- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Die aanbieding valt me vies tegen. Vorig jaar was de januari sale veel voordeliger. Wellicht dat er nog films bijkomen in Januari.
Idd, de laatste maand valt het me op dat Play duurder is geworden (of in ieder geval minder aanbiedingen heeft)
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Volgens mij niet duurder...de films in Nederland worden goedkoper. Voornamelijk de mainstream films bij de media-markt liggen regelmatig voor 15 euro te koop (once upon a time in the west bijv.).
Alien Quadrilogy doos was hier net zo duur als bij play...moet niet gekker worden 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Leuke 'aanbiedingen' bij Media Markt (utrecht):
- Cidade de Deus E 12,99
- Shiri E 6,99
- Apocalypse Now - Redux E 9,99
- Basic E 9,99
TheUsual
-
- 3 messages
- 36 votes
veel titels in de aanbieding bij makro deze week(en)
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Kan TheUsual een nog grotere open deur intrappen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
bij www.wehkamp.nl ligt de dvd van het eerste seizoen van The Shield voor slechts 19.99 !
aanrader ! 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wehkamp is sowieso goed bezig!
Ook de Fons Rademakers dvd box voor 'maar' 129,99!! (vergelijk dit eens met andere winkels of als je alle films los moet kopen!
)
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
Nanda, als er staat Snatch: Elders € 30,99, bij ons deze week € 9,99. Dan neem ik die site niet serieus 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
het is jammer dat de dollar weer aan het stijgen is.
ik was nog lang niet uitbesteld...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het is ook jammer dat het Britse Pond zo blijft stijgen,
nu al op 0,66 . 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Maar het is toch nog een verschil tegen pakweg anderhalf jaar geleden. Toen stond hij circa € 1,25. En nu? 85 cent? Dat scheelt toch een enorme slok op de borrel... 
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
Wij Hollanders willen altijd alles goedkoper. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Play heeft een heel aardige aanbieding.
Veel films in prijs verlaagd die behoorlijk naar de smaak van een aantal MM'ers zijn onder de naam Wonderful world cinema.
Met o.a. The seventh seal, Trois couleurs, Cries and whispers, Sous le sable, Vacas en Bagdad Cafe. In totaal 78 titels.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ha, potverdorie.
Bekeek net even wat nieuws over de beurs...
Wat een jump van de euro!
Commence shopping zou ik zeggen 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik vraag me al lange tijd iets af... Misschien dat jullie me kunnen helpen...
De Engelse DVD-uitgever "Momentum Pictures" heeft op 13 november 2000 een regio 2 Rambo-trilogiebox uitgegeven, met daarin elke Rambo-film (3) op een losse DVD...
Een plaatje van een DVD in de box..

Maar op 8 juli 2002 heeft Momentum Pictures alle 3 de films opnieuw uitgegeven, met precies hetzelfde beel, geluid, ondertiteling en extra's... Het enige verschil is dat de op de voorkant van het doosje/hoesje een label met 'Take One' hebben gezet, waarop informatie staat die makkelijk ook van de achterkant te lezen is... (titel, regisseur en hoofdrolspeler)
Ik vraag me af waarom ze de 3 DVD's weer opnieuw hebben uitgegeven, en waarom ze er in hemelsnaam zo'n label op hebben gezet... Er is trouwens geen nieuwe box erbij uitgegeven...
Iemand enig idee...?
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Voor de echte budgetaanbiedingen: In het prijzencircus van V&D is een aantal DVD's te koop voor 3,99 per stuk, met per DVD twee films. Twee combinaties die ik me herinnner:
Murder on the Orient Express/Death on the Nile
Deer Hunter/Jacknife
The Last Emperor/ander weet ik niet meer
Uiteraard geen extra's of mooi doosje.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
Play heeft een heel aardige aanbieding.
Veel films in prijs verlaagd die behoorlijk naar de smaak van een aantal MM'ers zijn onder de naam Wonderful world cinema.
Met o.a. The seventh seal, Trois couleurs, Cries and whispers, Sous le sable, Vacas en Bagdad Cafe. In totaal 78 titels.
dank je! prima aanbiedingen zeg...
Derek
-
- 28 messages
- 286 votes
das boot director's cut voor 9,99 bij de blokker...geen id welke kwaliteit dit is..maar van de week ff kijkje nemen 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
das boot director's cut voor 9,99 bij de blokker...geen id welke kwaliteit dit is..maar van de week ff kijkje nemen 
KOPEN!!!!
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Blood in blood out 9,99 bij free record shop
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
http://www.dvdoutlet.nl heeft een aantal aanbiedingen waaronder een 4-dvd set van Hitchcock voor 20 euro. Hierop staan Notorious (meesterwerk), Rebecca, Spellbound en The Paradine Case. De films zijn 4:3, maar de originelen zijn 1.37:1 (volgens imdb), dus dat maakt niet zo veel uit. Voor 5 euro per film kon ik deze niet laten liggen.