• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.900 votes
Profile

Hoeveel dvd's kopen jullie gemiddeld per maand?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Sander2 wrote:

(quote)

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Welke films?

Via moviemeter van Quentin

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Afhankelijk van hoeveel dvd's ik per maand kijk.

De films die ik minder vind worden verkocht.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

uhm... gemiddeld 6 ofzo, maar ik verdien ook niet zoveel centjes. Nou ja, ik verdien helemaal geen centjes. Kijk mijn moeder wel vaak lief aan als ik een filmpje wil huren, hehe.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Vrouwen..

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

verdere uitleg?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

gemiddeld 5 tot 10 per maand schat ik, soms kan dat ook wel eens meer of minder zijn.. hangt er vanaf

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Verschilt bij mij ook per maand, ligt er maar net aan hoeveel ik te besteden heb en natuurlijk is de ene dvd duurder dan de andere dus dat moet ook nog meezitten.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Verschilt. Soms 1 grote box in 1 of 2 maanden tijd, soms 11 dvd's op 1 dag.

BV: Ik probeer nu mijn Band of Brothers 5 dvd box te verkopen, want ik ga de 6 blu-ray tinbox van BoB kopen binnekort

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Momenteel zit ik op gemiddeld 30 DVD's per maand.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

ca. 5 per maand.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Ligt er een beetje aan hoe ikmet mijn geld zit.. maar meestal rond de 10 films..

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11856 votes

Meestal zo rond de 20, wat natuurlijk in sommige maanden meer is, en in andere maanden weer minder.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Elke week 10 bij Goods4U en dan nog wat losse bij andere winkels als ik een leuke aanbieding zie liggen. Verder ook nog wat via de ruil.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

De laatste 4 weken even niets. Soms tussendoor een dvd'tje voor €5,- maar daar blijft het bij.

In die 4 weken tijd heb ik wel mooi €125,- gespaard Alleen maar door even geen dvd's te kopen. Ik hoop dat ik rond de €200,- zit over 3/4 weken. Dan heb ik lekker veel voor de lange vakantie

En mijn vader gaat in de vakantie ergens heen, dus dan krijg ik denk ik ook wel een kleine €50,- om de vakantie door te komen!

Ik ben van plan om met het geld vuurwerk + simpsons seizoenen te kopen!

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11856 votes

Vuurwerk heb ik altijd gratis, ik werk met oud en nieuw bij de plaatselijke vuurwerkhandel, dus krijg altijd een hoop mee. Ik heb er alleen helaas geen tijd voor, dus het meeste gaat naar mijn broertje.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

Vuurwerk heb ik altijd gratis, ik werk met oud en nieuw bij de plaatselijke vuurwerkhandel, dus krijg altijd een hoop mee. Ik heb er alleen helaas geen tijd voor, dus het meeste gaat naar mijn broertje.

Vorig jaar, toen (ik) we het vuurwerk al gekocht hadden en onderweg naar huis waren, kwam er iemand aan rennen met een hele doos vol sier & knalvuurwerk t.w.v €150. Ze zijden dat we dat vergeten waren, dus we namen het maar aan.

Maar het was niet van ons, ze hadden een ''foutje'' gemaakt...

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

euhm inclusief boxsets kom ik gemiddeld op zo'n 10 a 20 in de maand.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

The Lexx wrote:

euhm inclusief boxsets kom ik gemiddeld op zo'n 10 a 20 in de maand.

Ook als je diemaand weinig geld hebt?:P

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Lui wrote:

Waarom heb je er geen tijd voor dan?

Stuk of twintig/derig denk ik. Ik ben ook wel een liefhebbe van boxjes, dus dan krijg je er gelijk meer in 1 keer.

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Ook als je diemaand weinig geld hebt?:P

Ja, maar ik begin op het het punt te komen dat het meeste dat ik origineel wou hebben hier origineel heb staan dus de aankopen staan op een lager pitje.

ik kocht vroeger minimaal 20 dvds in de maand.

Ik heb niet zo'n last van de recessie, mezelf net een ps3 kado gedaan en met mijn beamert is dat blu-ray erg mooi.

tukkerstein

• 2214 messages
  • 3465 votes

Meestal twee per maand, ik heb een tijd heel veel dvd's voor mijn doen gekocht waardoor ik nu een aardige collectie van 60-70 stuks heb, maar het wordt een beetje te duur.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11856 votes

Bart Simpson wrote:

(quote)

Waarom heb je er geen tijd voor dan?

Sorry voor de late reactie, ik heb er geen tijd voor omdat ik werk op oudjaarsdag. Ik heb dus alleen 's avonds om 12 uur de tijd, maar dan heb ik er niet meer zo'n zin in.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

10 tot 20.

tussen de 5 en 10

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Ik denk dat ik er zo'n 2 per maand koop, de meeste films die ik zie zie ik op tv

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Gemiddeld denk ik een 4 per maand maar ik koop meestal ook geen films boven de 10€. Voor de rest probeer ik de kosten wat te beperken maar ik rook niet, drink me nooit elk weekend straalbezopen dus ik heb er nooit echt geen schuldgevoel over

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Afgelopen twee maanden in totaal zo'n 75 stuks gekocht, maar ga wel een beetje minderen. Ik ga eens wat geld achterhouden om een beamer/nieuwe tv aan te schaffen.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

De maand Mei ook weer genoeg gekocht, 62 films gekocht.

Vascago

• 4798 messages
  • 3588 votes

Die Hard,Willis wrote:

De maand Mei ook weer genoeg gekocht, 62 films gekocht.

Wtf Waar haal je dat geld vandaan ? heb je geen andere hobby's ? Met mijn salaris vind ik het al knap als ik elke maand 4 films kan kopen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.