- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
Ik heb een kleine vraag, ik wete niet of dit de juiste topic is, maar dan moet men m'n reactie maar verplaatsen.
De film 'The Return Of Bruno'. Weet iemand of deze te koop is in Nederland, of hoe ik anders, het liefst op een zo goedkoop mogelijke manier, er aan kan komen?
Film schijnt bij vrijwel niemand bekend te zijn, maar alle reacties omtrent deze film zijn lovend. Bruce Willis speelt samen met een batterij aan bekende popsterren.
Ik heb 'm nog nooit gezien, maar zou dat dus graag wel willen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
Ik heb een kleine vraag, ik wete niet of dit de juiste topic is, maar dan moet men m'n reactie maar verplaatsen.
De film 'The Return Of Bruno'. Weet iemand of deze te koop is in Nederland, of hoe ik anders, het liefst op een zo goedkoop mogelijke manier, er aan kan komen?
Film schijnt bij vrijwel niemand bekend te zijn, maar alle reacties omtrent deze film zijn lovend. Bruce Willis speelt samen met een batterij aan bekende popsterren.
Ik heb 'm nog nooit gezien, maar zou dat dus graag wel willen.

Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
$20 voor een VHS!!!!
En als je Ebay regelmatig volgt, zie je dat op films-alleen -op-VHS-verkrijgbaar flink geboden wordt. Er daar komt dan nog de (hoge) porto bovenop.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
$20 voor een VHS!!!!
Dat is nog goedkoop...op Amazon.com zie je soms VHS-films voor 60 of 70 dollar.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Even bumpen.
Weet iemand een betrouwbare site waar Dead Daughters nog te koop staat (met EN subs)? De DVD is er wel, maar de enige plaatsen waar ik hem kan vinden lijken mij eerder hobbistenwinkels, waar ik toch liever van wegblijf.
Iemand een betrouwbare webshop?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ziet er beter uit dan de gemiddelde site waar ze hem verkopen, de enige die momenteel op m'n "te onderzoeken" lijstje staat. Site ziet er aardig uit maar erg veel DVDs hebben ze volgens mij ook nog niet verkocht.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ziet er beter uit dan de gemiddelde site waar ze hem verkopen, de enige die momenteel op m'n "te onderzoeken" lijstje staat. Site ziet er aardig uit maar erg veel DVDs hebben ze volgens mij ook nog niet verkocht.
... was vroeger alldvd.ca. Nu een nieuwe sitenaam.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En xploitedcinema.com? Die site heeft toch wel een goede naam hoor....
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Hmmm, echt? Was ik ook al tegengekomen maar zou er nooit een DVD bestellen. Enorm amateuristische uitstraling.
Denk dat ik hem van artpopdvd.com ga bestellen, ogen mij toch wat professioneler. Bedankt in ieder geval 
s0062423
-
- 682 messages
- 1739 votes
Ik ben al een tijdje op zoek naar Dog bit Dog (Gau Ngao Gua, 2006) maar kan hem echt niet vinden. Ik heb al op verscheidene internetwinkels gezocht, maar telkens zonder resultaat. Op amazon.com staat ie echter wel, hier staat uitdrukkelijk bij dat het een region 9 DVD is. Ik weet wat zulke codering inhoud, maar toch heb ik nog nooit gehoord van een code 9. Iemand enig idee wat dit juist wil zeggen? Of enig idee waar ik deze (met regio 2 code) kan bestellen?
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
Yesasia heeft een regiovrije H-K uitgave en als je Duits goed genoeg is, kun je ook eens bij amazon.de of bol.de kijken.
Beeld van diverse uitgaven schijnt niet geweldig te zijn. Klopt in ieder geval voor de Duitse uitgave die ik heb.
s0062423
-
- 682 messages
- 1739 votes
Mijn Duits is echt van armzalig niveau, dus ik zal Yesasia eens bekijken...
Bedankt voor de tip!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Weet ik niet precies, maar dat boeit verder ook niet. Het gaat om de regio en ik vermoed dat dvd (Dragon Dynasty) regio 1 is. Hier dus enkel af te spelen op een regiovrije dvdspeler (en 80% van de Ned spelers kun je met een code regiovrij krijgen). Dragon Dynasty levert bijna immer puike releases van HKfilms tegen degelijke prijzen, dus ga toch regiovrij!
