mij niet lukt. Als ik een goede film zie of iets in de 5 voor 5 bakken, neem ik het mee. Laatst zag ik The Adventures of TinTin op Blu-ray voor €16.99 bij de Blokker en toch neem ik die dan weer mee alsof het allemaal niks is.

Terugkerend naar de vraag, de kijkachterstand heb ik even geteld en kom uit op een kijkachterstand van 437 dvd's in de kast die ik nog moet bekijken. Dan komen er nog wat films bij die ik gister gekocht hebt en nog 5 via ruil, dus de achterstand zit op 450 dvd's!!

Ik probeer per dag minimaal 1 a 2 dvd's te kijken en in het weekend tussen de 2 en 3 dvd's.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het wil maar niet vlotten met het naar beneden brengen van de'' nog te kijken film'' stapel. Nog niet zo gek lang geleden (twee jaar geleden) had ik nog maar een kleine collectie, maar nu het is niet meer bij te benen. Overal en nergens haal ik films vandaan, vaak tweedehands. Of ook nieuw puur alleen voor wat aardig vermaak en om wat versleten hoezen van goede films te kunnen omruilen.

Op het ogenblik staat de teller op 429 films, inclusief een klein stapeltje van films die ik al heb gezien, maar graag weer eens opnieuw wil ondergaan. Ik heb vooral nog een berg Aziatische, Italiaanse en Franse films liggen. Daarnaast kleine hoeveelheden vanuit een grote variatie van landen. Voornamelijk filmhuis films en een kleine 80 ''makkelijke'' films.

Doordat er steeds veel bijkomt en weer geruild/weggeven wordt is het ook lastig een nauwkeurige lijst bij te houden.

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

220/334 gestemd op imdb. Dat is dus mijn achterstand. En dan heb ik nog in mijn watchlist 116 films staan die ik niet in bezit heb waar een groot deel ook nog niet van uit is.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik heb nog 58 ongeziene DVD's liggen:

1. Blues, the

2. Breaking the waves

3. Brooklyn's finest

4. Brussels by night

5. C.R.A.Z.Y.

6. Captain from Castile

7. Casanova

8. Chocolate

9. Close up

10. Confessions of a dangerous mind

11. Creepshow

12. Daddy long legs

13. De battre mon coeur s’est arrêté

14. Dead or alive: Hanzaisha

15. Death on the Nile

16. Dèmoni (Demons)

17. Dèmoni 2: L'incubo ritorna (Demons 2)

18. Dentist 2

19. Driller Killer

20. Dying breed

21. Eaten alive

22. El Cid

23. Etreinte, l'

24. Excellent Cadavers: Falcone

25. Fanny och Alexander

26. Gaston's war

27. Gerry

28. Go

29. Hard day's night, a

30. Hexen bis aufs Blut Gequält (Mark of the devil)

31. Kids

32. Killer bees!

33. Killer: a journal of murder

34. Killers

35. Koroshiya 1: the animation episode

36. Kung Pow: Enter the Fist

37. Louisa, een woord van liefde

38. Malice

39. My sweet killer

40. Oesje

41. Oldeuboi (Oldboy)

42. Out for blood

43. Passionata

44. Premier cercle, le (Inside ring)

45. Ringu 2

46. Road to guantánamo, the

47. Schatjes

48. Secrets & lies

49. Shade

50. Shura Yukihime (The princess blade)

51. Sister blue

52. Sometimes they come back again

53. Spetters

54. Spontaneous combustion

55. Step up 3D

56. Tommy

57. Witchboard III: the possession

58. Xun Zhao Cheng Long

Daarnaast nog enkele video's en films opgenomen van tv.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Rocco e i suoi fratelli (Rocco and His Brothers)

Il gattopardo (The Leopard)

L'Eclisse

The Wizard of Oz

Lifeboat

Fanny och Alexander

Rosemary's Baby

All Quiet on the Western Front

La Strada

Birdman of Alcatraz

Ace in the Hole

Key Largo

Nashville

Yankee Doodle Dandy

All the President's Men

Midnight Cowboy

Sideways

Eastern Promises

Dogville

The Man Who Wasn't There

Mr. Nobody

Deze heb ik nog liggen. Het eerste rijtje stel ik al erg lang uit, zonder echt een goede reden voor te hebben.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

297 om precies te zijn, 'helaas' loopt dat aantal weer op in verband met bestelde dvd's die vandaag bezorgd moeten worden.

