- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Hoe komt het eigenlijk dat veel films niet op dvd te verkrijgen zijn?
Zelf ben ik volop tegen downloaden..maar als ik deze films niet kan vinden dan heb ik eigenlijk weinig keuze.. aangezien ik er erg benieuwd naar ben :O
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
de serie highlander in Nedeland
waar ergens heeft iemand een idee
anders dus toch via amazon.de
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
de serie highlander in Nedeland
waar ergens heeft iemand een idee
anders dus toch via amazon.de
(Highlander 1 t/m 3 zijn bij Play rond de € 6,49 inkl.)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

Ook R-2 NL's zijn bij Thehut.com, Play.com en Blahdvd.com toch doorgaands echt goedkoper dan in NL.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Vraagje over Saint Ange
Volgens mij zit/zat ie als bonusfilm bij één van die Quality Films (ik meen Betty Blue). Franstalig met Nederlandse subs, dacht ik....
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Wie weet waar ik een R2NL versie kan krijgen van "The Nines" met Ryan Reynolds? (Als die versie überhaupt is uitgebracht.)
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Wie weet waar ik een R2NL versie kan krijgen van "The Nines" met Ryan Reynolds? (Als die versie überhaupt is uitgebracht.)
Yeps, klik hier
EUR 6.49 Free Delivery
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Volgens mij is die niet met NL ondertiteling. Daarnaast heb ik geen CC, dus kan ik niet bij Play kopen.
Wel bedankt voor het meedenken.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Nog een film die ik zoek:
- The Gingerdead Man op dvd.
Ik kan hem nergens vinden, behalve op Amazon. Ik heb echter geen creditcard, dus daar kan ik hem niet kopen.
Kan iemand me hier mee helpen?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand een idee waar ik deze films kan vinden:
Wannes84
-
- 643 messages
- 680 votes
Al eens gepost een aantal maanden geleden, maar misschien zijn er nu meer mogelijkheden. Ik wil volgende titels op dvd (R2NL):
- Le huitième jour
- Killer wave
- The lost room
- Small gods (ooit uitgebracht)?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand een idee waar ik deze kan krijgen??
Chacun Son Cinéma ou Ce Petit Coup au Coeur Quand la Lumière S'éteint et Que le Film Commence (2007)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er een versie van The Jazz Singer met Neil Diamond die Nederlandse subs bevat? Kom deze nergens tegen.
Iron Maiden
-
- 2649 messages
- 7061 votes
ik zoek Red Heat op dvd, graag met nederlandse ondertitels.
PM me maar!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
ik zoek Red Heat op dvd, graag met nederlandse ondertitels.
Nikitaa.xx
-
- 47 messages
- 112 votes
Ik zoek 'Plain truth' met Mariska Hargitay.. Iemand?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand een idee waar Fast Food Nation te koop is op dvd? krijg het idee dat deze niet is uitgekomen in NL?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Iemand een idee waar Fast Food Nation te koop is op dvd? krijg het idee dat deze niet is uitgekomen in NL?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Weet iemand of 'The Snapper' van Stephen Frears nu eindelijk eens op dvd is verschenen?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand een idee waar ik seizoen 2/3/4/5 van The The Odd Couple serie met Tony Randall kan vinden??
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Weet iemand of 'The Snapper' van Stephen Frears nu eindelijk eens op dvd is verschenen?
Hier gezien voor € 6,45 (met subs).

Iemand een idee waar ik seizoen 2/3/4/5 van The The Odd Couple serie met Tony Randall kan vinden??
Alle seizoenen voor € 73,55. En hier de seizoenen apart voor € 13,38 elk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Thanks! kan alleen niet vinden hoe ik daar kan betalen?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Thanks! kan alleen niet vinden hoe ik daar kan betalen?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Je hebt PM 
Indesco
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > MusicMeter.nl:
Ik weet niet of dit ook een goede plek is, maar ik vraag het toch; ik ben op zoek naar de volgende film, die begin 2009 in Nl. uitgebracht schijnt te zijn enwel 'Not Easily Broken' maar ik kan deze nergens kopen/huren o.i.d. Weten jullie misschien meer ? Op deze site wordt er wel over gesproken. Indesco
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
In De Site > Algemeen > MusicMeter.nl:
Ik weet niet of dit ook een goede plek is, maar ik vraag het toch; ik ben op zoek naar de volgende film, die begin 2009 in Nl. uitgebracht schijnt te zijn enwel 'Not Easily Broken' maar ik kan deze nergens kopen/huren o.i.d. Weten jullie misschien meer ? Op deze site wordt er wel over gesproken. Indesco
Hier gezien voor € 19,49 (inkl. porto).

TiePie2009
-
- 2 messages
- 1 votes
Weet iemand waar ik Lilja 4-ever kan kopen, gewoon het liefst in de winkel de prijs maakt me niks uit!

Mocht het uitmaken ik kom uit de buurt van Heerhugowaard. Mocht hij niet meer te koop zijn in de winkel graag een betrouwbare site waar ik hem kan kopen. Alleen wel met NL ondertiteling!
Alvast Bedankt!
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Op ebay staan er maar liefst 14, dus vrij makkelijk aan te komen.
Of ie ook Ned. subs heeft, geen idee, is ie eigenlijk wel in Nederland uitgebracht?