Heb je al ooit een code gezocht via google of zo?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik ben al een tijdje op zoek naar Dog bit Dog (Gau Ngao Gua, 2006) maar kan hem echt niet vinden. Ik heb al op verscheidene internetwinkels gezocht, maar telkens zonder resultaat. Op amazon.com staat ie echter wel, hier staat uitdrukkelijk bij dat het een region 9 DVD is. Ik weet wat zulke codering inhoud, maar toch heb ik nog nooit gehoord van een code 9. Iemand enig idee wat dit juist wil zeggen? Of enig idee waar ik deze (met regio 2 code) kan bestellen?
Die heb ik laatst nog verkocht (de regio 3 versie).
Er staat ook een regio 2 UK versie bij de Boudisque, d.w.z. ik heb 'm daar wel eens zien staan.
s0062423
-
- 682 messages
- 1739 votes
Heb je al ooit een code gezocht via google of zo?
Bij mijn weten zijn er maar 6 regiocodes, daarmee dat ik beetje verrast was over de 9. Amazon geeft verder ook helemaal geen uitleg over wat dit juist inhoudt. Zelf ook al een beetje op google gezocht, maar ben eigenlijk niet echt iets tegen gekomen. Maar dat kan ook aan mijn luiheid te wijten zijn...
Maar in ieder geval, op yesasia heb ik hem kunnen vinden en hij is ondertussen dan ook al besteld.
En dat regiovrij maken, hoe moet dit juist?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Gewoon typenummer en merk van je dvdspeler door google halen in combinatie met de woorden 'regiovrij, region free, region code' of zoiets. Als jouw dvdspeler dan regiovrij te maken is, dan zal er ergens wel een code opduiken die je gemakkelijk via je afstandsbediening in kan voeren. Ik zou het in ieder geval eens proberen. 
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
Weet iemand waar ik deze films voor een niet al te dure prijs kan krijgen.
Nekromantik
Shivers
The Prowler
Day Of The Dead (85)
Henry: Potrait Of a Serial Killler
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Weet iemand waar ik deze films voor een niet al te dure prijs kan krijgen.
Henry: Potrait Of a Serial Killler
Die zag ik volgens mij voor een prikkie bij Play.com of BlahDVD.com.
Waarschijnlijk wel zonder ned. subs....
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Volgens mij is dat niet eenvoudig, wellicht zelfs onmogelijk.
Van de andere titels weet ik dat niet uit het hoofd.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
Die zag ik volgens mij voor een prikkie bij Play.com of BlahDVD.com.
Waarschijnlijk wel zonder ned. subs....
Ik bestel liever gewoon in Nederland maar toch bedankt.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Vraagje over Saint Ange: al heel wat DVDs tegengekomen, maar ofwel steeds met Engelse dub (en geen Franse), ofwel enkel in het Frans (zonder Engelse subs).
Iemand bekend of de film ook normaal (Frans gesproken, EN subs dus) is uitgekomen ergens.
(en dat zulke zaken zich nog voordoen bij DVDs
)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Saint Ange is Frans en Engels gesproken, maar vaak staat enkel de Engelse taal aangeduid, vandaar waarschijnlijk de verwarring.
De specificaties bij bovenvermelde link nemen alle twijfel weg.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Hoe bedoel je juist? Heb de film ooit gezien en kan me toch niet echt Engelstalige dialoog herinneren.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Op IMDb staat dat er twee gesproken talen zijn: Frans en Engels.
Mijn ervaring zegt dat die tweede taal soms heel beperkt aan bod komt. Neem bijvoorbeeld Hostel. De voertaal is Engels, maar er wordt ook heel af en toe Tsjechisch gepraat zonder dat je het achteraf soms beseft, met name omdat het procentueel gezien verwaarloosbaar is.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Daarbij denk ik dat de specificaties bij de DVD eerder doelen op het feit dat je de film zowel in het Frans (wat dan het originele audiospoor moet voorstellen) of in het Engels kan afspelen. Maar de onderverdeling in twee talen op IMDb wijst volgens mij dus op het gebruik van meerdere talen binnen de film zelf.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Iemand een idee waar ik The Legend of Billie Jean & Little Darlings voor een redelijke prijs kan kopen??