- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- De grootste miskoop
De grootste miskoop
xangadix
-
- 1618 messages
- 4501 votes
The Marksman. Uit de exrentalbak, maar wat een ^@*$^&@ film!
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
-b 13 (1 of andere franse film)
-killer bee
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
A Fish Called Wanda was 10 euro weggegooit, Junior Bonner 2,50 weggegooit, Titus 3 euro weggegooit, Earthquake 3 euro weggegooit, Hercules in New York 3 euro weggegooit, cyborg 1 euro weggegooit. Barbarian 1,50 weggegooit en Ocean's 12 ooit 15 euro weggegooit.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
- The Unborn
Afschuwelijk.
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
Lawrence of Arabia (was namelijk alleen disc 1 en in de superbit blijken er er twee te zijn, tja... Bravo...)
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Haha wel meerdere
* House of Blood
* Submerged
* Mortuary
* Guilty by association
* Adrenaline
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Haha ohja! Die kan ik ook nog aan mijn lijstje toevoegen
Gekocht voor €1,50 haha
Belandde dezelfde dag nog in de prullenbak 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
cyborg 1 euro.
WAAR?? 
Maar waarom weggegooit? toch zonde. Kan je ze net zo goed verkopen op een markt en zo verdien je weer wat centjes voor een andere film.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
WAAR?? 
Maar waarom weggegooit? toch zonde. Kan je ze net zo goed verkopen op een markt en zo verdien je weer wat centjes voor een andere film.
Hij was op videoband. Dan wil echt niemand hem kopen. En ik heb hem nog niet weggegooit, ik wacht totdat ik er iemand anders blij mee kan maken. Die weggegooit stond ervoor dat ik die euro heb verspilt.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ooh ik dacht dat je de dvd voor 1 euro had.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
-b 13 (1 of andere franse film)
Je zegt nog altijd dat je het een goede film vond.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
ik heb hem herzien ja, en daarvoor vond ik hem niet zo leuk, toen had ik ook dat bericht geplaatst.
maar na herziening heb ik hem 3 sterren gegeven en toen beviel hij me toch beter.
ik vind een miskoop als ik ze 2,5 sterren of minder geef, want ik wil alleen top films in me collectie 
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Mijn grootste miskoop is zonder twijfel 'House of 1000 Corpses', best wel een onverwachte ontgoocheling.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Astroid, wat een schijtfilm. Maarja, je moest toch wat voor de 5 voor 10 actie bij FRS.
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Syriana. Werkelijk geen touw aan vast te knopen!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
A Fish Called Wanda was 10 euro weggegooit, Junior Bonner 2,50 weggegooit, Titus 3 euro weggegooit, Earthquake 3 euro weggegooit, Hercules in New York 3 euro weggegooit, cyborg 1 euro weggegooit. Barbarian 1,50 weggegooit en Ocean's 12 ooit 15 euro weggegooit.
Cyborg datvind iknou zonde had je ook aan mij kunnen geven inplaats van weg te gooien haha.. ik waardeer van damme wel.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Grootste Miskoop:Black ninja.. is de enige film die ik daad werkelijk uit gezet heb,, heb nog veel andere bfilms moetenaanzien maarwel uitgekeken deze was echt te erg!.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Cyborg datvind iknou zonde had je ook aan mij kunnen geven inplaats van weg te gooien haha.. ik waardeer van damme wel.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat hij 1 euro heeft weggegooid.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
van de afgelopen tijd toch wel "3 Godfathers".
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
van de afgelopen tijd toch wel "3 Godfathers".
(Eigenlijk een soort kerst-Western. Wordt door veel tv-stations reeds jaren ook vaak rond kerst uitgezonden.)
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Mijn miskopen:
De Tweeling
Berlin Airlift
The Last Drop
Gekocht voor €9,- totaa, verkocht voor €17,50

Later weer gekocht bij: 5 voor 5 bij e-plaza, dus 1euro per stuk 
Die films, zijn alle 3 flut voor al de tweeling en berlin airlift (mini-serie). Ze zijn volgens mij alle 3 heel snel gemaakt en het lijkt erop alsof het voor de lol gemaakt is. Zo slecht!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
1. Blueberry
2. Scarface '83
3. Wagon Master
4. The Man who shot L. Valance
5. Fire on the Amazon
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
A History of Violence
Flutfilm. Het leek op zo'n goedkoop RTL4 drama. Had toch wel iets beters verwacht van meneer Cronenberg.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Een dvd box met ingekleurde horrorklassiekers, waaronder: Night Of The Living Dead, Carnival Of Souls en nog een paar anderen
Een echte miskoop.