Dvd-boxen
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
ik was daarstraks in de Fnack aan het rondlopen en dat was de eerste keer dat ik zag dat er zoveel dvd-boxen waren.
nu wilde ik van jullie weten wat jullie de beste dvd-boxen vinden, welke heb je laatst gekocht, staat er meestal goed bonusmateriaal of niet, een dvd-boxmiskoop, welke wil je ons aanraden...
of misschien vinden jullie wel dat er van een bepaalde regisseur, acteur of genre geen box is gemaakt die ze wel zouden moeten maken.
meld het allemaal in dit topic !
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Er zou absoluut een Benicio del Toro-box moeten komen! En een Sidney Lumet-box! 
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Een kleine nota over the Back To the Future DVD Box:
De nieuwe is identiek aan de oude box, alleen hebben ze er nog een schijf louter extra's bijgepakt.
De nieuwe Star Wars Box is identiek als de vorige,
alleen hebben ze hier dan de bonusschijf weggelaten 
De box van Quentin Tarantino lijkt me allesinds geen meerwaarde : Pulp Fiction, Jackie Brown en From Dusk till Dawn.
Geen meerwaarde omdat het niet eens de special version van Pulp Fiction is.
Van mij mogen ze al een Tim Burton-DVD box maken,
met hopelijk een herproductie van Ed Wood
(Waar ik al heel lang naar loop te zoeken)
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Trilogy of the Dead dvdbox
De juiste versies en erg goeie kwaliteit. Bonusmateriaal is ook allemaal in orde. Zeker een aanrader.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes

Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Acteursboxen zijn vaak niks, omdat het over het algemeen zijn/haar grootste rukfilms zijn.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Alien Quadrilogy is een schitterende box en ik kan hem absoluut aanraden 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
In jouw geval, italian, zou je uiteraard de geweldige Godfather-box moeten aanschaffen! 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
DE GROOTSTE MAFIAFILMS-box 
die moet er zeker komen !
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Een David Lynch box, met al zijn films, kortfilms, reclamefilms, videoclips, alle Twin Peaks-afleveringen, alles ingeleid door hemzelf en mooi gepresenteerd, voor een klein prijsje. Dat zou ik wel willen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een box met Leones Dollar-trilogie (bestaat dacht ik nog niet), of met gewoon al zijn films, want zoveel zijn het er niet.
Box-aanrader: Monty's Enzyklo Pythonia. Mooie box met Monty Python and the Holy Grail, Life of Brian en Jabberwocky. Dat Jabberwocky in de box zit in plaats van The Meaning of Life vind ik nog altijd niet logisch. De extra's bij The Holy Grail zijn ook geweldig. Naast een leuk audicommentaar en een making-of zitten er veel typische Monty Python-nonsens dingen op. Zoals ondertitels geïnspireert door Shakespeare's Henry V (voor de mensen die de film niet leuk vinden), een legaversie van een scéne, een gebruiksaanwijzing voor kokosnoten en meer van dat soort onzin. Een van de leukste extras ooit dus.
Ook de LotR-trilogie Extended Editions en de Star Wars-box zijn goed verzorgd. Ook de moeite waard.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
The Gangster Collection -box is dik de moeite:
6 misdaadfilms met o.a. Jimmy Cagney, Humphrey Bogart,...
Alle films bevatten een kleine documentaire, een theatrical trailer, nieuwsfragmenten en een kortfilm uit die tijd, een inleiding, audiocommentaar.
Verder is de Wong Kar Wai box ook een mooie uitgave.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
The Godfather-box is natuurlijk ook erg goed, met verwijderde scenes (altijd interessant bij zo'n legendarische film om te zien wat er uit geschrapt is) en zeer goede audiocommentaar van Coppola.
En de Riget-box van Lars von Trier vind ik ook geweldig, niet gigantisch veel extra's maar wel becommentarieerde scenes door de regisseur zelf, waarbij hij ze zelf voor het eerst in tien jaar nog eens opnieuw ziet en zich luidop schaamt, erg leuk (en onnodig, hoewel hij zo radicaal van stijl veranderd is sindsdien dat ik me wel kan voorstellen dat hij die periode graag zou uitwissen, hoe geniaal ik ze ook vind). Een lang interview met von Trier toen hij Dancer in the Dark aan het maken was staat er ook op, erg interessant want ik kan me niet herinneren hem ooit iets over zichzelf te hebben horen vertellen, dat doet hij daar dus wel, al blijft hij erg terughoudend. En dan nog een hoop hilarische filmpjes erbij. Maar het belangrijkste is dat de serie zo geniaal is natuurlijk
.
