Dvd-boxen
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Heeft er iemand ooit al een Tim Burton dvd-box gezien?
Die zou ik wel willen aanschaffen
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Een goede Director's Cut van Blade Runner.
(wat er waarschijnlijk ook aankomt)
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Topic kick (als dat toegestaan is).
Ik ben op zoek naar een David Lynch DVD box. Ik heb er nog niet een kunnen vinden. Bestaat zo'n box en zo ja, kan iemand me er een aanraden?
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
niet dat ik weet. Indie regisseur als Lynch, weet ook niet of er 1 komt. Misschien dat criterion er ooit met 1 komt.
nog een aanrader:
John Cassavetes 5 films criterion box. Zijn geld dubbel en dik waard.
Kieslowski's Dekalog box
Fritz lang collection
fellini box
Capra box
Wilder box
de 2 hitchcock boxen
werner herzog box
rohmer box
renoir box
chaplin collection (10 films)
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Er is momenteel geen David Lynch-box en dat gaat ook moeilijk worden omdat alle Lynch DVD's door verschillende labels zijn uitgebracht, zowel in Nederland als in het buitenland. De kans dat er dus een goede box gaat komen is heel klein.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
De Preston Sturges box, voor 35 euro is ook erg aan te raden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er zijn er meer dan 2. Ik heb er 3 en ik weet zeker dat er nog een vierde is. En je hebt dan nooit films dubbel.
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Volgens mij kun je zelfs vijf boxen kopen zonder een film dubbel te hebben al is een ervan meen ik niet meer te koop.
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Er zijn genoeg Hitchcock boxsets uitgebracht.
Hitchcock Collection 1 (7DVD) met daarin The Trouble with Harry, Saboteur en The Man Who Knew too Much, Shadow of a Doubt, Rear Window, Rope en Psycho.
Hitchcock Collection 2 (7DVD) met daarin Family Plot, Frenzy, Marnie, The Birds, Topaz, Torn Curtains en Vertigo.
Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection met daarin alle bovenstaande films plus één bonusdvd.
Hitchcock Tin Box (6 DVD) bevat de volgende films: Strangers on a Train (beide versies), Dial M. For Murder, Stage Fright, The Wrong Man, I Confess.
Hitchcock Collection 4 Masterpieces met Notorious, Rebecca, Spellbound en The Paradine Case. Niet meer verkrijgbaar.
Dan is er nog een box met 34 Hitchcock-films die meen ik alleen in Japan en Amerika is uitgebracht.
1 Dial M for Murder (1954)
2 Foreign Correspondent (1940)
3 I confess ( 1953 )
4 Jamaica Inn (1939)
5 Lady Vanishes, The
6 Lifeboat (1944)
7 Man Who Knew Too Much, The (1934)
8 Man Who Knew Too Much, The (1951)
9 Marnie (1964)
10 Murder (1930)
11 North by Northwest ( 1959 )
12 Notorious Hitchcock ( 1946 )
13 Paradine Case, The (1947)
14 Psycho (1960)
15 Rear Window (1954)
16 Rebecca (1940)
17 Rich and Strange (1932)
18 Rope (1948)
19 Sabotage (1936)
20 Saboteur (1942) 01:
21 Secret Agent (1936)
22 Shadow of a Doubt (1943)
23 Skin Game, The (1931)
24 Spellbound (1945)
25 Stage Fright ( 1950 )
26 Strangers on a train (1951)
27 Suspicion ( 1941 )
28 The 39 Steps(1935)
29 The Birds (1963)
30 To Catch a Thief (1955)
31 Trouble with Harry, The (1955)
32 Vertigo (1958)
33 Wrong Man, the ( 1956 )
34 Young and Innocent (1937)
Deze laatste biedt iemand te koop aan op Marktplaats voor 95 euro.
Hitchcock Collection - Classics 1 & 2 met The Lady Vanishes (originele versie + remake), The 39 Steps (originele versie + twee remakes) The Man Who Knew Too Much (1934), Sabotage (1936), The Lodger (1926), Downhill (1927), The Secret Agent (1936) en Young And Innocent (1937).
Hitchcock Signature Collection (6DVD): Strangers on a Train, Dial M. For Murder, Stage Fright, The Wrong Man, I Confess en North by Northwest.