Inmiddels staat de teller op 243.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Na ruim twee jaar ruim boven de 100, een jaar zelfs boven de 200 waarvan ook nog even boven de 300 te hebben gestaan is hij sinds afgelopen week gedaald tot onder de 100. Dat was echt wel een persoonlijk streven. Ik heb duidelijk minder gekocht (vooral minder Japanners, om de doodeenvoudige reden dat er nauwelijks interessante dingen zijn uitgekomen), maar ben toch niet stil blijven zitten. Heb vooral veel meer gekeken uit de DVD-voorraad en de TV gelaten voor wat-ie was.

Goed, eindelijk onder de 100 dus, 96 om precies te zijn , waarvan 80 Japanners en 16 overige landen. Zitten enkele bij waar ik toch nog erg naar uitkijk: Kaigenrei, Yaju Shisubeshi en Taiyo o Nusunda Otoko onder andere uit de Japan lijst en Jeanne Dielman, Mne Dvadtsat Let en Raging Sun Raging Sky uit het tweede lijstje. Ik ga toch wel pogen de voorraad onder de 100 te houden.

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Heb vooral veel meer gekeken uit de DVD-voorraad en de TV gelaten voor wat-ie was.

.

Aangezien m'n tv provider nu een grote storing heeft, zal ik dat ook maar gaan doen

Ik heb er ook nog tientallen te gaan.

PS Helaas valt mijn internet ook steeds uit met die storing. Tot een volgend keer

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Mijn kijkachterstand, wrote:

L'Eclisse (The Eclipse)

Lifeboat

Fanny och Alexander

The Gold Rush

Sunrise: A Song of Two Humans

Nosferatu

King Kong '33

Birdman of Alcatraz

The Shop around the Corner

The Ladykillers '55

The Lavender Hill Mob

Peeping Tom

Nashville

American Graffiti

M*A*S*H

Django

Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away)

Dogville

Back to the Future

Süskind

Låt den Rätte Komma In (Let the Right One In)

Kongen av Bastøy (King of Devil's Island)

Pripyat

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Gezakt naar 68 stuks. Komen er nog 5 bij die ik via WoWHD heb besteld, maar die moeten nog arriveren

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Minotaures wrote:

Het is me dus gelukt: 400...

*4 maanden later*

394 over!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Valt nog mee bij mij. Ik zit momenteel op 187 films die ik nog moet kijken. Zit nog heel wat moois tussen denk ik. Ben nu eerst gestopt met kopen en wil dit alles eerst wegwerken.

Hier kun je het lijstje vinden:

http://www.moviemeter.nl/user/56790/films/10#films

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Toch weer een aantal films kunnen afstrepen:

Sunrise: A Song of Two Humans

Nosferatu

The Ladykillers '55

The Lavender Hill Mob

Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away)

Låt den Rätte Komma In (Let the Right One In)

Maar er is natuurlijk ook weer wat bijgekomen.

L'Eclisse

Lifeboat

Family Plot +

Fanny och Alexander

The Gold Rush

King Kong '33

Birdman of Alcatraz

The Shop around the Corner

Peeping Tom

Victim '61 +

Fitzcarraldo +

Nashville

American Graffiti

MASH (M*A*S*H)

Rebel without a Cause +

The Long Goodbye +

The Conversation +

Crimes and Misdemeanors +

Dogville

About Schmidt +

Road to Perdition +

170 Hz +

Süskind

I Love Dries +

Kongen av Bastøy (King of Devil's Island)

Pripyat

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.