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
Even commentaar over de Batman-Box;
De films zijn volgens mij Digital ge-remasterd,
waardoor alles NOG donkerder is (kunnen vergelijken met beelden uit de trailer en effectieve film)
Dit is toch wel een minpunt, sommige scenes zijn té donker.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Er moeten boxen komen van Everwood!!!
Dan heb ik het over Nederland, want Amerika is er wel al één van uit.
Voor de rest is wel veel te vinden op boxen vind ik.
mijn verzameling:
Dawson's Creek seizoen 1 t/m 6
Gilmore Girls seizoen 1 t/m 3
The O.C seizoen 1+2
Smallville seizoen 1
Full House seizoen 1+2
Twin Peaks seizoen 1
Lost seizoen 1
En de hele box van friends.
Ik wil nog de twee boxen van One Three Hill, Charmed, Alien, Buffy, 24, en eigenlijk nog wel meer 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Nu is er toch ook zo een rode Godfather box. Wat is het verschil eigenlijk met die zwarte box?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Een box met Leones Dollar-trilogie (bestaat dacht ik nog niet), of met gewoon al zijn films, want zoveel zijn het er niet.
Die bestaat wel. Ik weet niet waar, maar ik dacht me te herinneren dat Diesel die ooit eens had gekocht, dus zou je hem anders moeten vragen. 
Nu is er toch ook zo een rode Godfather box. Wat is het verschil eigenlijk met die zwarte box?
Heb je misschien een link? Heb namelijk hier nog niet van gehoord. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die bestaat wel. Ik weet niet waar, maar ik dacht me te herinneren dat Diesel die ooit eens had gekocht, dus zou je hem anders moeten vragen. 
Misschien in Amerika of zo, maar het liefst heb ik ze met NL-ondertitels.
Kaffeefiltjer
-
- 543 messages
- 0 votes
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/781852
Het gaat echter volgens mij over een site die zelf exclusieve box-hoezen maakt?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Wij Queen fans zeuren al jaren om DVD box sets 
Per tour kan d'r zo een 4 DVD set worden uitgebracht.
Maar goed even over films.
Ik vind de Indiana Jones box set geweldig! de Fawlty Towers box set bevat de door mij meest gedraaide DVD's en voor cabaret liefhebbers kan ik de Youp Van't Hek box set aanraden!
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
The one ring;
Enkel a fistful of dollars heeft geen NL subs, volgens mij.
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
Alle Warner boxen; zien er altijd zeer mooi uit, de films zijn altijd uitstekend gerestaureerd, en er staan meestal altijd zeer interessante extra's op.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Disney SE's zijn natuurlijk altijd het beste, maar tv-serie boxen zijn echt mijn favo. Ze zijn altijd erg mooi en leuk versierd en alles, jammer alleen dat het aantal extra's op zo'n box weer miniem is. 4-disc DVD van Titanic kan je nergens voor een redelijke prijs halen, dus als iemand een tip heeft 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Volgens mij nergens zo goedkoop als hier.
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
voor de Tarantino-fans heb ik in het reclamefoldertje van de kruidvat gezien dat er een Tarantino-box te koop is !
met de volgende films:
Reservoir dogs-True romance-Pulp fiction-Killing zone-Jackie brown-From dusk till dawn-Kill bill vol 1 en Kill bill vol 2
allemaal voor 49.99 !
dat is zo ongeveer 6 euro per film
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Maar wel de goedkope (mindere) uitgaves van Pulp Fiction en Reservoir Dogs. Van From Dusk Till Dawn en True Romance komen ook nog wat betere S.E. uitgaves en Kill Bill krijgt nog een re-release in de bioscopen als film van 3,5 uur dus daar komt ook nog een mooie release van uit.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Space / science-box met films als 2001: A Space Oddesey, 2010: The Year we Make Contact, Red Planet en Solaris.