Arrow
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Crap, bouw je geen reward points op in de sale? Mijn plan was om eerst alles op 1 na te bestellen en dan die laatste afzonderlijk met inzet van alle nieuwe punten. Maar nu heb ik geen nieuwe punten. 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Ik heb wel eens gehad dat bij de sale de reward points pas na een tijdje kwamen. Gewoonlijk kun je reward points niet inwisselen tijdens de sale, maar krijg je wel dubbele punten op je aankopen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Thanks, ik wacht het even af dan. Je kunt ze trouwens wel inwisselen tijdens de sale.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Ik blijk dus nog meer dan 6000 reward punten te hebben, iemand aanraders?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik blijk dus nog meer dan 6000 reward punten te hebben, iemand aanraders?
Too Late for Tears, Woman on the Run. Die zie ik hier op MM niet zo vaak voorbij komen en het zijn twee geweldige noirs!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik had ze zelfs maandag al. Alleen de twee die ik later bestelde zijn nog steeds niet op voorraad.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat was dat voor een sale afgelopen maand? Aan wat voor een aanbiedingen moet ik dan denken en komt dat vaker?
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Wat was dat voor een sale afgelopen maand? Aan wat voor een aanbiedingen moet ik dan denken en komt dat vaker?
Heel veel titels die tijdelijk behoorlijk in prijs zakken. Ik weet niet precies hoe vaak dit voor komt. Misschien dat iemand anders dat kan beantwoorden.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
2 voor €18 bij zavvi.nl nu
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja bij Zavvi had ik het al gezien inderdaad, DVD-T 
Denk er namelijk over om een aantal Arrow DVD's voor blurays om te ruilen, vandaar. Veruit mijn favoriete label.
Maar ik vroeg me vooral af of die acties van het kaliber Steam Summersale zijn, 50%-80% korting, gezien de animo er voor hier.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Ja bij Zavvi had ik het al gezien inderdaad, DVD-T 
Denk er namelijk over om een aantal Arrow DVD's voor blurays om te ruilen, vandaar. Veruit mijn favoriete label.
Maar ik vroeg me vooral af of die acties van het kaliber Steam Summersale zijn, 50%-80% korting, gezien de animo er voor hier.
Daar is zo'n sale ideaal voor. Op veel titels zat ruim 50% korting. Soms iets meer zelfs. Zeker de moeite waard om daar een keer gebruik van te maken. Plus dat je op de site van Arrow reward points krijgt voor aankopen, die je dan weer kan inwisselen voor nog meer korting.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Daar is zo'n sale ideaal voor. Op veel titels zat ruim 50% korting. Soms iets meer zelfs. Zeker de moeite waard om daar een keer gebruik van te maken. Plus dat je op de site van Arrow reward points krijgt voor aankopen, die je dan weer kan inwisselen voor nog meer korting.
Maar ik hou dit topic in de gaten, als er weer een sale is wordt het vast hier verteld.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Q. Will I get Reward Points for Sales items?
A. No, we have removed Reward Points from being awarded on Sales items through this sale. The double points awarded on previous sales was a website glitch we were unable to fix, and this has now been addressed in this new site. We have looked to keep prices as low as possible to balance this, and you will still get Reward Points on all non-Sale items ordered during this period.
Ik zag dit dus net pas.
Eén voordeel, van m'n punten (4000+) gaat nu ook gewoon daadwerkelijk €40 af bij items uit de sale, dat was eerst niet 't geval.
Maar dan wordt dat dus ook niet meer interessant. Ik ga echt niet buiten een sale om kopen, daar zijn de prijzen me veel te hoog voor, en dat zou dus betekenen geen reward points meer.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik heb eigenlijk een transparante blu-ray case nodig om een kapotte case van een Arrow blu-ray (duo-format!!) te vervangen. Met zo'n klapper erin voor een tweede disc. En niet blauw maar gewoon doorzichtig. Zijn die ergens betaalbaar te verkrijgen?
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Ik heb eigenlijk een transparante blu-ray case nodig om een kapotte case van een Arrow blu-ray (duo-format!!) te vervangen. Met zo'n klapper erin voor een tweede disc. En niet blauw maar gewoon doorzichtig. Zijn die ergens betaalbaar te verkrijgen?
Zoiets? Viva Elite Double Disc CLEAR Blu-ray Case 12mm w/Logo - casetopia.com
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Zit heel dicht in de buurt, alleen zijn die van Arrow meen ik 14 mm dik ipv 12. Ik kan ze niet te pakken krijgen om een of andere reden. Bedankt voor het zoekwerk!
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Van welke sites bestellen jullie Arrow Blu Rays? De site van Arrow zelf levert als ik het goed begrijp alleen in de UK.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kan gewoon via de site van Arrow, ze leveren wereldwijd. En anders via Amazon.co.uk of Zavvi als laatste redmiddel (als je geen CC hebt).
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Je kunt ook met PayPal betalen op de site van Arrow, hoef je niet apart een CC voor zulke dingen aan te schaffen!
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Thanks! Ik beschik over een cc en bestelde wel eens via Amazon maar vond daar het aanbod dat ze hebben wat karig. Wellicht beter zoeken. Ik zal de Arrow website ook nog eens proberen aangezien ik hier lees dat ze geregeld goede aanbiedingen hebben.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Hoop dat Arrow (of welk kwaliteitslabel dan ook) de Red Peony Gambler reeks binnenkort uitbrengt. De films zijn allemaal al in prachtige hd-kwaliteit met Engelse ondertitels online beschikbaar. Een fysieke release zou er toch in moeten zitten zou je zeggen! Hetzelfde geldt voor de Hanzo the Razor trilogie (al schijnt één titel nog niet in hd beschibaar te staan). Maar er is nog veel meer Japans spul dat in Japan in optimale hd-kwaliteit is verschenen en wat hopelijk nog deze kant op komt, zoals meerdere films van Hideo Gosha, Kihachi Okamoto en van al die andere geweldenaren.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
16 titels en 3 boeken besteld!
Lang Poot
-
- 204 messages
- 0 votes
Bedankt voor de tip, zitten aardig wat leuke titels bij. Krijg alleen steeds een fout melding bij het afreken dus hoop dat ze me snel terug mailen met een oplossing.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Zijn die boekjes nou echt de moeite waard of niet?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Heb "per ongeluk" ook eens flink geshopt bij Arrow vandaag, Toen ik nog 17 titels over had wilde niks meer uit mijn mandje gooien.