- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Het grote dvd-weggeef topic
Het grote dvd-weggeef topic
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat een onzin zeg. Henk heeft zijn naam op nummer 21 gezet, dus is hij de gelukkige.
Juist!
Ook juist.
Er bestaat nog zoiets als onderling overleg.
Gefeliciteerd Henk. 
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Stinissen!
(@ aegron: Frantic inmiddels ontvangen?)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja inderdaad, de DVD moet gewoon naar Henk gaan 
Gefeliciteerd Henk 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Heb je soms nog niet genoeg films gezien stinissen? 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Gefeliciteerd Henk! Lijkt me niet meer dan normaal dat hij gewonnen heeft toch?
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Pff waar gaat dit nog om. Als ie op 18 was gevallen had ook niemand wat gezegt. Het is nog steeds een lijst met nummers waar iedereen mee kon winnen. We zijn niet allemaal paranormaal begaafd dus zo kon er ook niemand winnen. Weer iets waarom ik niet trots ben om in Nederland te wonen. Niks wordt iemand anders gegund. Stinissen had al een dvd gewonnen en gelukkig als iemand die dvd echt had willen hebben zijn we niet te arm om hem te kopen.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Naar Henk dan maar?
Dan hoef ik verder niets meer te doen, en hij heeft uiteindelijk als eerste voor nummer 21 gekozen en is wat mij betreft de winnaar, vandaar dat onprettige gevoel over het vallen van dit nummer.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wat een onzin zeg. Henk heeft zijn naam op nummer 21 gezet, dus is hij de gelukkige.
@ U-96: jij kan niet zomaar even gaan bepalen wat normaal is en wat niet.
Zijn jullie opeens paranormaal begaafd ofzo? Ga je schamen.
Dat ik niet aan die lijst had mogen zitten besef ik me helaas ook wel, maar kom op, het maakt niets uit waar je nummer staat, want de kansen zijn wiskundig gezien gelijk verdeeld (zoals salvatore al zegt). Dat stinissen dan toevallig op een nummer stond dat ik had gewijzigd, heeft er niets mee te maken of hij wel of niet gewonnen heeft. Als het lootjes waren, lag het toch wel anders nietwaar?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Om misverstanden te voorkomen, ik gun het stinissen van harte en ik zit er ook niet mee dat ik nu de winnaar niet ben. Ik ga echter niet mijn excuses aanbieden voor zoiets onbenulligs. Dat idee van zomaar ergens je naam neerzetten vind ik toch onzin.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bovendien zijn er na het plaatsen van mijn lijst nog 3 bijgekomen met dezelfde opbouw. Niemand die het terugzette en toch zeiken dat nummer 21 eruit kwam. Hypocriet hoor.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Weer iets waarom ik niet trots ben om in Nederland te wonen. Niks wordt iemand anders gegund.
Aparte opmerking in het 'DVD-weggeef topic' waarin mensen die elkaar niet kennen zomaar dvd's geven. Het lot wordt echter bepaald door een roulettetafel en het principe/leuke daarvan is dat je zelf een nummertje kan kiezen. Zo werkt dat spelletje nu eenmaal.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Ik ga echter niet mijn excuses aanbieden voor zoiets onbenulligs.
Ook niet nodig.
Jij en salvatore missen mijn punt. Sommige mensen geloven nu eenmaal in een lucky number en 21 was blijkbaar die van Henk. Jij vindt dit complete onzin, prima. Hij en anderen niet. Dat heb je maar te respecteren en dat deed jij dus niet. Daar gaat het dus om.
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Ik vind dat de dvd gewoon naar Henk moet gaan en niet omdat ik hem persoonlijk ken maar hij zet niet voor niets zijn naam bij nummer 21. Daar zal hij vast wel een reden voor gehad hebben....
Maar wie de dvd nu krijgt in ieder geval van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Alle berichten nog eens gelezen. Het volgende wil ik zeggen:
Ik bied mijn excuses aan aan blabla. Begrijpelijk dat het vervelend is dat hij op dat ene nummer viel.
Dat ik die lijst heb veranderd was puur om het feit dat ik het overdreven vind dat er na een hele willekeurige lijst opeens mensen hun naam ergens anders neer gaan zetten. Maargoed, als dat de spelregels zijn dan accepteer ik dat en zal ik me er voortaan ook aan houden.
Feitelijk gezien was ik de winnaar, maar ik vind het prima dat stinissen de DVD gewonnen heeft, ik ging de 'fout' in. Maar zoals ik al zei, niemand heeft mijn nieuwe lijst veranderd, en toch wordt er tegen mij geklaagd achteraf. Ik zeg eerlijk dat ik daar wel van baal.
Lootjes blijven het beste. 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Aparte opmerking in het 'DVD-weggeef topic' waarin mensen die elkaar niet kennen zomaar dvd's geven. Het lot wordt echter bepaald door een roulettetafel en het principe/leuke daarvan is dat je zelf een nummertje kan kiezen. Zo werkt dat spelletje nu eenmaal.
Waar, maar dat roulette spel is iets wat achteraf is vastgesteld om een winnaar eruit te halen. Het begon allemaal gewoon met een lijst die oplopend was. Ik begrijp waarom u-96 de lijst weer normaal deed, omdat sommige hun nummer ergens tussen proppen zodat de rest de gaten moeten opvullen. Gewoon om het wat makkelijker te maken voor de rest.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
De dvd gaat naar Henk, hij had als eerste voor nummer 21 GEKOZEN en ik heb het wiel maar 1 keer laten draaien en daar kwam 21 uit.
Hij is voor jou Henk!!
Genoeg gediscussieerd hierover en voortaan niet meer de gekozen nummers van anderen veranderen, dat geeft alleen maar onenigheid en dat is het niet waard.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Begrijpelijk dat het vervelend is dat hij op dat ene nummer viel.
Dat is mijn geluk 
Geen excuses nodig trouwens, dit soort dingen kunnen gebeuren.
Toont maar weer eens aan dat toeval niet bestaat.

Ja, maar daar is blabla te lui voor. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes

dank u
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Omdat ik ook niet de beroerste ben gooi ik er weer een dvd tegen aan. 
Lawrence of Arabia 2-disc
Zondag de 16 de uitslag 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
1. BlueSword
2. Roosky
17. Maikeru
28. Alastor
Eindelijk weer iets waar ik interesse in heb 
Quentin