Hitchcock Platinum Collection: Murder!, The Skin Game, Number 17, The 39 Steps, Sabotage, Secret Agent, The Lady Vanishes, Jamaica Inn en The Man Who Knew Too Much.
Meer boxsets en collecties => http://www.hitchcockwiki.com/hitchcock/wiki/Box_Sets_and_Collections
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Die set met 34 discs is niet verschenen in Japan en ook niet in de VS, maar is een illegale box uit China.
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Hitchcock Collection 4 Masterpieces met Notorious, Rebecca, Spellbound en The Paradine Case. Niet meer verkrijgbaar.
Correctie, wel verkrijgbaar. Weliswaar onder een andere titel.
http://www.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=11898514851189056&sku=10605&genre=Boxen&show=detail
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
In DVD en VHS > Titels > Collectieboxen van acteurs/actrices:
Hoi,
ik ben op zoek naar interessante collectieboxen van acteurs en actrices (met de oudere in het specifiek). Vanuit welke regio het verkrijgbaar is, doet er niet zoveel toe.
Deze bezit ik al:
- The Audrey Hepburn Collection (verzameling van DVDs)
- Carole Lombard: The Glamour Collection
- Doris Day Collection
- Bette Davis Collection
- Fred & Ginger: The Collection
- The Cary Grant Box (verzameling van DVDs)
- Lucille Ball Film Collection
- Greta Garbo: The Signature Collection
- Judy Garland: The Signature Collection
- Errol Flynn: The Signature Collection
- Cary Grant: The Signature Collection
- Marilyn Monroe: The Collection
- "Marilyn Monroe" (verzamling van DVDs)
- Charlie Chaplin: The Platinum Collection
- The Alice Faye Collection
- The Buster Keaton Collection
- The Gloria Swanson Collection
- The Brigitte Bardot Collection
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Vanaf 22 november verkrijgbaar, Hitchcock Collection 3 (5DVD) met daarin de volgende films; The Ring, Champagne, Farmer's Wife, Manxman, Blackmail, Murder!, Skin Game, Rich & Strange en Foreign Correspondent.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Eindelijk! Hier heb ik een hele tijd op gewacht. Jammer dat Murder! en The Skin Game hier ook inzitten, net als in die goedkope flutbox (misschien ook wel beter als Universal ooit nog een collectie 4 gaat uitbrengen en de films uit de flutbox van the Platinum Collection hier ook ingooien. Ben ik daar ook vanaf.).
Waarom trouwens nu twee films per dvd? Dat was met de voorgaande boxen niet zo...
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Eindelijk! Hier heb ik een hele tijd op gewacht. Jammer dat Murder! en The Skin Game hier ook inzitten, net als in die goedkope flutbox (misschien ook wel beter als Universal ooit nog een collectie 4 gaat uitbrengen en de films uit de flutbox van the Platinum Collection hier ook ingooien. Ben ik daar ook vanaf.).
Ik heb de meeste titels uit die box (The Lady Vanishes, Sabotage, Secret Agent enz.) vervangen door de versies van Video Film Express. Deze beschikken wel over gerestaureerd beeld en zijn ook niet duur.
Waarom trouwens nu twee films per dvd? Dat was met de voorgaande boxen niet zo...
Omdat de dvd's helaas niet worden voorzien van making offs en andere extra's zoals het geval was bij de voorgaande twee boxen.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ik heb de meeste titels uit die box (The Lady Vanishes, Sabotage, Secret Agent enz.) vervangen door de versies van Video Film Express. Deze beschikken wel over gerestaureerd beeld en zijn ook niet duur.
Daar zal ik dan ook maar eens achterna gaan.
Omdat de dvd's helaas niet worden voorzien van making offs en andere extra's zoals het geval was bij de voorgaande twee boxen.
Ah zo, jammer.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hoi,
ik ben op zoek naar interessante collectieboxen van acteurs en actrices (met de oudere in het specifiek). Vanuit welke regio het verkrijgbaar is, doet er niet zoveel toe.
Deze bezit ik al:
- Bette Davis Collection
In de VS is nog een tweede box van Bette Davis uitgebracht, met daarin Marked Woman, Jezebel, The Man Who Came to Dinner, Old Acquaintance en de SE van What Ever Happened to Baby Jane.
