- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik voeg nooit iets toe aan "mijn updates". Ik klik altijd op "updates" in de kolom linksboven.
Ik wil graag veel topics zien, maar er zijn ook een aanzienlijk aantal topics waar ik niets mee kan en die zou ik graag nooit meer terug willen zien.
Zou toch mogelijk moeten zijn. Voor de spelletjes heb je ook de optie om ze niet te zien. Zou toch geweldig zijn als je voor elk topic een negeerfunctie had.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Negeerfunctie zit al in je hoofd toch. Krijg jij al kriebels van alleen een topictitel dat je niet aanstaat?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Je wilt een aantal topics zien Nomak? Dan voeg je ze toch toe aan je updates? De topics die je niet wilt zien voeg je gewoon niet toe aan je updates. Zo doe ik het ook. Ik snap het hele probleem eigenlijk niet.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Er zijn honderden topics. Je kan toch geen 400 topics aan je updates toevoegen. En dan zie je trouwens niet als er iemand een nieuw topic opent.
@ moviemafketel
Ja, ik kan niets met topics als gebruikersmijlpalen, voice of holland, x factor, heel wat series en programma's die ik toch niet volg, MM meetings, ......
Dan zou het handig zijn om die topics aan te vinken om ze zo niet meer te zien.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ik kijk altijd bij mijn updates bij de topics die ik altijd volg en klik zo af en toe eens bij gewone updates of er iets nieuws is of een oud topic dat weer wordt opgerakeld, werkt prima. En als er een paar topics bij zitten die me niet interesseren scroll ik daar gewoon over heen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik snap het probleem nog steeds niet hoor Nomak. Je wilt die topics niet bekijken, dan zet je ze toch niet in je update lijst?!?
De topics die je wel leuk vindt zet je er wel in, dat zijn er toch geen 400?
Of ga jij altijd via de forum knop richting het forum? Dat doe ik zelf namelijk nooit.
edit: ik snap hem al. Heb die normale updates knop eigenlijk altijd over het hoofd gezien. Je wilt ook zo'n kruisje rechts hebben dat je die topics die je niet interesseren kunt verwijderen. Maar zoiets gaat mij eigenlijk ook te ver, denk dat zoiets ook moeilijk gaat. Aangezien het een algemene functie is en niet iets wat je zelf kan toevoegen en verwijderen(zoals bij MIJN updates).
Kan je de topics die je wel bevallen gewoon niet beter bij je eigen updates neerzetten? Zoals ik al eigenlijk aangeef de hele tijd. Of wil je serieus al die nieuwe topics checken of honderden bij je updates zetten?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Kan je de topics die je wel bevallen gewoon niet beter bij je eigen updates neerzetten? Zoals ik al eigenlijk aangeef de hele tijd. Of wil je serieus al die nieuwe topics checken of honderden bij je updates zetten?
En ja, regelmatig worden er interessante topics geopend, die zou je dan missen als je met eigen updates gaat werken. Verder volg ik graag heel veel topics. Maar er zijn dus ook een aanzienlijk aantal topics die ik graag zou willen vermijden. Topics waar ik spontaan diarree van krijg en andere topics die me gewoon niet boeien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik begrijp de wens wel een beetje, maar met Mijn Updates vind ik persoonlijk dat er al een goede mogelijkheid is om een selectie te maken. Als je dan een keer per week even in de algemene updates kijkt of er nog wat leuke nieuwe dingen tussen staan, dan hoef je je toch niet gelijk dood te ergeren als daar "diarree topics" tussen staan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is het geen idee om bij de privéberichten ervoor te zorgen dat je een preview knop hebt zoals bij de gewone berichten bij films en op het forum? Ik gebruik de functie altijd om een bericht dat ik schrijf na te lezen en ik mis het eigenlijk wel daar.
Zoals ook elders op de site zit deze preview functie niet in het "snel reageren" venstertje onder de discussie, maar wel als je naar de losse pagina gaat om een nieuw bericht te typen.
Wellicht dat ik hier nog eens iets aan ga doen, want het hele preview verhaal vind ik momenteel niet echt de schoonheidsprijs verdienen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Negeerfunctie zit al in je hoofd toch. Krijg jij al kriebels van alleen een topictitel dat je niet aanstaat?
Ik moet eens bij een goeie oogarts langs gaan. Ik vroeg mij namelijk af wat de 'negerfunctie' was. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zoals ook elders op de site zit deze preview functie niet in het "snel reageren" venstertje onder de discussie, maar wel als je naar de losse pagina gaat om een nieuw bericht te typen.
Wellicht dat ik hier nog eens iets aan ga doen, want het hele preview verhaal vind ik momenteel niet echt de schoonheidsprijs verdienen.
Ik vermoed dat je met het snel reageren venster gewoon het venster op de pagina zelf bij de berichten bedoeld? Al lijkt het me niet want ook daar is de previewfunctie er al?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Is er (terug) een probleem met het tv-overzicht? Bij mijn Vlaamse versie ontbreken er bij "Alle films die vandaag te zien zijn" een hele hoop films. Of moeten die films nog toegevoegd worden door Metalfist, want het betreft hier vooral films op zenders die enkel in België te ontvangen zijn?
Bij "binnenkort" staan er ook bijna geen films vermeld...

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik had de films al vanaf dinsdag toegevoegd maar ik heb me vergist in het jaartal... Alle films stonden op het jaar 2010 waarmee dus niets in het overzicht kwam te staan. Normaal gezien zou het nu allemaal goed moeten zijn!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vermoed dat je met het snel reageren venster gewoon het venster op de pagina zelf bij de berichten bedoeld? Al lijkt het me niet want ook daar is de previewfunctie er al?
Je hebt gelijk inderdaad, ik zal op de lijst zetten om dat gelijk te trekken
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ik had de films al vanaf dinsdag toegevoegd maar ik heb me vergist in het jaartal... Alle films stonden op het jaar 2010 waarmee dus niets in het overzicht kwam te staan. Normaal gezien zou het nu allemaal goed moeten zijn!
Opgelost, thanks! 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Als ik op een regisseur klik dan komt die filmografie er slordig tussen te staan....
Gangleri
-
- 72 messages
- 116 votes
De vraag zal wel al honderd keer gesteld zijn, maar hoe doe ik een zoekopdracht met mijn telefoon als er geen "zoeken" knopje is en hij reageert niet op "enter"? Heel irritant.
Gangleri
-
- 72 messages
- 116 votes
De uitgebreide zoekactie uit de zijnavigatie gebruiken :> !
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Is er ergens een optie bij films in bezit dat je in 1 opslag kan zien welke van je lijst in de top 250 staan? Of moet ik dat zelf gaan uitzoeken?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Met je stemmenlijst kan je dat misschien nog zelf uitvinden, maar voor 'mijn films' is die optie er niet.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ey... als ik op een regisseurpagina zit staat er iets niet helemaal goed. Onder dat kopje 'Filmografie' staat enkele informatie zoals 'geboren' enzo... maar dat staat nogal dicht op elkaar...?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Hier geen probleem mee hoor. (Google Chrome)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nou bij mij staat alles netjes onder elkaar (en geen Google Chrome).
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Dat heb ik ook.
Edit: het zal misschien iets met de advertenties zijn. Want daarvoor was het allemaal in orde.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dat had ik een poos geleden ook al hier gemeld ja, maar ik kan dat bericht helaas niet terugvinden zo snel.
Bij de regisseuse Sarah Polley:

Filmkriebel
-
- 9967 messages
- 4654 votes
Nu de oscar nominees bekend zijn : is er hier zoiets als een pronostiek gaande? Bij de games vind ik niks terug
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Nu de oscar nominees bekend zijn : is er hier zoiets als een pronostiek gaande? Bij de games vind ik niks terug
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.