- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Verwijderen van allerhande stickers van DVD-hoezen
Verwijderen van allerhande stickers van DVD-hoezen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hou je mond, kan het niet uitstaan dat jij ze er vaak wel afkrijgt en ik nooit 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Wussies
. Dat vereist een subtiele trek techniek.
Hoeveel technieken zijn er dan voor stickers er afhalen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sommigen lijken er wel met secondelijm te zijn opgeplakt, kun je trekken hoe je wil, ze scheuren je dan toch stuk. En dan is het witte velletjes krabben.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Jup en dan houd je nog van die lelijke lijmresten over en heb je een verkleurd stuk waar de sticker zat
Wat trouwens geen sticker is maar wel verschrikkelijk lelijk is zijn de 5 dvd's voor 5 euro sticker die zeg maar in de inlay zit geprent. Dat vind ik wel jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nooit last van
. Soms, maar die groene rotstickers krijg i ker ook probleemloos af
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Alleen het feit dat ze erop zitten en de helft van het hoesje bezetten en je ze er dus af moet gaan zitten halen is frustrerend. Maar 9 van de 10 keer komt het er wel vanaf bij mij dus daar ligt het probleem niet
.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Ik had het eigenlijk op de ingeprinte 5 dvd's voor 5 euro. Ik weet niet of jullie die ooit gezien hebben. Dat is gewoon een speciale inlay...
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Zodat de hele wereld weet je dat je te gierig bent om de normale versie te kopen. 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Whahahaaa, nee dat niet, maar ik heb er eentje: The boys from Brazil, die kreeg ik vorig jaar in me suprise
, dus eigenlijk waren me ouders te gierig om een normale versie te kopen, maarja die hebben daar ook helemaal geen verstand van. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Jup en dan houd je nog van die lelijke lijmresten over en heb je een verkleurd stuk waar de sticker zat
Wat trouwens geen sticker is maar wel verschrikkelijk lelijk is zijn de 5 dvd's voor 5 euro sticker die zeg maar in de inlay zit geprent. Dat vind ik wel jammer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pff wou net ook even zo'n stikker van de Blokker van de DVD Reservoir Dogs afhalen, maar dat lukt dus gewoon niet. Ga hem nu in een leeg doosje stoppen en de kaft gooi ik dan daar wel in. Zo irritant altijd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blokker gaat meestal wel goed, Bart Smit daarentegen..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wou ik eerst ook nog even heen, maar toch niet meer gedaan. 
Maar goed stop de dvd wel in een ander doosje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, dat doe ik ook vaker. Zonde eigenlijk.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik had wat stickers van de V&D op een aantal QFC's (3 halen, 2 betalen). Gingen er makkelijk af, maar lieten wel een spoor achter 
Deerect2007
-
- 127 messages
- 1178 votes
die stickers er af halen is verdomd irritant ja. denk dat een hoop maatschappijen dit expres doen, in de hoop dat mensen die stickers er dan maar op laten zitten om je zo nog extra reclame in je eigen huis te laten maken voor hen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
werkt een föhn niet? nog nooit uitgeprobeerd want ik heb genoeg lege dvd hoesjes waar ik ze weer in doe...
als het goed is werkt föhnen wel, zo had ik vroeger alle stickers van m'n brommer gehaald
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha! Geniaal dat hier een topic voor is 
Erger me hier ook vaak aan.Maar ik heb nog een aantal miskopen die toch onderin de kast liggen waarmee ik ze in zo'n geval mee verwissel. Echter blijft het natuurlijk gewoon klote dat het zo moet.
Deerect2007
-
- 127 messages
- 1178 votes
heb recentelijk zippo benzine gekocht, werkt perfect om sticker resten te verwijderen
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik heb 50 hoesjes besteld. Genoeg van dat krabben. 
Moestuintje
-
- 22 messages
- 30 votes
Weet iemand hoe je vast geplakte stickers op metalen dvd doosjes weg haalt zonder de print op de doos en de doos zelf te beschadigen, en vieze resten achter te laten.
föhnen geprobeerd, de plastic aan de binnenkant smolt
.
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Doorweken met olijfolie o.i.d., of warm water erbij. Föhnen is idd weer te warm dan.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Heb van een normale dvd-hoes de kolerestickers van de blokker vrij eenvoudig eraf gekregen met thinner!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik niet. Had zo'n langwerpige, gele sticker er op.. met geen mogelijkheid er af te krijgen. *zucht*
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Oh, ik had zo'n ronde, van papier. Helaas ben ik eerst als een mafkees aan t peuteren geweest waardoor het platic toch nog wat beschadigd was.. *zucht*
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik niet. Had zo'n langwerpige, gele sticker er op.. met geen mogelijkheid er af te krijgen. *zucht*
Zo'n eentje die van beide kanten de hele bovenkant in beslag neemt waardoor je 't doosje niet open krijgt? Die zijn onvoorstelbaar irritant.
Ik snij die altijd met een scherp mesje door 't midden. Daarmee haal je 'm niet weg, maar je maakt er ook geen schade mee.
De bedenker van die sticker mag van mij overigens definitief door de stront zakken.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Heb ik ook eens gehad. In een poging die eraf te krijgen het voorkantje van American Beauty beschadigd.. :s
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gewoon zooi nieuwe dvd-doosjes kopen. Dat gekloot doe ik niet meer aan.
edit: Ja bij sommige doosjes is het geen verbetering om een nieuwe te nemen.
Maar Meneer Sticker mag heel langzaam sterven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Normaal pak ik gewoon altijd een ander doosje van mezelf, maar bij Inglorious Bastards is het zo'n mooie witte, dus dat past er wel beter bij. Zullen we massaal klachtenbrieven gaan schrijven?