- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Filmcollectie leden MovieMeter
Filmcollectie leden MovieMeter
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Kan iemand me vlug vertellen hoe ik ze online zet ?
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
In het online menu, My profiler, next, upload to my profiler.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
heb ik gedaan , maar er is niets verandert ofzo ..
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
klopt, je ziet er verder niets van. 
Je kunt nu op DVD profiler site kijke of je collectie er staat en een online linkje opvragen bij my collection.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Even een vraagje,Ik heb zojuist ook een profile aangemaakt en mijn colectie toegevoegd.
Alle dvd's kon ik toevoegen behalve October Sky,deze staat er wel in maar niet de Nederlandse uitgave.
Wel de Duitse,Noorweegse,Spaanse,Zweedse, Amerikaanse(regio 1) en Engelse uitgave.
Wat nu?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Zelf toevoegen dan maar. Of je hebt een illegale copy 
Of wachten totdat anderen plaatjes en een verhaal toevoegen.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik heb hem vandaag bij Van Leest gekocht,dus hij zal wel niet illegaal zijn.
En hoe voeg je hem dan zelf toe?
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Zoals je normaal je DVD's toevoegt, alleen kiezen voor 'Add By UPC', nummetje inkloppen dat onder de streepjescode staat van je DVD, als hij er al staat vindt profiler 'm, als hij nog door niemand is toegevoegd kun je dat nu verder zelf doen.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=13
dit zou het moeten zijn
, bedankt blabla , via jouw hulp is het me toch gelukt 
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Kleine moeite, graag gedaan. 
Mijn dvd's (even de eigen collektie promoten
).
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Tjeezes dat is al een heel indrukwekkende collectie zeg 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Zoals je normaal je DVD's toevoegt, alleen kiezen voor 'Add By UPC', nummetje inkloppen dat onder de streepjescode staat van je DVD, als hij er al staat vindt profiler 'm, als hij nog door niemand is toegevoegd kun je dat nu verder zelf doen.
Even over die Upc-code,van al mijn 63 DVD's heeft er geen éen die code erop staan.
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Lijkt me onwaarschijnlijk, gewoon het nummer wat in/onder de barcode staat (op de achterkant van de hoes meestal, in profiler hebben ze het bij 'add by upc' geel gekleurd als voorbeeld).
Voor iedere (legale) uitgave van een DVD is dit een uniek nummer.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Sorry,idd mijn fout.Ik dacht dat ze iets anders bedoelde maar het is inderdaad gewoon de barcode.
Bij ons heet dat dacht ik gewoon EAN-nummer.
Mijn collectie: http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=jassonn
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Je moet dat nog op public zetten bij de opties , had ik ook vergeten.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Wat bedoel je?,of had je het niet tegen mij?
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Als ik op je collectie klik verschijnt dat de user verkoos het privaat te houden . Had dit ook voor als je even klikt op je link zie je het , gewoon public aanzetten bij je optiespagina is genoeg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vind dit zo onzinnig, die lijstjes patserij!
Als ik m'n dvd collectie wil aanschouwen werp ik wel een blik in mijn (open) kast.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik zie het nut er ook niet helemaal van in...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Voor de verzekering misschien wel handig, mochten je dvd's gestolen worden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat denk ik niet.. Dan kan iemand honderden dvd's toevoegen, zonder dat diegene er zoveel heeft.. Daar trappen verzekeringsmaatschappijen niet in...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Als ik op je collectie klik verschijnt dat de user verkoos het privaat te houden . Had dit ook voor als je even klikt op je link zie je het , gewoon public aanzetten bij je optiespagina is genoeg.
Als het goed is doet hij het nu wel.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Ik vind dit zo onzinnig, die lijstjes patserij!
Als ik m'n dvd collectie wil aanschouwen werp ik wel een blik in mijn (open) kast.
Heb je er last van dan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op een discussiesite geef je je mening, weet je wel.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Het is leuk om te doen, maar het heeft niet echt een functie.. Ik beschouw het als plezierig tijdverdrijf, niet meer niet minder..
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Jep jasson nu doet hij het. Ach , ik vind het best een leuk programma en zo zie je eens welke dvd's andere leden in hun collectie hebben.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Voor de verzekering misschien wel handig, mochten je dvd's gestolen worden.
Wat ook reuze handig is dat je je dvd-collectie overal ter wereld kunt bekijken.
(en dus ook kunt checken, of je hem al hebt in een koopbui)
Daarnaast staat er verzekeringtechnisch erg veel info op, ja.
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Wat vooral heel handig is, is de informatie die er bij staat over de film (zoals geluid, talen, ondertiteling anamorph enz) en dat je bijvoorbeeld bij de acteurs en regisseurs kunt cross-linken om te zien wat ze verder nog hebben uitgespookt binnen je collectie.
Dat het online staat is een aardig randverschijnsel, maar niet de hoofdzaak dat ik m'n DVD's heb ingevoerd dus.
Kwiet
-
- 6 messages
- 192 votes
2 vage dingen:
Als ik de streepjescode van Txas Chainsaw Massacre 2003 invoer, geeft Profiler aan dat het The Mummy's Shroud is...
En Pet Sematory 2 kan ik wel toevoegen, komt ook in mijn lijst binnen het programma te staan, maar wordt niet overgenomen als k m upload..
Hoe zit dat?