- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- De grootste miskoop
De grootste miskoop
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Bruce Campbell: Why are you torturing me like this, WHY?!
geweldig
kimde
-
- 54 messages
- 10 votes
hmmmm Rear window uit 54 willen en dan met je domme kop die uit 98 meenemen .....zucht ja te dom
zo had ik per ongeluk cruel intensions 2 te pakken ipv 1 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik nam ooit eens Brazil (1984) mee op de gok, maar dat bleek een verschrikkelijke miskoop. (1,5*) 
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Ik nam ooit eens Brazil (1984) mee op de gok, maar dat bleek een verschrikkelijke miskoop. (1,5*) 
Dan moet je maar eens die van 1985 proberen. Die is echt stukken beter 
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
The Godfather-box (wie wil em hebben voor 5 euro)
Pulp Fiction
Alien (Quadrilogy box)
Tokyo Story
Seven Samurai
Ikiru
A wonderful life
Echt helemaal niets aan. Overdreven gedoe. Geen echte goede actie- of lachfilms waar ik van hou zoals Karatekid, De Zeemeerman, de dunne en de dikke, Stefke Segal, Look who's talking, Police Academy (vooral Mission to
Moskau). Ik vindt ook fillems met outoos leuk omdat ik daar ook in handel (Tojotaa en Mersedes; geen BMW want dat is Bei Mercedes Weggeworfen).
Je kunt trouwens de films die ik hiero noemde ook bei me afhaale voor in totaal 20 euro. Ik woon bij Maastricht (A2, afslag Gronsveld en dan direct weer naar rechts: Vinkenslag).
Cadillac Man
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
'Pulp Fiction' en 'it's a wonderful life' beschouw je als één van je grootste miskopen, je geeft ze 5* en verkoopt ze daarna voor een spotprijs?
Nou ja, ik weet zeker dat het je wel gaat lukken.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Gewoon negeren. Roger maakt een (zeer slecht) grapje.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
The Good Thief, gekregen van moeders, dus in feite haar miskoop. Wat een drama...
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
Oh oh, wat heb ik aangericht. Zouden mijn opmerkingen van vanmorgen vroeg echt een grap zijn. Komop zeg, het lag er toch duimen dik op.
"ik vindt" met dt; "fillems"; klassiekers afkraken en dan de meest grote prullen van films noemen. En ik woon ook nog op Vinkenslag (in heel Nederland bekend) en noem me "cadillac man"? Dat is toch wat veel van het goede.
Inmiddels heb ik toch vier persoonlijke mails ontvangen waaronder een aantal mensen die de films willen kopen. Ik kan ze helaas niet persoonlijk mailen omdat het emailadres verborgen is. Langs deze weg dan:
Alle genoemde fillums zijn niet te koop.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zeer grappig, Roger. Je moet komiek worden.
roger
-
- 206 messages
- 55 votes
@ Hannibal: ok ik was wel erg melig toen ik mijn berichtje schreef. Kon niet slapen en dan krijg je zulke penne-vruchten.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Hoe respectloos
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inderdaad, hoe respectloos een mening niet accepteren. 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Inderdaad, Magnolia eruit tegen Unforgiven. Belachelijker moet het niet worden. 
Zoals dit bijvoorbeeld bij de knock out scenes 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je hebt gelijk, hypocriet moment van mij. Mijn excuses, ik zei niks.

mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Inderdaad, hoe respectloos een mening niet accepteren. 
Haha bedankt 
En ja we maken allemaal wel eens die fouten als ik The Evil dead 5 sterren had gevonden en iemand kraakt hem af dan zou ik er ook wat van zeggen ( bijvoorbeeld )
Heb daar toch in het verleden problemen mee gehad , maar heb me inmiddels alang anders opgesteld om zo dan maar over die rare stem of uitspraak heen te kijken.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Geeft niks hoor Naomi, 
als ik The Evil dead 5 sterren had gevonden en iemand kraakt hem af dan zou ik er ook wat van zeggen ( bijvoorbeeld )
Inderdaad, het is niet altijd leuk wellicht dat je niets kan zeggen zonder weerwoord. Maar ik vind de essentie van zo een forum toch om af en toe over dingen te kunnen discuseren.
Als ik hier bijvoorbeeld zou posten dat ik een film als "The Godfather" een miskoop vond (niet dat ik dat vind hoor, het is een voorbeeld). Dan zou ik ook verwachten dat mensen me daarop aanspreken, en zou ik het ook niet erg vinden. Gewoon een eigenschap van een forum.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Inderdaad , en alls je gewoon een goede argumentatie geeft zou niemand er verder wat van zeggen.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Baseketball.
Ben een grote fan van South Park, maar Matt Stone en Trey Parker zijn geen acteurs....hele flauwe humor ook.
YuLaw16
-
- 605 messages
- 976 votes
Tokyo Story
Seven Samurai
Ikiru
hoi heb je deze nog?
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes