- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- topseries op dvd
topseries op dvd
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
waarom komen de topseries zoals The Shield,The A-team,The Commish,The hulk,niet hier in nederland uit.bijna overal in de wereld worden ze uitgebracht behalve hier.
terwijl ze wel series als stargate hier uitbrengen.
wat vinden julie?
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
omdat niemand die shit zou kopen misschien??
Serieus nu, de markt is veel te klein. Er kijken maar heel weinig mensen naar en de meeste series vind ik het ook niet waard om op DVD te hebben.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
the a-team is de meest populaire serie ter wereld,dus die wordt zeker een hit hier.
en the shield hebben jullie geloof ik nog nooit gezien,dus daar kun je niet over oordelen.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
ik denk dat die opmerking meer geuit was doordat er nogal wat mensen een beetje moe worden van jouw topics over series.
een keer is leuk maar het is hier wel MOVIEmeter en dat van jou is een beetje té.
wellicht zijn er sites speciaal voor series? of bouw er zelf een. dat kan ook.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ja dat van de shield weet ik nu wel, ik heb een aantal delen gevolg en kan er niet wakker van liggen.
Zie liever een goede film in die tijd.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
wat maak dat in godshemelsnaam uit.daar is dat forum voor.dan moet je jordy vragen dit forum over tv-series te verwijderen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor Roda, maar je vraagt over tig series wat wij ervan vinden, dat is wel wat veel.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
er zijn zoveel steengoede series die zo ondergewaardeerd worden of die niet zo bekend zijn.die wil ik alleen maar onder de aandacht brengen.en ik heb over iedere serie een apart topic gemaakt om het wat overzichtelijk te maken voor de fans van die series.ook voor de nieuwe gebruikers van deze site.
veel van die series zijn van speelfilm kwaliteit.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
ik dacht dat ik mezelf toch erg netjes had uitgedrukt net? er is totaal geen reden om zo te reageren.
daarbij had je de conclusie die ik trek zelf al lang kunnen ontdekken doordat er praktisch niemand op je topics reageert.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Overmorgen komen twee dvd's uit met afleveringen van De Wrekers aka The Avengers. Het gaat respectievelijk om aflevering 1-3 en 4-6 uit seizoen 1967.
De Wrekers is misschien wel de serie die het meeste indruk op me heeft gemaakt. Perfecte mix van detective / humor en science fiction.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
De Wrekers is misschien wel de serie die het meeste indruk op me heeft gemaakt. ....
je bedoelt natuurlijk Emma Peel 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Diana Rigg, natuurlijk! Spreekt voor zich he... 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
de oude westernserie 'Bonanza' is ook pas uit op dvd.
veel van jullie kennen deze serie waarschijnlijk niet meer.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
er is maar een serie de moeite waard om op dvd (als collectie) te hebben en dat is natuurlijk Twin peaks. Er is geen andere serie die zo'n constant hoog niveau haalt (muv het 2e seizoen ..... helaas
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het 2e seizoen is toch 2/3 van heel Twin Peaks?
ik moet nog steeds beginnen aan s2 trouwens... kon niet zeggen dat ik nou zo onder de indruk was van het eerste seizoen
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
in januari komt het eerste seizoen van 'Starsky and Hutch' uit op dvd.
en vandaag heb ik seizoen 1 van 'The X-Files' voor 65 euro gekocht.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hé zeg, ik ben er nog mee opgegroeid. Is deze ook ergens in België te verkrijgen? Daar wil ik nog wat aan spenderen... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Van mij mogen ze The A-Team wel eens op DVD verkopen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Hé zeg, ik ben er nog mee opgegroeid. Is deze ook ergens in België te verkrijgen? Daar wil ik nog wat aan spenderen... 
denk het wel, moet je eens bij de MediaMarkt kijken.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Van mij mogen ze The A-Team wel eens op DVD verkopen.
die zijn uitgebracht, maar zonder ned. ondertiteling.
maar het is geen mooie release. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
[:)
denk het wel, moet je eens bij de MediaMarkt kijken.[/quote]
Thanks...
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
op deze site staan alle releases van series. (alleen in de V.S)
Mza
-
- 356 messages
- 1924 votes
Van mij mogen ze Seinfeld wel eens een keertje op DVD uitbrengen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
heb je hem al besteld ? 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
mij iets te duur 
alhowel die box goedkoper is dan alle losse seizoenen...maar die kocht ik ook al niet 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
:O:O:O:O
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes

het eerste seizoen van Dragnet met Ed O'Neill en Ethan Embry (beide uit de film Dutch) is uit op dvd. helaas alleen op regio1.
en ABC heeft de serie zojuist gecanceld, na anderhalve seizoen. 
Law & Order The First Year is wel uitegbracht op regio2, de dvd met alle 22 afleveringen kost 59.99 bij Mediamartkt.