- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?
Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Wtf
Waar haal je dat geld vandaan ?
heb je geen andere hobby's ? Met mijn salaris vind ik het al knap als ik elke maand 4 films kan kopen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Wtf
Waar haal je dat geld vandaan ?
heb je geen andere hobby's ? Met mijn salaris vind ik het al knap als ik elke maand 4 films kan kopen.
Niet iedereen werkt bij de Albert Heijn.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Albert Heijn betaald nog altijd het best uit van alle supermarkten...
Werk jij er Vascago?
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik denk gemiddeld zo'n 4 per maand. Deze maand staat de teller echter op 7.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nou, ik koop niks meer, althans dat roep ik wel vaker....
Ik moet nog zeker iets van 150 dvd's hier thuis bekijken uit mijn dvd verzameling van 1176 stuks... :S
Bovendien heb ik daarnaast nog de cineville pas wat mij onbeperkt toegang geeft tot de beste filmtheaters in dit land. Ik wacht zeker tot kerst in ieder geval.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Volgens mij geef ik vrij veel uit aan dvd's. Dat wil zeggen dat bijna elke cent die ik verdien uitgeef aan dvd's.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik koop eigenlijk over het algemeen niet zo veel DVD's/Blu-Rays, meestal gaan ik ze lenen in de bib of download ik een film. Ik koop gemiddeld iets van een 5 à 10 DVD's per maand en ik heb tot nog toe 2 Blu-Ray's gekocht.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Ik koop alleen films die ik ook echt wil hebben. Zomaar een film kopen waar ik niks van af weet of het een goede film is of niet doe ik niet. Maar meetstal zijn het er een stuk of 9,10 per maand
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik koop eigenlijk over het algemeen niet zo veel DVD's/Blu-Rays, meestal gaan ik ze lenen in de bib of download ik een film. Ik koop gemiddeld iets van een 5 à 10 DVD's per maand en ik heb tot nog toe 2 Blu-Ray's gekocht.
Ondertussen zijn het er ook veel meer geworden, ik denk dat ik er nu iets van een 30 à 40 per maand koop plus een hele hoop video's.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11856 votes
Ik koop er rond de 20/30 in de maand. De meeste nieuw, maar meestal ook wel een aantal via Marktplaats. Helaas krijg ik een steeds grotere kijkachterstand...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik koop alleen dvd's die me echt leuk lijken, en niet omdat er toevallig weer een aanbieding is van 5 voor €10 o.i.d., en ik dus maar dvd's moet kopen omdat het zo goedkoop is. Zie je zo vaak; dat mensen zich laten verleiden door koopjes.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ongeveer 1 of 2 jaar geleden kocht ik best wel veel dvd's. Elke week had ik wel 5 nieuwe films in huis, toen was het dus 20 per maand.
De laatste tijd koop ik niet zoveel meer, een van de redenen is dat ik.. uhm eigenlijk is daar geen reden voor. Maar ik ben nu bezig met import dvd's bestellen en heb op een aantal sites ook grote bestellingen staan. Ik moet natuurlijk wel iets te doen hebben in de vakantie, want ik denk dat het een regenachtige zomer gaat worden..
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Je hebt mazzel Bart Simpson dat ik te laat was met quoten. Je bericht van zonet waarin je de 'teller' van DeCol (zie bericht beneden/boven) letterlijk nam was hilarisch
.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Je hebt mazzel Bart Simpson dat ik te laat was met quoten. Je bericht van zonet waarin je de 'teller' van DeCol (zie bericht beneden/boven) letterlijk nam was hilarisch
.

thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik koop alleen dvd's die me echt leuk lijken, en niet omdat er toevallig weer een aanbieding is van 5 voor €10 o.i.d., en ik dus maar dvd's moet kopen omdat het zo goedkoop is. Zie je zo vaak; dat mensen zich laten verleiden door koopjes.
Idd, dat begrijp ik ook nooit.
Zie je mensen met hele stapels naar de kassa lopen, louter omdat ze afgeprijst zijn.
Ook topics hier als "wie heeft de meeste dvd's" vind ik vrij overbodig.
Regelmatig krijg ik daar dan ook het gevoel dat users onderhand dvd's gaan aanschaffen om er ook maar zoveel mogelijk te hebben en dat te kunnen mededelen. Erg interessant. Gaap!
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ja, je hebt inderdaad wel gelijk maar ik kijk geregeld gewoon eens online voor de 5 voor 10 actie en kijk ik even de trailer, en naar de score en commentaren op Moviemeter. Lijken die me leuk, dan pak ik hem wel mee. Bij die actie heb je ook een ruime keuze . 17 pagina's met 30 dvd's is toch redelijk veel hé. Vind het een goed alternatief.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ikzelf ben nog maar net begonnen met het aanschaffen van dvd's en zit nu aan 14.

Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
JDS net zoals jou heb ik ook nog maar een kleine collectie, en heb deze maand al 10 dvd´s gekocht en met sinterklaas voor de boeg, had bij de surprises lijstje een paar dvds gevraagd 
benthe
-
- 470 messages
- 267 votes
Ik koop er misschien 10 per jaar haha. Downloaden is mijn holy grail, of op tv kijken, of in de bioscoop..
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Pindakaasde eerst ook alleen maar, nu kijk ik elke maand steeds meer dvd's uit mijn eigen collectie. Die dan ook blijft groeien. Ik koop er 10 per maand ongeveer.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
327 dvd's in bezit, ben begin dit jaar begonnen met m'n goede voornemen om dvd's aan te schaffen ipv dat geknoei met die pindakaas. Dus dat is gemiddeld genomen zo'n 65 dvd's per maand, maar 90% is 2e hands (waarom nieuw kopen wanneer je ze haast in nieuwstaat kunt krijgen via bepaalde adressen, toch? ).
Moet er alsnog veel voor doen om het geld ervoor bij elkaar te krijgen. Met een dure hobby als games ernaast en veel uitgaan is het toch behoorlijk lastig om financieel gezond te blijven
maar met m'n beginnende handeltje gaat dat heel lekker tot nu toe (legaal!) 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
65 per maand is echt een enorm aantal
. Maar 2e hands scheelt wel bakken met geld bij z'n getal.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad, scheelt gewoon minstens de helft. Daarnaast maakt het ook niet zo veel uit zolang er maar meer geld binnenkomt dan eruit gaat
.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
65 is wel echt een hoop inderdaad, of het nou nieuw of 2e hands is haha!
Bij mij zelf gaat het in golfjes steeds.. krijg ik weer even een dvd aanval en koop of ruil ik er 20/25 in een maand, en dan weer even een rustige maand waarin ik bijna niets koop of ruil.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Jeetje, 65 per maand. Heb je eigenlijk wel ruimte om alles op te bergen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het gaat nog net
. Maar als je net begint met films kopen heb je altijd een grote lijst met films die je echt wilt hebben dan. Die word nu natuurlijk steeds kleiner, dus het is een dalende lijn 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ik snap nu meteen waarom jij zo'n grote achterstand heb
.
Pipoo!
-
- 446 messages
- 2635 votes
65 vind ik toch wel erg veel. Heb nu een kijkachterstand van 63 films en dat krijg ik echt even nog niet weg, vandaar dat ik nu nog maar 5 á 10 dvds per maand koop. Eerst rond de 20 per maand.