• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

De grootste miskoop

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Ik weet niet of dit topic door de keuring heenkomt en dat ie meteen op slot gaat, maar volgens mij is ie er nog niet en is het wel even een mooi topic:

Volgens mij heeft iedereen wel eens een film gekocht, een impuls-saankoop, die ontzetten bleek tegen te vallen. Ik heb een top 3 samengesteld voor mezelf:

1) Reservoir Dogs:

Ik had net een aantal Tarantino films gekocht en vond ze allemaal in ieder geval de moeite van het kopen wel waard. Tot ik RD zag, wat een tegenvaller. Ik vond vooral hoe die bloedende Tim Roth en die verminkte politieagent (en de scene ervoor) niet leuk om naar te kijken, Ik heb een schurfthekel aan dat liedje van George Baker. De hele stijl, vond hem wat te "rauw".

2) American Pie: The Wedding:

Na een eerste deel waar ik non-stop om in een deuk heb gelegen, een tweede deel wat minder non-stop humor had, maar een aantal grote grappen die weer beter waren, verwachte ik nogal wat van The Wedding. Daar kun je echt wat van maken!

Viel dus tegen, hij was veel te grof, de film werd gedragen omdat ie zo grof was en niet omdat de grappen goed waren. Ik heb hem weggegeven en een stevige middaglunch cadeau gekregen toen!

3) The Firm: Had ik vroeger ooit gezien, vond hem toen wel spannend. De film zat heel erg snel en flitsend in mijn hoofd. Maar in het echt was ie dus beretraag, stomm piano gepingelmuziek. Een pluspuntje vind ik dan wel weer het verhaal. Maar er moet heel wat gebeuren wil deze film weer eens uit de kast pakken!

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

-The body met Antonio Banderas.

-Deathwatch

Alle films die ik in Turkije gekocht had. Hoesje is mooi, maar de (illegale) films zijn van slechte kwaliteit en je zit ook nog eens met Turkse ondertiteling. Maar ja, de films waren hier nog niet eens in de bios.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

The Big Lebowski voor 1 euro... Heb er nog steeds spijt van .

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

HAHA, waar heb je die in godsnaam voor zo'n idioot laag bedrag gekocht???

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Dat zal denk ik wel de dvd van The Ice Storm zijn. Een zeer goede film maar op een matig schijfje gezet. De achterkant vermeld Dolby Digital Surround maar in werkelijkheid is het MPEG 2.0 Stereo. Dat kan tegenwoordig echt niet meer

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

V wrote:

HAHA, waar heb je die in godsnaam voor zo'n idioot laag bedrag gekocht???

Crappy video op de rommelmarkt .

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

La haine. Een zware tegenvaller waar ik veel meer van had verwacht. Gelukkig heb ik hem met gering verlies door kunnen verkopen.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Mijn grootste miskoop is natuurlijk deze film.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Diesel wrote:

Mijn grootste miskoop is natuurlijk deze film.

Auw, what were you thinking, of had je toen deze site nog niet ontdekt.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Ik heb de film toegevoegd en ik was de eerste stemmer.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Diesel wrote:

Ik heb de film toegevoegd en ik was de eerste stemmer.

Je had hem dus gewoon blind gekocht of zo? Je had toch even op IMDB kunnen kijken. Je gebruikt hem nu als onderzetter neem ik aan

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Het is toch wel mooi om een DVD in je bezit te hebben als maat voor een perfecte 0.5 ster film. Dit is ook zo'n fraai exemplaar.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

PatrickL wrote:

Je had hem dus gewoon blind gekocht of zo? Je had toch even op IMDB kunnen kijken. Je gebruikt hem nu als onderzetter neem ik aan

Ik ben het niet altijd eens met imdb als het om films gaat en ik dacht: hoe slecht kan de film nou zijn?? behoooorlijk slecht dus..

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Dune. Ik kocht hem en zag hem later bij een vriend, ik vond het helemaal niks. De film blijft voor altijd in het plastic vrees ik (wel een mooie hoes trouwens )

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

The Big Lebowski behoort toch wel tot mijn grootste miskopen.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Hellraiser III

Achterlijk dat je een dvd koopt die je nooit, maar dan ook nooit zult bekijken. Maar ja, het staat ook raar als je deel I, II, IV, V en VI wel op de plank hebt staan

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Hier ligt wel een stapeltje miskopen of exemplaren die ik heb 'gekregen', zoals: Jigsaw Man, The Evil of Loch Ness...

Ik leg ze achter de andere DVD's, zodat die in de kast niet naar achteren kunnen schuiven.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

jassonn wrote:

The Big Lebowski behoort toch wel tot mijn grootste miskopen.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Saturday The 14th en Saturday the 14th Strikes Back - verschrikkelijke horror komedies die ik tegelijkertijd besteld had. Uit bijna 900 DVDs is dat denk ik mijn grootste miskoop.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Ik heb eens Born to Win gekocht met Robert De Niro. Zijn naam prijkt op de voorkant en de achterkant vermeldt prijzenswaardig zijn grandioze rol. Leuk dat hij maar 2 minuten mee doet

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Even zien : switchback ( nog niet kunnen uitzien wegens te onboeiend ) , the fifth element ( geen erg slechte film maar nader gezien was hij geen dvd - aankoop waard , dvd -uitgave was ook niet vet), er zullen er nog wel een paar zijn waar ik niet kan opkomen ...

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

The Man Next Door...

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Tha Eastsidaz.

Maar ja kan je spreken van miskoop als je de film voor 2 Eu hebt gekocht…

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Dumb and Dumber, één van mijn eerste DVD's. Vond hem toen wel leuk, maar daar ben ik op teruggekomen...

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Diesel schreef:

(quote)

Believe it!!

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

T®inity wrote:

The Man Next Door...

Jij ook al.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Brooklyn wrote:

Dune. Ik kocht hem en zag hem later bij een vriend, ik vond het helemaal niks. De film blijft voor altijd in het plastic vrees ik (wel een mooie hoes trouwens )

Ahum... Uche uche...

TVGids

• 207 messages
  • 0 votes

T®inity wrote:

The Man Next Door...

Ja dat is zeker wel de ergste miskoop!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeg dat wel TVGids

cr_ix

• 285 messages
  • 0 votes

Niet zo zeer een miskoop van mezelf, maar voor Sinterklaas heb ik vorig jaar "Mexico City" gekregen. Bagger!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.