• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Ik ken vrij veel Italiaanse films maar deze Terminator 2 kende ik nog niet

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

alexander038 wrote:

Ik ken vrij veel Italiaanse films maar deze Terminator 2 kende ik nog niet

Hahaha Bruno Mattei is geweldig. Zijn Robowar (Predator rip off) is zo lekker dat ik deze Terminator II ook moest aanschaffen voor een rewatch.

Is overigens meer een directe rip off van Aliens dan dat het iets met The Terminator te maken heeft (buiten de cover en de titel om uiteraard)

ZAP!

• 5449 messages
  • 3621 votes

ZAP! wrote:

Daar zitten interessante titels tussen en voor mooie prijsjes!

Ik heb met PayPal betaald, maar iDeal bleek ook te kunnen.

Mijn keuzes:

- Eyewitness

- Next Stop, Greenwich Village

- River's Edge

- The Seven-Ups

- Red Rock West

- The Paper Chase

Thanks, starbright boy.

Sjezus, blijkt dat ik het huisnummer niet vermeld heb en het zeer waarschijnlijk om die reden telkens bij hen terugkwam... nu gaat het hopelijk goed komen.

De 2e hands Criterion uitgave blu-ray van "Le Samouraï" is - eveneens na bizarre omzwervingen - nu alvast in mijn gelukkig bezit.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Op de rommelmarkt 2 cheesy 88 Films releases gevonden.

https://www.nerdly.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/PM-2-3-BD.jpg

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

The Flying Devils (1985)

https://imgbb.com/

ZAP!

• 5449 messages
  • 3621 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Sjezus, blijkt dat ik het huisnummer niet vermeld heb en het zeer waarschijnlijk om die reden telkens bij hen terugkwam... nu gaat het hopelijk goed komen.

De 2e hands Criterion uitgave blu-ray van "Le Samouraï" is - eveneens na bizarre omzwervingen - nu alvast in mijn gelukkig bezit.

Update: "four times is the charm", zei de behulpzame medewerkster toen ze de 6 titels weer de deur uitdeed (het ging mis met het precieze adres)... en, yes, vandaag bericht van PostNl, of ik de inklaringskosten van 18,99 euro wilde betalen. Heb ik meteen gedaan en nu hoop ik ze dan eindelijk snel te ontvangen...

Voor de liefhebber: de medewerkster meldde trouwens ook dat ze rond kerst of in december weer een aanbiedingsperiode zullen hebben.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

ZAP! wrote:

(afbeelding)

Ik vind deze cover echt geweldig!

ZAP!

• 5449 messages
  • 3621 votes

- Eyewitness

- Next Stop, Greenwich Village

- River's Edge

- The Seven-Ups

- Red Rock West

- The Paper Chase

En binnen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

DVD-T je klik (link) werkt niet of ligt dat aan mij?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nu wel.

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

DVD-T: Voor die "The Blair Witch Project" set is een vervangende blu-ray beschikbaar!

De theatrical cut heeft per ongeluk dual mono in plaats van de originele stereo audio.

Blu-ray Forum - View Single Post - The Blair Witch Project LE/Blu-ray (Second Sight) - forum.blu-ray.com

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.