Onder meer te koop bij Amazon.com.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Het worden weer dure maanden....
Eclipse (Criterion) komt in Januari met een box vroege Kurosawa's...
Masters of Cinema komt met de eerste Mizoguchi's (double feature)
BFI komt met een Naruse box....
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Het worden weer dure maanden....
Eclipse (Criterion) komt in Januari met een box vroege Kurosawa's...
Masters of Cinema komt met de eerste Mizoguchi's (double feature)
BFI komt met een Naruse box....
Heerlijk toch?
Kom maar op met die boxen. Ik moet alleen eerst tig andere films eerst bekijken, ik wil niet in een situatie komen dat er nog 100 dvd's op de stapel liggen waar ik heel lang over ga doen ze te bekijken.
Helaas door mijn werk heb ik niet heel veel tijd om naar nieuwe films te kijken, mijn vriendin wil ook aandacht en ben vaak gewoon te moe....
Dat laatste vind ik eigenlijk nog irritanter dan hoeveelheid films die op de markt worden aangeboden. 
Infected_
-
- 76 messages
- 51 votes
Kweet niet of ik het hier moet vragen maar eh.
Bestaat er geen dvd-box van Friday the 13th ? =(
Kan alleen maar de losse delen vinden of enkele losse delen. Bol.com heeft ze allemaal maar ja 7 x 9.99 euro.
Tog maar niet voor deze 14 jarige.. 
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Hoi,
Ik heb er zelf ook een heleboel.
Enige tijd geleden hadden ze bij Fame in de kalverstraat DVD-boxen voor 19,95 met boxen van Rita Hayworth,Mae West,Barbara Stanwyck,Ginger rogers en Marlene Dietrich.....
DVDboxen van James Cagney en Ronald Reagan zijn ook erg de moeite waard.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Toch maar even The Pinky Violence Collection even ophemelen! 
Wat een box!
4 totaal weirde, unieke, tijdsgebonden bad-ass Japanse films in 1 box met schitterende beeldkwaliteit en een commentaartrack voor elk van de films door expert Chris D. En dan ook nog eens in een schitterend vormgegeven box; een felroze Box met cool artwork (doet denken aan de poezies/vriendenboeken van de lagere school) en hip vormgegeven info over dit subgenre tussen opbergruimtes voor de discs... Plus een CD ingezongen door Reiko Ike. Beperkte oplage werd er gezegd, maar aangezien twee titels ondertussen ook individueel zijn uitgebracht, neem ik dat maar met een korreltje zout. Zouden meer labels maar zo veel aandacht aan hun releases besteden. Hulde! 
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Je reclame heeft gewerkt: ik heb hem zojuist besteld. De box ziet er geweldig uit, en het lijken me erg leuke films. Ik ben benieuwd. 
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Vandaag eindelijk ontvangen. De box ziet er indrukwekkend uit, qua artwork de mooiste box in mijn collectie denk ik. Ben benieuwd naar de films.
The Lexx
-
- 426 messages
- 3485 votes
http://img132.imageshack.us/img132/4620/s7300101ic6.jpg
mijn dvd boxsets 
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de box set Unseen Cinema - Early American Avant Garde Film 1894-194? Ik Twijfel er al een tijdje sterk over of ik deze aan moet schaffen. Lijkt me op zich een mooie toevoeging aan mijn collectie voor wat betreft de historische waarde enzo, en er zullen ongetwijfeld wat interessante filmpjes tussen zitten. Maar ik ben ook bang dat veel filmpjes de tand des tijds niet doorstaan hebben. Kortom, wat vinden jullie van deze box? 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Iemand bekend/ ervaring met de The Premiere Frank Capra Collection? Ik overweeg hem aan te schaffen.

Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Net 4 reviews mbt de box doorgenomen. Nogal een no-brainer aanschaf voor mensen die nog niets van Capra in bezit hebben, maar schijnbaar hebben slechts 2 van de 5 films in de box een upgrade gehad qua beeld en geluid (in vergelijking met oudere individuele releases). Dus als je al films van de man op dvd hebt, dan lijkt de box wat minder interessant te zijn. DVDTalk en DVDBeaver hebben de box oa onder de loep genomen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
... en fan zijn van Capra [/over obvious] 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
...of interesse hebben in het oeuvre van Capra inderdaad!